پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » ارسال پیامک تدریجی

ارسال پیامک تدریجی

پنل اس ام اس - سامانه پیامک
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در این مقاله می‌خواهیم در مورد ارسال تدریجی پیامک صحبت کنیم و نحوه استفاده از ماژول ارسال پیامک به صورت تدیریجی در سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس را مورد بررسی قرار دهیم.

 

ارسال پیامک تدریجی چیست؟

ارسال اس ام اس به صورت تدریجی ماژول پیشرفته، ارسال پیامک انبوه است، که در این روش ارسال پیامک، شما پیامک‌های تبلیغاتی خود را یک‌باره ارسال می‌کنید و سرعت ارسال پیامک را مشخض می‌کنید و پیامک‌های شما به صورت تدریجی و با سرعت مشخص شده، ارسال می‌شود.

 

ارسال اس ام اس تدریجی چه کاربردی دارد؟

ارسال اس ام اس به صورت تدریجی زمانی مفید است که شما نیروی کافی برای پاخگویی همزمان به تلفن‌ها ندارید، اگر یک باره به 100,000 نفر از طریق بانک شماره موبایل پیامک ارسال نمایید با توجه به اینکه سامانه پیامک در ارسال پیامک انبوه خیلی سریع تمامی پیامک‌های شما را ارسال می‌کند، تلفن‌های شما به سرعت و پشت‌سرهم شروع به زنگ زدن می‌کند حال اگر شما نتوانید به هر دلیلی به تلفن‌ها پاسخ دهید هزینه‌ای که بابت ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی انجام داده‌اید از بین رفته است. برای این که هزینه تبلیغاتی شما به هدر نرود در ارسال پیامک انبوه از ارسال پیامک تدریجی استفاده می‌شود، تا اگر شما مثلا 100 هزار پیامک یک‌باره ارسال کردید، سیستم به مرور زمان این پیامک‌ها را ارسال کند و زنخور شما از بین نرود و شما هیچ تلفنی را از دست ندهید.

 

ارسال پیامک انبوه با سرعت کم

ارسال اس ام اس تدریجی

چگونه از ارسال پیامک تدریجی استفاده کنیم ؟

برای ارسال پیامک تدریجی، به بخش ارسال> ارسال پیامک مراجعه کرده و می‌توانید پیامک‌های ارسالی را از بخش ارسال پیامک در آینده با زمان بندی خاصی ارسال نمایید.

مثلا می‌توانید هر 1000 پیامک را در یک دقیقه ارسال نمایید تا برای ارسال 100,000 پیامک 1:40 دقیقه طول بکشد، تا هیچ زنگ‌خوری را از دست ندهید.

 

 

5/5 - (3 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات