پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » کاربرد پنل اس ام اس در سازمان های دولتی

کاربرد پنل اس ام اس در سازمان های دولتی

پنل اس ام اس
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۹ فروردین ۱۴۰۳

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه فراز اس ام اس، می تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک به خطوط بلک لیست چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر میخواهید برای کارمندان اداره و شرکت پیامک ارسال کنید اما، کارمندان شما پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، برای اینکه بتوانید به این خطوط پیامک ارسال نمایید می توانید از سامانه پیامک فراز اس ام اس استفاده نمایید تا برای کارمندان شرکت و اداره پیامک های اطلاع رسانی ارسال نمایید، جهت تست این موضوع کافی است فقط شماره موبایل خودتان یا دوستان که پیامک های تبلیغاتی را بلاک کرده اند در فرم زیر وارد نمایید تا پیامک تستی برای شما ارسال گردد.

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات