پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » راهنمای خرید شماره اختصاصی (از رند8 رقمی تا 15 رقمی رایگان)

راهنمای خرید شماره اختصاصی (از رند8 رقمی تا 15 رقمی رایگان)

پنل اس ام اس اراد
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این صفحه تعرفه خط اختصاصی رند و کوتاه (معمولا 8 رقمی)، هزینه ثبت خطوط اختصاصی، مدت زمان لازم برای ثبت خط اختصاصی و هرانچه برای ثبت و فعال سازی خطوط اختصاصی باید بدانید به شما گفته می شود، پیشنهاد می‌کنیم این صفحه را مطالعه نمایید تا با روند کاری ثبت خط اختصاصی و تعرفه خرید خطوط اختصاصی در شرکت فراز اس‌ام‌اس آشنا شوید.

بعد از خرید پنل اس ام اس، شما می توانید خطوط 14 و15 رقمی اپراتور 5000 به صورت رایگان با شماراختصاصی دلخواه ثبت نمایید، اما در خیلی موارد مانند تبلیغات تلویزیونی، بیلبورد شهری، تبلیغات در سمینارها و… بخاطر سپری 15 رقم برای ارسال پیامک کار دشواری است و بهتر است از خطوط اختصاصی رند و کوتاه (مثلا خطوط اختصاصی 8 رقمی) از اپراتور 1000 یا 2000 و 3000 تهیه نمایید. البته اگر قصد دارید با شماره شرکت و شماره ثابت پیامک ارسال کنید پیشنهاد می کنیم مقاله ارسال پیامک با خط ثابت 021 را مطالعه کنید ما در این مقاله توضیح داده‌ایم چگونه با خط ثابت شرکت پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و روند فعال سازی خطوط ثابت برای ارسال پیامک با خطوط اپراتور 1000،3000،5000 کمی متفاوت است

 

راهنمای ثبت خط اختصاصی ریگان

در ویدیو زیر می توانید راهنمای ثبت خط اختصاصی رایگان را ملاحظه نمایید برای فعال سازی خطوط اختصاصی کوتاه تر نیز می بایست از همین قسمت اقدام نمایید.

 

روش خرید خط اختصاصی در سامانه پیامک

در صفحه خرید خط اختصاصی تعرفه ثبت و فعال سازی خطوط اختصاصی نوشته شده است، تعرفه فروش خط اختصاصی ما بسیار رقابتی هستند و کمترین قیمت اعلام شده از سمت اوپراتور برای فروش خط اختصاصی در نظر گرفته شده است. (به شما تضمین می دهیم اگر شرکتی بتواند کمتر از این مبلغ خط اختصاصی رند یا غیر رند را به شما ثبت کند به شرط انکه نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد تمام مابه تفاوت را به حساب شما عودت می‌دهیم)

برای خرید خط اختصاصی و دریافت پیامک در سامانه پیامکی، بعد از ورود به سامانه پیامکی، در بخش عملیات حساب > خرید شماره، خط مورد نظرتان را سفارش دهید تا خط اختصاصی به پنل پیامک شما افزوده شود حال زمانی که مخاطبین شما به شماره اختصاصی شما پیامک ارسال می‌کنند شما می‌توانید پیامک آنها را در سامانه پیامکی مشاهده نمایید. البته سامانه پیامک فراز اس ام اس قابلیت انتقال پیامک را به url یا دایورت پیامک به شماره موبایل دارد یا به محض دریافت پیامک، این پیامک را به آدرس URL مورد نظر شما منتقل کنید.

هزینه تمدید خطوط اختصاصی

تعرفه خرید خطوط اختصاصی به صورت سالیانه است، اما چندین سال است که اوپراتور هزینه تمدید خط اختصاصی را دریافت نکرده است و تا زمانی که اپراتور مبلغی بابت خطوط اختصاصی دریافت نکند ما نیز از کاربرانمان هیچ هزینه ای را بابت خرید خط دریافت نمی‌کنیم.

 

انتقال خط به سامانه پیامک دیگر

در بعضی موارد ممکن است شما بخواهید خط اختصاصی خریداری شده را به سامانه پیامک دیگری منتقل نمایید، ما به کابرانمان اجازه می‌دهیم خطوط اختصاصی ثبت شده را به هر سامانه پیامکی که بخواهند منتقل کنند اما برای انتقال خط به سایر سامانه‌ها چندین شرط وجود دارد

  • ایراد کارمان را بگویید تا بتوانیم نقاط ضعف را برطرف کنیم.
  • از آنجا که تعرفه خطوط اختصاصی در سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس کاملا رقابتی هستند، در صورتی که بخواهید خط خریداری شده  را به سامانه پیامکی دیگری منتقل کنید تعرفه خط اختصاصی مبدا (فراز اس‌ام‌اس) با تعرفه خط اختصاصی مقصد می‌بایست برابر باشد در این صورت ما اقدامات انتقال خط به شرکت مورد نظر شما را همان روز انجام می‌دهیم و اگر تعرفه خرید خط اختصاصی در مبدا و مقصد یکی نباشد می‌بایست مابه تفاوت قیمت خط اختصاصی واریز شود تا خط به شرکت مورد نظر شما انتقال داده شود.

 

زمان فعال سازی خطوط اختصاصی

زمان فعال سازی خطوط اختصاصی یک روزکاری است و بعد از تکمیل فرم درخواست خط و پرداخت هزینه، درخواست شما به واحد خطوط منتقل شده و پس از فعال سازی خط شما یک پیامک از اپراتور دریافت می‌‎کنید که نشان از فعال سازی خط اختصاصی برای شما است.

بعد از این مورد خط اختصاصی شما فعال شده است و می توانید از خط اختصاصی خود استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • ابراهیم غلامی
    29 جولای 2020 پاسخ دهید

    من یه خط دلخواه رایگان انتخاب کنم پیام برای همه میره یا برای بعضی ها حالت بلک لیست میشه و پیام ارسال نمیشه؟؟؟

    • سیدمحمود غفاری
      4 آگوست 2020

      سلام
      خطوط اختصاصی به صورت پیشفرض تبلیغاتی هستند و فقط برای افرادی که پیامک تبلیغاتی انها فعال است پیامک ارسال می شود، برای اینکه خط اختصاصی شما بتواند به شماره موبایل های مسدود و بلک لیست پیامک ارسال کند می بایست این خط را به خط خدماتی تبدیل کنید با تبدیل این خط به خط خدماتی اختصاصی پیامک شما حتی به شماره موبایل های مسدود و بلک لیست ارسال می شود.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات