پنل اس ام اس » سامانه پیامک برای اصناف » ارسال پیامک به بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف

ارسال پیامک به بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف

پنل اس ام ام اس - ارسال پیامک انبوه
سامانه پیامک برای اصناف ۹ فروردین ۱۴۰۳

 

 

بی شک تلفن همراه به ابزار قوی برای ایجاد ارتباط در جوامع بشری تبدیل شده است، و به جرات میتوان گفت جزو لاینفک زندگی انسان ها شده است. البته این یک فرصتیست تا صاحبان مشاغل مختلف بتوانند از طریق این ابزار محصولاتشان را تبلیغ و نوع خدماتشان را معرفی و به اطلاع عموم برسانند.

تجربه ثابت کرده است که بازاریابی پیامکی به علت مستقیم بودن آن بهترین روش برای تبلیغات و معرفی کسب و کارها می‌باشد.

یکی از خدماتی که پنل اس ام اس فراز اس ام اس برای بازاریابی پیامکی ارائه می‌دهد، ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف می‌باشد. شما با استفاده از این سرویس می‌توانید برای مشاغل مورد هدف با کسب و کار خود پیامک ارسال کنید. استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود زیرا تبلیغات تان را برای کسانی میفرستید که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده میشود.

مثلا نمایندگان بیمه که بیشتر با رانندگان و صاحبان کارگاه ها و سایر مشاغل خاص سر و کار دارند می توانند از بانک شماره موبایل ما برای ارسال پیامک به رانندگان کامیون استفاده کنند یا کانون های تبلیغاتی و چاپ که با مغازه ها و فرشگاه ها و آموزشگاه ها و .. سروکار دارند از بانک شماره موبایل فراز اس ام اس برای ارسال پیامک های تبلغیاتی برای چاپ سررسید، فاکتور، بنر و… استفاده کنند. و یا هر شغل دیگری که مشریان شما صاحبان مشاغل و اصناف خاص و مشخصی هستند. آیا دنبال راهی هستید که با کمترین هزینه و سرعت بالا تبلیغات خود را به گوش مشاغل هدف برسانید؟

با وجود قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست نگران میزان خوانده شدن پیامک های تبلیغاتی خود نباشید و مطمعن باشید که پیامک شما به دست تمامی مخاطبین شما حتی کسانی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند خواهد رسید.

با این روش پیامک های تبلیغاتی شما تنها به گروه هدف ارسال شده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت گیرنده ها غیرمرتبط با شغل شما نیست و پیامک های شما دقیقا به شغل و شهر مورد نظر شما ارسال می شود.
لازم به ذکر است مجموعه مشاغل ارائه شده در فراز اس ام اس با بیش از 800 هزار شماره به تفکیک شغلی ،شهری و جنسیت کامل ترین مجموعه مشاغل در کشور می باشد.

بانک شماره موبایل مشاغل تهران برای ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران

بانک شماره موبایل رایگان با خرید سامانه پیامکی

در ادامه می توانید بانک مشاغل موجود در سامانه فراز اس ام اس را به صورت تفکیک شده بر اساس شغل و گرایش و همچین استان مشاهده کنید:

 

با ارسال پیامک تبلیغاتی به اصناف مختلف، پیامک‌های تبلیغاتی شما تنها به گروه هدف ارسال شده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت گیرنده‌ها غیرمرتبط با شغل شما نیست و پیامک شما دقیقا به شغل و شهر مورد نظر ارسال می‌شود.

همچنین فراز اس‌ام‌اس برای اولین بار، علاوه بر تفکیک شغل به شما امکان تفکیک استان را نیز می‌دهد.

 

بانک شماره موبایل پزشکان

(اصناف گوهر دشت ، انجم آزمایشگاهی ، بیهوشی ، پزشک عمومی ، پزشکان اردبیل ، پزشکان تهران ، پوست و مو، تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات دندانپزشکی ، جراحی، چشم پزشک ، خدمات پزشکی، دامپزشک، داندانپزشک، داندانپزشکان اردبیل، روانشناشی، لاغری و رژیم، متخصص دارو سازی، متخصص غدد، مدیران داروخانه ها و عطاری ها، مغز و اعصاب)

بانک شماره موبایل تولدیی پوشاک و کیف و کفش

(پارچه ، پوشاک ، کیف ، کفش ، خیاطی، تولیدی پوشاک ، مزون ، پوشاک ایمنی، مشتری پوشاک)

بانک شماره موبایل خدمات آرایشی بهداشتی

(آرایشگاه زنانه، آزایشگاه مردانه، آرایشی بهداشتی، آرایشگران، )

بانک شماره موبایل خدمات آموزشی

(لوازم تحریر، ترجمه، موسسات، مدیرات هیت های مذهبی، مولفین، ناشران، مجله و کتاب کامپیوتری، کتابفروشی، دانش آموزان گاج، دانش آموزان قلم چی، دانش آموزان علوی، آموزش رشته های ورزشی،آموزش کامپیوتر، مدیران مراکز فنی و حرفه ای، آموزش موسیقی،آموزش زبان، آموزش کنکور، کتالفروشی های تهران، کتاب فروشی، مجلات و کتاب کامپیوتری، مدیران هیئت های مذهبی، مولفین کل کشور، ناشران، اساتید دانشگاه ها،آموزشگاهها،دانشجویان، دبیران آموزشکده های فنی کشور، دبیران، وزارت علوم، موسسه ماهان، ترجمه، لوازم تحریر)

بانک شماره موبایل خدمات اتومبیل

(تعمیرگاهها، لوازم یدکی، نمایشگاه داران خودرو، کامیون و موتور سیکلت، اتومبیل و ماشین شنگین، تزیینات خودرو، فروش لوازم و قطعات خودرو،اتومبیل و مرتبط )

بانک شماره موبایل خدمات بازرگانی

(خدمات مشاوره، مدیران صنعتی و بازرگانی، صادرات و واردات، بازرگانی، بازرگانی و مرتبط)

بانک شماره موبایل خدمات ساختمانی

(Mdf ، آسانسور و درب اتوماتیک، اهن الات، خدمات عمومی ساختمان، دکوراسیون، سنگ ساختمانی، فروشندگان مصالح ساختمانی، upvc،ابزار ساختمانی،ایزولاسیون و آسفالت، تاسیسات ساختمان،تاسیسات حرارتی و برودتی،بازسازی،تخریب، داربست، تیرچه ساختمانی، درب و کرکره اتوماتیک، درب و پنجره، سقف کاذب، شیشه ساختمان، لوله کشی، کاشی و سرامیک، کالای روشنایی و برقی، کالای بهداشتی، فونداسیون و اسکلت)

بانک شماره موبایل خدمات موبایل و کامیپوتر

(فروشندگان قطعات کامیوتر، خرید و فروش کامیپوتر، فروش گوشی موبایل، فروش لپ تاپ، پرینتر و اسکنر، تعمیرات موبایل، تعمیرات کامپیوتر، برنامه نویس، سی دی و دی وی دی، نرم افزار موبایل،خدمات شبکه، خدمات اینترنت، هاست و دامنه، طراحی وب، خدمات شبکه، سخت افزار و نرم افزار، لوازم جانبی موبایل، فروش خط و سیمکارت موبایل، گرافیست، خدمات کامپیوتری، )

  • بانک شماره موبایل دبییران و معلمان کل کشور(به تفکیک استان)
  • بانک شماره موبایل بانوان خانه دار
  • بانک شماره موبایل رستوران ها و مواد غذایی
  • (رستوران، تولید کنندگان مواد غذایی، نمایشگاه مواد غذایی، مواد غذایی، رستوران های تهران)
  • بانک شماره موبایل مشاوران ساختمان و املاک (پیمانکاران ساختمانی، خریداران ملک، ساختمان ساز و برج ساز، املاک، دکوراسیون داخلی، املاک تهران، ساختمانی و مرتبط)
  • بانک شماره موبایل دفاتر بیمه
  • بانک شماره موبایل استخدام و کاریابی
  • بانک شماره موبایل نظام مهندسی
  • بانک شماره موبایل عکاسان
  • بانک شماره موبایل فرش فروشان
  • بانک شماره موبایل آژانس هاس مسافرتی
  • بانک شماره موبایل تره بار
  • بانک شماره موبایل پخش و توزیع کالا
  • بانک شماره موبایل امورمنزل
  • بانک شماره موبایل امور خدماتی
  • بانک شماره موبایل آتلیه عکاسی
  • بانک شماره موبایل اتوبار
  • بانک شماره موبایل چاپ و تبلیغات
  • بانک شماره موبایل تاکسی سرویس های تهران
  • بانک شماره موبایل خرید و فروش کامپیوتر
  • بانک شماره موبایل حجره داران بازار
  • بانک شماره موبایل بازارکار و سرمایه
  • بانک شماره موبایل بازنشسته ها
  • بانک شماره موبایل تشریفات مجلس
  • بانک شماره موبایل مبل فروشان
  • بانک شماره موبایل حمل ونقل و کامیون داران
  • بانک شماره موبایل مترجمین
  • بانک شماره موبایل خدمات مشاوره
  • بانک شماره موبایل سوپر مارکت ها (غرب تهران، جنوب تهران، شرق تهران)

بانک شماره موبایل شرکت و انجمن ها

(شرکت های حسابداری، ثبت شرکت، تبلیغات، شرکت های بازرگانی، شرکت های نرم افزاری، شرکت های سخت افزاری، شرکت های تهران،شرکت ها و مشاغل خدماتی، شرکت های توزیع کالا،سهامداران کل کشور،صنعتی و بازرگانی، مدیران کسب و کار، دفاتر ثبت رسمی،طلافروشان، مدیران شرکت های خصوصی،کارمندان دادسرای تهران، انجمن مهندسین دریایی، مدیران بیمه، مدیران اوقاف،مشاوره حقوقی، امور مالی،خبرنگاران،وکلا )

 

بانک شماره موبایل صنایع و کارخانجات

(صنایع خودرو، صنایع فلزی، صنایع نساجی، آب و فاضلاب، صنایع چوب، صنعت مواد شیمایی، صنایع غذایی کشور، برق و صنعتی، تراشکاری،تولید کنندگان مواد غذایی، خدمات صنعتی، ساخت ماشین آلات صنعتی، صنایع الکترونیک، صنایع انبار داری، صنایع بازیافت، صنایع مبلمان، اتوماسیون صنعتی،صنعت آهن آلات،صنعت بسته بندی،دام و طیور،صنعت سری کاری،صنعت ضایعات،صنعت کشاورزی،صنعت معدن،لوازم صنعتی،مدیران صنعتی و بازرگانی،ابزارآلات صنعتی،مرتبط با صنعت، کشاورزی و دامداری،)

 

بانک شماره موبایل لوازم و تجهیزات

(لوارم خانگی، لوازم مهندسی، لوازم ورزشی، کابینت، لوازم اداری، صوتی و تصویری، وارد کنندگان لوازم خانگی،لوازم صنعتی، تعمیر لوازم خانگی،ابزار آلات صنعتی، فروش لوازم موسیقی،)

 

 

بهترین راهکار و نوع تبلیغات ارسال پیامک به صاحبان مشاغل هدف است. همان طور که میدانید تبلیغات پیامکی ارزانترین و سریع ترین تبلیغ است ولی شماره موبایل های آنها را از کجا پیدا کنیم؟

ما برای شما یک بانک کامل و ترتیب بندی شده از شماره موبایل صاحبان مشاغل را آماده کرده ایم که این بانک اطلاعاتی روز به روز کامل تر میشود.

امور ساختمانی / ابزار فروشی ها / پزشکان / پرستاران / اتلیه ها و عکاسی ها / رستوران ها / اتحادیه ها / مشاوران املاک / دانشجویان برخی دانشگاه ها / بیمه ها / نمایندگی ها / امور تبلیغاتی / برگزاری مجالس / انجمن ها / پوشاک / موبایل / مراکز آموزشی / آموزشگاه های زبان و سایر / صنایع / خدمات مسافرتی / هیئت ها / رانندگان / حمل و نقل …. و صدها مشاغل دیگر.

 

 

در سامانه پیامکی فراز اس ام اس می‌توانید برای ارسال پیامک از دو قسمت ارسال برای مشاغل کل کشور و ارسال برای مشاغل بر اساس تفکیک استانی، پیامک خود را ارسال کنید. در ارسال مشاغل بعد از اینکه دسته بندی اصلی شغل را انتخاب کردید، گرایش زیرمجموعه آن دسته نمایش داده می‌شود و در هر گرایش نیز تعداد کل شماره های موجود مشخص است و به هر تعداد دلخواه ارسال می‌کنید.

 

3.7/5 - (3 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • پرستو
    2 سپتامبر 2021 پاسخ دهید

    سلام میخاستم پیامک به پزشکان پوست وعمومی ودندانپزشکان اصفهان بفرستم لطفا راهنمایی کنید

    • سیدمحمود غفاری
      28 دسامبر 2021

      سلام
      لطفا با شرکت تماس بگیرید تا در خصوص بانک شماره موبایل مشاغل و ارسال پیامک به پزشکان اطلاعات لازم در اختیار شما قرار داده شود.

  • فائزه قنبریان
    17 فوریه 2021 پاسخ دهید

    سلام میخام پیام تبلیغاتی به سراسر ایران در خصوص کارهای شخصی ام بدهم در خصوص کارهای ثبتی حقوقی .به تمامی اشغال و اصناف ..ممنون میشم تماس بگیرید باهام راهنمایی ام کنید ممنون در خصوص راهنمایی در خصوص اینکه از این طریق بتونم مشتری جذب کنم ممنون میشم ازتون .

    • سیدمحمود غفاری
      22 فوریه 2021

      سلام خانم قنبریان عزیز
      شما می توانید پنل پیامک اقتصادی/شرکتی/تجاری را از داخل سایت تهیه کنید بانک مشاغل سراسر کشور به تفکیک اصناف و استان در سامانه وجود دارد که شما با استفاده از این بانک شماره موبایل می توانید به صورت کاملا هدفمند پیامک تبلیغاتی به بانک مشاغل ارسال کنید در صورتی که سوالی در ذهن شما باقی مانده است لطفا با شرکت ما تماس بگیرید کارشناسان ما اماده خدمت به شما هستند.

  • فرید
    12 نوامبر 2019 پاسخ دهید

    باسلام
    من میخام به نانوایان شهرمان(اصفهان) که تو کار پخش آرد وسبوس و… هستیم پیام بدم منتهی تمام پنل هارو دیدم همچین چیزی ندیدم!

    • سیدمحمود غفاری
      21 دسامبر 2019

      سلام لطفا در سامانه پیامک فراز اس ام اس به صورت رایگان عضو شوید در بخش > ارسال > ارسال پیامک > افزودن گیرندگان > ارسال بر اساس مشاغل به تفکیک استان > بانک شماره موبایل مورد نظرتان را پیدا کنید می توانید به این شماره ها پیامک بفرستید بعد از انکه از بانک شماره موبایل مطمئن شدید هزینه سامانه پیامک را پرداخت نمایید، برای عضویت رایگان در سامانه پیامکی اینجا کلیک کنید.

  • جواد
    7 اکتبر 2019 پاسخ دهید

    سلام. امکان ارسال پیامک به گروه دانشجویان و دانش آموزان رو دارین؟ در کل کشور؟

    • سیدمحمود غفاری
      12 اکتبر 2019

      با سلام
      پیشنهاد ما برای ارسال پیامک به شماره های دانش آموزان و دانشجویان استفاده از قابلیت ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می باشد. ارسال پیامک با فیلتر سن و جنسیت بهترین نوع ارسال پیامک به دانش آموزان و دانشجویان می باشد.

  • افسانه
    16 جولای 2018 پاسخ دهید

    با سلام برای ارسال پیامک به بانک مشاغل سوالی دارم !
    ایا بانک شماره موبایل پزشکان مشهد در سامانه پیام کوتاه فراز پیامک وجود دارد؟

    • سیدمحمود غفاری
      16 جولای 2018

      سلام
      بعد از خرید پنل پیامک از سایت فراز اس‌ام‌اس، می توانید در بخش ارسال>ارسال مشاغل به تفکیک استان خراسان رضوی ، خراسان شمالی و خراسان جنوبی را انتخاب و از بخش شغل : صنعت و گرایش پزشکی را انتخاب نمایید تا به بانک شماره موبایل پزشکان مشهد دسترسی داشته باشید.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات