پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » توجیه درامد نمایندگی پنل اس ام اس

توجیه درامد نمایندگی پنل اس ام اس

کسب درامد اینترنتی
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۹ فروردین ۱۴۰۳

این روز‌ها صحبت از کسب و کار اینترنتی داغ است، به هر جمع و محفلی که وارد می‌شویم، کسب درامد از طریق اینترنت موضوع پررنگ و پرحاشیه‌ای است بعضی از کسب و کارهای اینترنتی از همان ابتدا به سرمایه اولیه، نیروکار، تیم‌سازی و… نیاز دارند اما پنل اس ام اس به کلی متفاوت است، همچنین اگر روند رشد کلمه پنل اس ام اس را در گوگل ترند ببینید، متوجه‌ می‌شوید بازار کسب و کار از طریق پنل اس ام اس و نمایندگی سامانه پیامک روز به روز مورد توجه افراد بیشتری قرار می‌گیرد و تقاضا برای خرید پنل اس ام اس رو به افزایش است.

اگر قصد کسب درامد اینترنتی با سرمایه اولیه کم و رسیدن به استقلال مالی دارید، نمایندگی پنل پیامک می‌تواند پیشنهاد جذابی باشد، در ادامه این مقاله به روش‌های کسب درامد از طریق نمایندگی پنل اس ام اس اشاره می‌کنیم، البته ما یک سمینار هم در مورد کسب درامد اینترنتی از طریق نمایندگی سامانه پیامک را قبلا در دانشگاه و برای دانشجویان ارشد کامپیوتر برگزار کرده بودیم که پیشنهاد می‌کنم برای شروع کسب و کار اینترنتی حتما این ویدیو را تماشا کنید.

پیشنهاد ما: شروع کسب درامد با نمایندگی پنل اس ام اس

شما می‌توانید با خرید نمایندگی پنل پیامکی کسب و کار اینترنتی خودتان را از همین امروز شروع کنید و بدون آنکه فعالیت کنید از شارژ کاربران معرفی شده درامد داشته باشید...

مشاهده جزئیات درامد

سمینار کسب درامد اینترنتی از طریق نمایندگی پنل اس ام اس

 

 

نحوه درامد اینترنتی نماینده پنل اس ام اس

فروش پنل پیامک

موسسات و شرکت‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، انتشارات، شعب بیمه، وب سایت های اینترنتی و … همه جزو مشتریان شما هستند. شما با فروش روزانه یک پنل پیامکی (30 پنل پیامک در ماه) حدود 3 میلیون تومان درآمد ماهیانه خواهید داشت.

فروش سامانۀ نمایندگی پنل پیامک

شما می‌توانید اقدام به فروش و واگذاری نمایندگی پیامک نمایید، به این ترتیب علاوه بر کسب درامد در زمان فروش نمایندگی سامانۀ پیامک، هنگامی که نماینده شما یا کاربران نماینده شما نسبت به شارژ پنل پیامک اقدام کنند، پورسانت شما محاسبه می شود.

فروش خط اختصاصی

کاربران شما برای دریافت پیامک به خط اختصاصی نیاز دارند، سامانه پیامک فراز اس ام اس خطوط 14 و 15 رقمی اپراتور 5000 را به صورت رایگان در اختیار کاربران و نمایندگان قرار می دهد، شما هم می توانید این خطوط را رایگان به کاربرانتان بدهید یا هزینه دریافت کنید و بابت فروش خطوط اختصاصی با تعداد ارقام کمتر می توانید از فروش خط اختصاصی برای سامانه پیامک نیز درامد کسب نمایید.

فروش شارژ پنل پیامک

کاربران شما برای ارسال پیامک می بایست پنل پیامکی خود را شارژ کنند و به شما بر اساس قیمت گذاری خود می توانید از فروش شارژ برای سامانه پیامک درامد داشته باشید، با افزایش تعداد کاربران حجم ارسال پیامک های شما و کاربرانتان بیشتر به تدریج بیشتر خواهد شد. اگر کاربران شما در روز 100 هزار پیامک ارسال کنند و هر پیامک 3 تومان برای شما سود داشته باشید، درآمد روزانۀ شما از طریق فروش شارژ پنل پیامکی  برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی روزانه 300 هزار تومان (ماهیانه 9 میلیون تومان) خواهد بود.

پیشنهاد ما: شروع کسب درامد با نمایندگی پنل اس ام اس

شما می‌توانید با خرید نمایندگی پنل پیامکی کسب و کار اینترنتی خودتان را از همین امروز شروع کنید و بدون آنکه فعالیت کنید از شارژ کاربران معرفی شده درامد داشته باشید...

مشاهده جزئیات درامد

فروش تلفن ابری و خط تلفن مجازی تهران

سامانه پیامک فراز اس ام اس نمایندگی فروش خط تلفن مجازی تهران را در اختیار شما قرار می دهد با استفاده از نمایندگی فروش تلفن ابری شما می توانید خطوط تلفن ثابت تهران یا خط تلفن ثابت با پیش شماره سایر استان ها را برای کاربران خود تهیه نمایید و بابت ارائه خطوط تلفن ثابت مجازی از کاربرانتان هزینه دریافت نمایید.

خطوط تلفن ابری فراز اس ام اس، قابلیت سانترال مجازی، تلفن گویا، فکس اینترنتی، تماس خروجی با خط 021 دارد و شما و کاربرانتان می توانید از برای راه اندازی دفتر کار مجازی و ارتباط با مشتری استفاده نمایید و در هر کجای کشور عزیزمان که هستید در غالب یک شرکت معتبر با دفتر تهران فعالیت نمایید.

 

سفارش ارسال پیامک انبوه برای سراسر کشور

شما با خرید نمایندگی پنل پیامک می‌توانید به بانک شماره موبایل سراسر کشور دسترسی داشته باشید و از انجا که تعرفه ارسال پیامک در نمایندگی پنل اس ام اس از پنل پیامک عادی کمتر است می توانید هزینه ارسال پیامک و همراه با سود را از مشتری دریافت کرده و پیامک تبلیغاتی مشتری را ارسال کنید، این قابلیت نمایندگی پنل اس ام اس برای دفاتر پیشخوان دولت بسیار مناسب و کاربردی است.

پیشنهاد ما: شروع کسب درامد با نمایندگی پنل اس ام اس

شما می‌توانید با خرید نمایندگی پنل پیامکی کسب و کار اینترنتی خودتان را از همین امروز شروع کنید و بدون آنکه فعالیت کنید از شارژ کاربران معرفی شده درامد داشته باشید...

مشاهده جزئیات درامد

آیا نمایندگی پنل اس ام اس پولساز است؟

نمایندگی سامانه پیامک یک شغل پاره وقت است شما میتوانید به هر فروشگاه  مغازه و… مراجعه کنید و برای تبلیغات ارسال پیامک انبوه یا خرید پنل پیامک را پیشنهاد دهید. همچنین با استقبال مردم از فروشگاه های اینترنتی، مدیران فروشگاه‌های اینترنتی برای وب سرویس احراز هویت کاربران سایت به سامانه پیامک نیاز دارند که این مورد می تواند یک بازار بکر را برای شما ایجاد کند.

شما با دریافت نمایندگی پنل پیامک صاحب یک برند مجزا هستید و هیچ  اسمی از فراز اس‌ام‌اس نیست و می‌توانید به عنوان یک مجموعه جدید و مستقل فعالیت کنید. تیم فراز اس‌ام‌اس پشتیبان شما بوده و تمام امکانات زیر ساخت را برای شما فراهم می‌کند.

 

 

شرایط دریافت نمایندگی پنل اس ام اس

قبل از خرید نمایندگی پنل اس ام اس مقاله مزایای نمایندگی سامانه پیامک فراز اس ام اس را مطالعه نمایید تا از خدماتی که فراز اس ام اس در اختیار نمایندگان قرار می دهد آگاه باشید. کسب درامد اینترنتی به دلیل انجام کار به صورت پاره وقت، می‌تواند شغل بسیار مناسبی برای افراد خانه دار، دانشجویان، کارمندان و… باشد. درامدی که از طریق نمایندگی پنل اس ام اس بدست می اورید میتواند تا چند ده میلیون تومان در ماه باشد که از حقوق یک کارمند بسیار بیشتر است.
در ابتدا کار برای خرید نمایندگی پنل اس ام اس نیاز به دفتر حضوری نمی باشد و می توانید راه اندازی کسب وکار خود را به صورت خانگی و دورکار شروع کنید به مرور زمان و باگسترش تعداد مشتریانتان پیشنهاد می کنیم برای پشتیبانی کاربران دفتر حضوری نیز داشته باشید.
برای شروع کسب درامد از طریق نمایندگی پنل اس ام اس به صفحه نمایندگی پنل اس ام اس مراجعه نمایید و نمایندگی سامانه پیامک را برای کسب درامد اینترنتی سفارش دهید و کسب درامد اینترنتی را از همین امروز آغاز نمایید.

پیشنهاد ما: شروع کسب درامد با نمایندگی پنل اس ام اس

شما می‌توانید با خرید نمایندگی پنل پیامکی کسب و کار اینترنتی خودتان را از همین امروز شروع کنید و بدون آنکه فعالیت کنید از شارژ کاربران معرفی شده درامد داشته باشید...

مشاهده جزئیات درامد

 

2.7/5 - (50 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • منصوری
    6 نوامبر 2020 پاسخ دهید

    سلام
    میخواستم بدونم پس از خرید پلن نمایندگی
    آیا تمام افزون‌های توسعه داده شده توسط شما با برند من قابل دانلود و نصب برای کاربران سایت من هست؟
    و اینکه آیا در افزونه Digits آیا برند من در لیست قرار می‌گیرد؟

    • سیدمحمود غفاری
      6 نوامبر 2020

      سلام تمام افزونه‌ها به صورت ریبرند بدون اینکه اسم فراز اس ام اس اورده شود با نام درگاه ریبرند در اختیار شما قرار داده می شود اما در صورتی که بخواهید نام برند شما در افزونه ها قرار داده شود مستلزم پرداخت هزینه جداگانه می باشد و برای برخی افزونه های کدگذاری شده مثل افزونه دیجیتس فقط با درگاه ریبرند ارا‌‌ئه می شود.
      موفق باشید…

  • سیاوش
    26 مارس 2019 پاسخ دهید

    سلام و روز بخیر امکانات نمایندگی برای سطح های مختلف تفاوت دارد؟مثلا 150 هزار تومانی با 520 تومانی فقط در هزینه پیامک هاش تفاوت داره یا از نظر امکانات هم متفاوت هست؟

    • سیدمحمود غفاری
      26 مارس 2019

      سلام سیاوش عزیز
      تفاوت بسته‌های نمایندگی سامانه پیامک در تعرفه ارسال پیامک می باشد و بدیهی است که هرچه تعرفه ارسال پیامک برای شما کمتر باشد حاشیه سود شما افزایش یافته و در مقیاس بالا و تعداد زیاد کاربر (به فرض اینکه تعرفه ارسال پیامک رقابتی و ثابتی را برای کاربر نهایی در نظر بگیرید) درامد شما کاملا متفاوت بوده و قابل چشم پوشی نیست.
      در صورتی که تعداد بسیار زیادی کاربر دارید ما پیشنهاد می کنیم از نمایندگی پنل اس ام اس فوق پیشرفته استفاده نمایید اما اگر تعداد کاربران شما برای نمایندگی پنل پیامک محدودتر است شما می توانید بسته های نمایندگی سامانه پیامک پایه یا متوسط را تهیه کنید و بعد از اینکه به تعداد قابل قبولی کاربر در پنل نمایندگی رسیدید با پرداخت مابه تفاوت بسته نمایندگی سامانه پیامک را برای کاهش تعرفه خود ارتقا دهید.در صورتی که سوالی باقی مانده است لطفا با شرکت تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.با احترام

  • سپهر یزدانی
    2 نوامبر 2018 پاسخ دهید

    سلام
    بنده با یه شرکت جهت سعو سایت نمایندگی پنل اس ام اس حرف زدم تا برای فروش سامانه پیامک در صفحه اول گوگل بیایم.فرمودن که مبلغ دو میلیون هفتصد هزار تومان میگیریم روی دو کلمه پنل پیامک و پنل ارسال پیامک کار میکنیم و بعد از 3 ماه طبق تعهد نامه صفحه ی اول گوگل هستید و لینک 2 یا 3 یا 4 برای شماست و برای باقی ماندن کلیدواژه های پنل ارسال پیامک و پنل پیامک در صفحه اول گوگل هر 6 ماه یک سوم این هزینه را برای تمدید پراخت میکنید تا در صفحه ی اول گوگل باقی بمانید حال باید چی کنیم که درامد من از نمایندگی پنل اس ام اس بیشتر شود؟ ایا با سعو سایت نمایندگی سامانه پیامک مینوانم درامدم را افزایش دهم؟

    • سیدمحمود غفاری
      3 نوامبر 2018

      سلام اقای یزدانی عزیز
      تلاش شما برای رقابت در حوزه نمایندگی پنل اس ام اس ستودنی است. اما برای اینکه بتوانید درامد خودتان را از طریق نمایندگی پنل اس ام اس افزایش دهید، اولین کاری که باید انجام دهید تولید محتوا است، به کمک تولید محتوا که در ابتدای کار توسط خودتان انجام می شود به راحتی می توانید در نتایج گوگل رتبه کسب کنید و درامدتان را افزایش دهید سعی کنید در مورد بخش هایی که کاربران سایت پیرامون پنل اس ام اس از شما سوال میپرسند مقاله بنویسید و در سایت منتشر کنید تا بتوانید از طریق گوگل ورودی های بیشتری را جذب کنید.
      در مورد سئو با خرید لینک، خرید لینک به تنهایی نمی تواند سایت شما را به صفحه اول گوگل بیاورد، ضمن اینکه اگر در خرید لینک زیاده روی کنید گوگل شما را به عنوان اسپمر شناسایی می کند.
      برای اینکه متوجه شوید میتوانید از چه کلمات کلیدی لینک بیشتری دریافت کنید میتوانید از ابزارهایی مثل kwfinder یا کیورد پلنر استفاده نمایید، طبق اخرین بررسی ما پنل اس ام اس جستجو بیشتری دارد پس میتوانید روی این کلمه سرمایه گذاری کنید.
      خرید لینک به تنهایی نمیتواند شما را در کلمات کلیدی مانند پنل ارسال پیامک و پنل پیامک به صفحه اول گوگل بیاورد، پیشنهاد ما این است که از سئو کلاه سفید اقدام به افزایش ترافیک نمایید.
      همچنین پیشنهاد میکنیم ویدیویی که برای افزایش ترافیک به نمایندگان سامانه پیامک داده می شود را به دقت مشاهده نمایید و توصیه های ما را در سایت پنل پیامکی خودتان اجرا نمایید
      در صورتی که هنوز برای شما سوالی باقی مانده است، خوشحال می شویم به سوال شما پاسخ دهیم.

  • حامد افشار
    28 سپتامبر 2018 پاسخ دهید

    سلام
    فایل صوتی بازاریابی رو از کجا می تونم دانلود کنم (توی ویدیوی معارفه اشاره کردین)

    • سیدمحمود غفاری
      9 اکتبر 2018

      سلام فایل صوتی آموزش بازاریابی پیامکی و فایل صوتی آموزش بازاریابی و فروش سامانه پیامک بعد از خرید پنل نمایندگی برای شما در تلگرام ارسال می‌گردد

  • حامد افشار
    28 سپتامبر 2018 پاسخ دهید

    آیا نماینده ها هم میتونن خط اختصاصی مثل خط های اختصاصی که در پلن های شما به اونها اشاره شده به کاربراشون ارایه بدن؟ لطفا شرح بدین

    • سیدمحمود غفاری
      9 اکتبر 2018

      سلام بله نمایندگان سامانه پیامک هم میتوانند خط اختصاصی بفروشند و از فروش خط اختصاصی درامد داشته باشند(نیازی نیست که شما از قبل خط اختصاصی خریداری کنید) شما خطوط و تعرفه خرید خط اختصاصی را مشخص میکنید کاربر بعد از خرید خط اختصاصی و شماره مورد نظر سود شما به صورت خودکار محاسبه شده و به پنل شما افزوده میگردد.
      همچنین میتوانید به کاربرانتان یک خط اختصاصی 15 رقمی به صورت رایگان هدیه دهید

  • حامد افشار
    28 سپتامبر 2018 پاسخ دهید

    آیا جهت ارسال سریع پیامک تکی باید خط خدماتی اختصاصی بگیریم؟ به نماینده ها خط اختصاصی نمی دید؟ (همه پنل های شما از یک تا 5 خط اختصاصی رو روی پنل رایگان ارایه میدن!!!!!)

    • سیدمحمود غفاری
      9 اکتبر 2018

      سلام برای ارسال سریع پیامک مخصوصا اگر برای ارسال کدهای فعال سازی از طریق وبسرویس استفاده میکنید از وبسرویس ارسال سریع پیامک با خطوط خدماتی استفاده نمایید پیامک شما با سرعت ارسال می شود
      در صورتی که نیاز به خط خدماتی اختصاصی دارید میتوانید از بعد از ورود به پنل پیامک از بخش پشتیبانی > درخواست خط خدماتی را به صورت رایگان ثبت نمایید.
      به تمام نمایندگان و کاربران خط اختصاصی اهدا می شود اما خطوط اهدایی تبلیغاتی می باشد که شما میتوانید با تهیه و ارسال مدارک مورد نظر خط خدماتی، این خطوط را به خط خدماتی اختصاصی تبدیل نمایید

  • حامد افشار
    28 سپتامبر 2018 پاسخ دهید

    پیام سیستم در زمان قیمت گذاری:
    قیمت گذاری فارسی برای کاربران مدیر شما 150 می باشد !!!!؟؟؟
    چرا؟؟؟؟؟؟

    • سیدمحمود غفاری
      9 اکتبر 2018

      سلام شما قیمت پایه فروش پیامک را 150 ریال قرار دهید ، در صورتی که تمایل به فروش پیامک با مبلغ کمتری دارید از بخش > مدیریت و تنظیمات > تنظیمات بسته ها > تخفیف ها میتوانید برای هر بسته تخفیف در نظر بگیرید تا از مبلغ 150 ریال به میزان تخفیف شما کسر شود

  • حامد افشار
    28 سپتامبر 2018 پاسخ دهید

    سلام جهت شروع به فروش پنل پیامک چه کاری (چه تنظیماتی به غیر از تعیین قیمت) باید انجام بدم

    • سیدمحمود غفاری
      9 اکتبر 2018

      سلام نماینده عزیز
      برای انجام تنظیمات سامانه پیامک نمایندگی لطفا اقدامات زیر را انجام دهید
      1- تعرفه فروش پیامک را مشخص نمایید برای این کار به بخش مدیریت و تنظیمات > قیمت گذاری پیامک مراجعه نمایید.
      2- تعرفه فروش خط اختصاصی را مشخص نمایید : برای این کار به بخش مدیریت و تنظیمات> قیمت گذاری خطوط اختصاصی مراجعه نمایید.
      3- بسته ها و پنل های پیامکی را اینجاد نمایید: برای اینکار به بخش مدیریت و تنظیمات > تنظیمات بسته ها مراجعه نمایید
      4- تبلیغ کنید و پنل پیامک بفروشید؛ کاربر زیرمجموعه بگیرید و درامد کسب اینترنتی را آغاز نمایید…

  • کاووسی
    17 سپتامبر 2018 پاسخ دهید

    با سلام
    لطفا راهنمایی بفرمایید چطور میتوان اکانت تست ایجاد کرد ؟
    با تشکر

    • سیدمحمود غفاری
      23 سپتامبر 2018

      سلام جناب کاووسی عزیز
      در بخش مدیریت و تنظیمات – تنظیمات بسته ها – شما میتوانید یک بسته به عنوان تست و با امکاناتی که میخواهید ایجاد نمایید.
      پیشنهاد میشود پنل پیامک تست با مدت زمان محدود به کاربر ارائه نمایید.

  • رویا روشنایی
    17 سپتامبر 2018 پاسخ دهید

    سلام خسته نباشید
    ببخشید ی سوال داشتم اینه که سایت ساز شما برای سامانه پیامک توش سایتمون رو فورا بسازیم سایت ما سئو هستش؟یا نه

    • سیدمحمود غفاری
      23 سپتامبر 2018

      سلام بله شما میتوانید از سیستم سایت ساز ما استفاده نمایید و سیستم سایت ساز برای نمایندگان سامانه بسیار مناسب می باشد از نظر زیر ساخت و فنی تمام استانداردهای گوگل در سیستم سایت ساز رعایت شده است، بخشی از سئو نیز مربوط به مراحل تولید محتوا و لینک سازی می باشد که برای نمایندگان ویدیوهای اموزشی سئو در نظر گرفته شده است و بعد از خرید سامانه پیامک نمایندگی ارسال می شود تا نمایندگان سامانه پیامک بتواند در صدر نتایج جستجو گوگل باشند.

  • میرزایی پور
    26 آگوست 2018 پاسخ دهید

    با سلام برای فعال یا غیرفعال کردن امکان شارژ آنلاین کاربران از چه قسمتی باید تغییرات را اعمال کرد؟

    • سیدمحمود غفاری
      27 آگوست 2018

      سلام جناب میرزایی پور
      درگاه پرداخت آنلاین به صورت پیش فرض برای شما و کاربران شما فعال می شود و کاربرانتان میتوانند خرید شارژ را انجام دهند در صورتی که قصد غیر فعال سازی درگاه پرداخت آنلاین را دارید به بخش : مدیریت و تنظیمات > تنظیمات مدیریتی > شارژ انلاین مراجعه نموده و با کلیک روی دکمه غیر فعال درگاه پرداخت آنلاین را غیر فعال نمایید.

  • یزدانی
    18 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام
    در پنل نمایندگی وقتی کسی از من پنل میخره و پیامک اطلاع رسانی خرید پنل به من میاد یا وقتی کسی ثبت نام میکنه اس ام اس کد فعال سازی براش ارسال میشه اون کدفعال سازی از هزینه ی ما کم میکنه یا از پنل فراز ؟

    • سیدمحمود غفاری
      20 آگوست 2018

      سلام جناب یزدانی نماینده گرامی
      هزینه پیامک های ارسالی ورود به پنل پیامک، اتمام موجودی شارژ پیامک ، ارسال پیامک کدفعال سازی و… از پنل شما که نماینده هستید کسر میگردد.

  • یزدانی
    18 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام. وقتی قیمت خطوط مثلا برای من 20 هزار هست برای نماینده 30 قرار بدم این مبلغ 10 هزارتومان آیا برای من سود هستش ؟ یعنی واریز میشه به حساب من؟

    • سیدمحمود غفاری
      20 آگوست 2018

      سلام جناب یزدانی بله دقیقا همین طور است ، 10 هزار تومان سود شما برای فروش خط اختصاصی پیامک می باشد
      که به صورت پیش فرض به شارژ پنل شما به عمنوان سود پیامک افزونه می شود در صورتی که درگاه پرداخت به پرداخت ملیت داشته باشید میتوانید سود شارژ را به حساب شخصی منتقل نمایید

  • علی مظاهری
    13 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام در صفحه ثبت نام پنل پیامک بخش ثبت نام انلاین قسمت انتخاب پنل خالی هست چرا؟

    • سیدمحمود غفاری
      17 آگوست 2018

      سلام شما بسته های پیامکی برای فروش تعیین نکرده اید، وارد پنل نمایندگی پیامک شوید، از منو تنظیمات مدیریتی > تنظیمات بسته ها اینجا شما میتوانید بسته های پیامکی خود را ایجاد نمایید بعد از ساخت بسته های پیامکی در صفحه ثبت نام بسته های پیامکی شما نمایش داده می شود.

  • علی مظاهری
    13 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام
    برای دریافت سود شارژ پیامک در پنل نمایندگی پیامک
    چه طوری درگاه بانک ملی رو دریافت کنم و به نظرتون کدام بهتره ملی یا سامان؟

    • سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس
      17 آگوست 2018

      سلام سامانه نمایندگی تنها قابلیت اتصال به درگاه پرداخت ملت را دارد ، تا زمان دریافت درگاه پرداخت بانک ملت میتوانید در درگاه پرداخت شرکت ما استفاده نمایید و کاربران شما از درگاه پرداخت ما شارژ را خریداری میکنند و سود شما بر اساس قیمت گذاری پیامک محاسبه شده و به پنل نمایندگی شما افزوده می شود

  • سپهر
    12 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام
    من نمایندگی شما را گرفتم و برای سایت پنل پیامک به اخذ اینماد اقدام کردم الان اینماد میگه که :بارگذاری فایل در سرور
    جهت تکمیل این مرحله یک فایل خالی و با نام 887834.txt در ریشه وبسایت سامانه پیامک قرار دهید
    . بعد از بارگذاری فایل برروی دکمه “تایید بارگذاری” کلیک نمایید تا صحت این مرحله بررسی گردد. این رو چه طور در ریشه ایجاد کنم اصلا ریشه کجاست؟

    • سیدمحمود غفاری
      12 آگوست 2018

      نماینده گرامی سلام
      در اینترنت ” مشاهده ویدیو اموزشی ثبت نماد اعتماد” را جستجو نمایید.
      امیدواریم با تلاش بیشتر درامدتان از نمایندگی سامانه پیامک را افزایش دهید…

  • سید امیر
    11 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام خسته نباشید
    من اکانت برای مشتریم ساختم به نام pizzasara ولی فعال نیست و زده غیر فعال با یوزر پس اون اکانت هم که وارد میشم خطای 500 سرور میاد ولی با یوزر پس خودم مشکلی نیست و پنل بالا میاد

    • سیدمحمود غفاری
      11 آگوست 2018

      سلام دلیل اینکه بعد از ورود به پنل پیامک با یوزرنیم کاربر با خطا مواجه می شوید این است که، شما برای کاربرتان یک بسته تعریف کرده اید اما برای بسته ای که ایجاد کرده اید هیچ قابلیتی مانند ارسال پیامک ، شارژ حساب ، گزارشات ارسال پیامک و…. اضافه نکرده اید.
      لطفا در پنل نمایندگی خودتان از بخش مدیریت و تنظیمات – بسته ها – بسته مورد نظر را انتخاب نموده و امکانات مورد نظر را برای این بسته پیامکی فعال نمایید ، مشکل برطرف می گردد.

  • مهدی
    1 آگوست 2018 پاسخ دهید

    با سلام
    مشتری می خواهد حتما از طریق خط اختصاصی خود به شماره های بلک لیست ارسال داشته باشد.
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    با تشکر

    • سیدمحمود غفاری
      1 آگوست 2018

      سلام مهدی جان
      برای دریافت خط خدماتی اختصاصی به کاربر زیر مجموعه اعلام کنید از بخش پشتیبانی > درخواست خط خدماتی > راهنما را امطالعه کنند.
      شرایط دریافت خط خدماتی اختصاصی در این بخش نوشته شده است.
      کاربر در صورت تمایل به دریافت خط خدماتی اختصاصی باید تعهد دهد که پیامک تبلیغاتی با این خط ارسال نمی کند و بابت این تعهد اوپراتور بین 5 تا 50 میلیون سفته دریافت میکند.
      بعد از درخواست خط خدماتی اختصاصی در این قسمت لطفا تعهدنامه و سفته را به ادرس شرکت فراز اس ام اس ارسال نمایید.
      در صورتی که قادر به پرداخت سفته نیستید میتوانید از خط خدماتی فراز اس ام اس که به صورت رایگان در اختیار نمایندگان و کاربران سامانه پیامک قرار داده می شود، استفاده نمایید.
      لازم به ذکر است که دریافت خط خدماتی هیچ هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است و مدت زمان لازم برای دریافت خط خدماتی اختصاصی بین 20 تا 30 روز می باشد.

  • سینا
    31 جولای 2018 پاسخ دهید

    با سلام من پنل نمایندگی پیامک فوق پیشرفته دارم
    می خواستم بدونم چطور می تونم به ساب دامنه پنل پیامک سایت
    ssl نصب کنم؟
    می خواهم برای دریافت نماد ۲ ستاره https نصب کنم

    با تشکر

    • سیدمحمود غفاری
      31 جولای 2018

      سلام
      برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک دوستاره برای نمایندگی سامانه پیامک نیازی به نصب اس اس ال بروی ساب دامنه سامانه پیامک نمی باشد شما با خرید اس اس ال برای دامنه اصلی میتوانید نسبت به دریافت نماد اعتماد الکترونیک برای سایت اصلی نمایندگی پنل اس ام اس اقدام نمایید.

  • سینا
    19 جولای 2018 پاسخ دهید

    با سلام
    می خواستم بدونم امکان تغییر سطح دسترسی برای یک کاربر مشخص وجود دارد ، بطوری که نیاز به افزودن بسته جدید نباشد؟
    با تشکر

    • سیدمحمود غفاری
      31 جولای 2018

      سلام وارد سامانه پیامک نمایندگی شوید، در بخش تنظیمات > کاربران > روی تیک کاربر مورد نظر کلیک کنید و ویرایش را بزنید میتوانید بسته کاربر را به بسته دیگری تغییر دهید.

  • سارا محمدی
    18 جولای 2018 پاسخ دهید

    سلام اگر من از شما نمایندگی پنل پیامک بگیرم ایا مشخص میشه شما من از شما پنل گرفتم ؟ درگاه بانک برای شارژ حساب باید خودم بگیرم یا از درگاه شما استفاده کنم ؟ اگر باید از درگاه شما استفاده کنم نام پذیرنده چیست ؟ ایا فراز اس ام اس است ؟ روی هر پنلی که میفروشم چقدر باید به حساب شما واریز کنم و چند درصد از سود پنل پیامکی که فروختم برای خودم است ؟ هزینه پنل پیامک نمایندگی به چه صورت است ؟ به صورت سالیانه باید قرارداد را تمدیدکنم؟

    • سیدمحمود غفاری
      31 جولای 2018

      سلام خانم محمدی عزیز
      پنل های پیامک نمایندگی به صورت ریبرند هستند و در پنل نمایندگی پیامک به هیچ وجه مشخص نمی شود که شما از فراز اس ام اس سامانه پیامک نمایندگی تهیه کرده اید، حتی در زمان درگاه پرداخت زمانی که کاربر زیرمجموعه شما قصد خرید شارژ پیامک برای ارسال پیامک دارد، نام پذیرنده را به عنوان شارژ پیامک قرار دادیم تا هیچ اسمی از فراز اس ام اس نباشد و شما بتوانید با خیال راحت برای نمایندگی سامانه پیامک اقدام نمایید.
      -در مورد درگاه پرداخت برای شارژ پیامک، به صورت پیش فرض روی پنل های نمایندگی پیامک، از درگاه فراز اس ام اس استفاده می شود و کاربر زیر مجموعه شما زمانی که شارژ خریداری میکند ، پول به حساب شرکت فراز اس ام اس واریز می شود و پنل کاربر زیرمجموعه شما شارژ میگردد و سود شارژ پیامک شما بر اساس قیمت گذاری پیامک محاسبه و به پنل شما به صورت خودکار افزوده می شود و پیامک اطلاع رسانی از مقدار کسب درامد اینترنتی برای شما همان لحظه پیامک می شود؛ ولی اگر شما درگاه پرداخت مستقیم از به پرداخت ملت داشته باشید سود خرید شارژ پیامک شما به حساب بانکی واریز می شود.
      -شما یک بار (مادام العمر ) سامانه پیامک نمایندگی را تهیه میکنید و برای فروش پنل های کاربری و پنل های نمایندگی هیچ هزینه جداگانه ای به فراز اس ام اس پرداخت نمی کنید.

  • سینا
    17 جولای 2018 پاسخ دهید

    سلام
    قرار داد نمایندگی سامانه پیامک بنده رسید به دستتون؟
    کی یک نسخه برای من ارسال می گردد؟

    • سیدمحمود غفاری
      18 جولای 2018

      سلام سینا جان قرارداد نمایندگی پنل، به دسمت ما رسید و قرارداد نمایندگی سامانه پیامک حداکثر تا 10 مرداد برای شما ارسال میگردد.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات