پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » پنل اس ام اس اصفهان

پنل اس ام اس اصفهان

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در اصفهان
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۹ فروردین ۱۴۰۳

اگر شما قصد خرید سامانه پیامکی برای اصفهان را دارید یا قصد شما ارسال اس ام اس انبوه در استان اصفهان (اصفهان، خوانسار، شهر رضا، فریدون شهر، کاشان، نائین، نجف اباد، نظنز  و…) است با ما همراه باشید تا امکانات یک پنل اس ام اس معتبر را بررسی کنیم.

حتما شما هم به این مسئله واقف هستید که در حال حاضر استفاده از تبلیغاتی پیامکی جایگزین روش‌های قدیمی مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است. برایم سوال است بدانم آیا هنوز هم کسی برای صفحه تبلیغات روزنامه وقت می‌گذارد؟

 

با استفاده زا تبلیغات پیامکی می توانید فروش خود را افزایش دهید و مشتریان زیادی را جذب کنید

امکانات سامانه پیام کوتاه اصفهان

اولین سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که بانک شماره‌های افراد ساکن در استان اصفهان به خصوص اصفهان را از کجا تهیه کنم؟ خیالتان راحت باشد نیازی نیست شما کاری انجام دهید، یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی اصفهان دارا بودن بانک شماره‌های به روز افراد ساکن در استان اصفهان می‌باشد که به صورت رایگان و تفکیک شده در اختیار شما قرار داده می‌شود.

خوب حالا که خیالتان از بانک شماره‌های اصفهان راحت شد، ممکن است این سوال ذهن شما  را به خود درگیر کند که مشتریان من در محدوده مکانی مشخصی از شهر اصفهان قرار دارند و من نیازی به ارسال پیامک انبوه به کل شهر اصفهان را ندارم، کاملا حق با شما است هیچ کسی دوست ندارد بودجه تبلیغاتی را صرف کاری کند که برایش سود نداشته باشد.

اگر شما فروشگاه مواد غذایی، پوشاک و … داشته باشید احتمال اینکه افراد ساکن در نزدیکی محل فروشگاه شما به فروشگاه شما مراجعه کنند به مراتب بسیار بیشتر از کسانی است که در محدوده اطراف فروشگاه شما نیستند. شما می‌توانید با استفاده از  قابلیت ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی در اصفهان و ارسال اس ام اس از روی نقشه برای استان اصفهان به محدوده مورد نظر خود در اصفهان پیامک ارسال کنید  تا بازخورد بهتری بگیرید و هزینه کمتری را پرداخت کنید.(چه از این بهتر؟)

 

سامانه پیامکی اصفهان پیامک قابلیت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت را دارد، این قابلیت به شما کمک می‌کند تا پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنند و آموزشگاه‌های کنکور و آراشگاه‌ها از این روش ارسال پیامک به دفعات استفاده می‌کنند، اگر در این صنف هستید یکی از رازهای موفقیت رقیبتان را فاش کردیم.

 

پنل اس ام اس برای اصفهان

 

ارسال پیامک انبوه در اصفهان بدون خرید سامانه پیامک

اگر به دلایلی مانند عدم وقت کافی برای ارسال پیامک قصد خرید پنل اس ام اس را ندارید ولی می‌خواهید تبلیغات پیامکی انجام دهید، با خیال راحت ارسال پیامک انبوه در اصفهان را به تیم فراز اس‌ام‌اس بسپارید. واحد ارسال پیامک تبلیغاتی فراز اس‌ام‌اس با مشاوره رایگان در نگارش متن، زمان ارسال پیامک، نوع ارسال پیامک و … به شما کمک خواهد کرد که بیشترین بازخورد را از تبلیغات پیامکی خود دریافت کنید.

 

 

بانک شماره‌های مشاغل استان اصفهان

یکی دیگر از امکاناتی که سامانه پیامکی اصفهان بانک شماره‌های مشاغل و اصناف در استان اصفهان که به صورت رایگان بعد از خرید پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد.

معلمان – وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی –  مشاوران املاک – مدیران صنایع – بازیافت – آرایشی و بهداشتی – بیمارستان –  پوشاک – جواهرات –  چاپ و بسته بندی – دکوراسیون – خودروسازی – صنایع چوب –  صنعت پلاستیک – صنعتی –  عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات غذایی –  ماشین آلات صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی

 

به کدام شهرهای استان اصفهان می‌توانم پیامک بفرستم؟

بانک شماره موبایل تمام شهرها و شهرستان‌های استان اصفهان در پنل پیامکی فراز اس‌ام‌اس موجود است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

اصفهان ، ابریشم ، ابوزید اباد ، اردستان ، اژیه ، افوس ، انارک ، ایمان شهر ، اران و بیدگل ، بادرود ، باغ بهادران ، برزک ، برف انبار ، بویئن زهرا ، میاندشت ، بوئین، بهاران شهر ، بهارستان ، پیربکران ، تودشک ، تیران ، جرقویه ، جندق ، جوشقان ، چادگان ، چمگردان ، چرمهین ، چادگان ، چمگردان ، حبیب اباد ، حنا ، خالد اباد ، خمینی شهر ، خوانسار ، خور ، خوراسگان ، خورزوق ، دامنه ، داران ، درچه ، دولت اباد اصفهان ، دستگرد ، دهاقان ، دهق ، دیزیچه ، رزوه ، رضوان شهر ،رهنان ، زاینده رود ، زرین شهر ، زواره ، زیبا شهر ، سپاهان شهر ، سپاهان اصفهان ، سده لنجان ، سفید شهر ، سگزی ، سمیرم ، شاهین شهر، شهر رضا ، طالخونچه ، عسگران ، علویجه ، فریدن ، فریدون شهر ، فلاورجان ، فولادشهر ، قمصر , کاشان ، نیاسر ، کامه ، کاکوند ، کلیشاد ، کمشچه ، کوشک، کوهپایه ، کهریزسنگ ، گز ، گلپایگان ، گلدشت ، گلشهر ، گوگد ، مبارکه ، مجلسی ، محمد اباد ، مشکات ، منظریه ، مورچه خورت ، میمه ، نائین ، نصراباد ، نجف اباد، نظنز ، نوش اباد ، نیاسر ، نیک اباد ، ورزنه ، ورنامخواست ، وزوان ، ونک ،ویلاشهر ، هرند

بانک شماره موبایل استان اصفهان

اگر برای بازاریابی و تبلیغاتی در استان اصفهان نیاز به بانک شماره موبایل های همراه اول و ایرانسل استان اصفهان دارید می توانید بدون خرید پنل اس ام اس بانک شماره موبایل ها را در فایل اکسل دریافت کنید. جهت خرید بانک شماره موبایل های ایرانسل و همراه اول استان اصفهان روی لینک مورد نظر کلیک کنید:

بانک شماره موبایل همراه اول دائمی استان اصفهان

بانک شماره موبایل همراه اول اعتباری استان اصفهان

بانک شماره موبایل ایرانسل استان اصفهان

 

پنل پیامک اصفهان با داشتن امکانات پیشرفته و بانک شماره های به‌روز به شما کمک می‌کند که علاوه بر حفظ مشتریان فعلی و ارتباط پایدار و دوطرفه با آنها (با استفاده از قابلیت ارسال و دریافت پیامک) به جذب مشتری‌ جدید بپردازید و کسب و کار خود را در استان اصفهان گسترش دهید.

 

ویژگی‌های متمایز سامانه پیامک اصفهان

  • پشتیبانی 24 ساعته واقعی
  • دارا بودن بانک شماره های به‌روز
  • ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک
  • تعرفه مناسب با توجه به خدمات ارائه شده
  • تضمین عودت وجه در صورت عدم رضایت

ویژگی‌های سامانه پیامکی فراز اس ام اس

با سامانه پیامک اصفهان می‌توانید چه اقداماتی انجام دهید؟

  • می‌توانید برای استان و شهر اصفهان پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  • می‌توانید به مناطق مختلف در اصفهان پیامک ارسال نمایید.
  • می‌توانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید
  • از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  • می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید
  • می‌توانید به بانک شماره موبایل های استان اصفهان دسترسی داشته باشید.
  • می‌توانید به سرشماره های رند اصفهان پیامک ارسال کنید
  • می‌توانید همین الان تبلیغات پیامکی را آغاز کنید.
  • پنل اس ام اس اصفهان قابلیت اتصال به نرم‌افزار و وب‌سایت و اپ به را دارد و می‌توانید پیامک وبسرویس ارسال نمایید.

 

 

در پایان به معرفی استان و شهر اصفهان خواهیم پرداخت.

اِصفَهان شهری باستانی در مرکز ایران است. این شهر مرکز استان اصفهان و نیز مرکز شهرستان اصفهان است. اصفهان، سومین شهر پهناور ایران بعد از تهران و مشهد و سومین شهر پر جمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.این شهر در میان سال‌های ۱۰۵۰ تا ۱۷۲۲ میلادی به ویژه در قرن شانزدهم میلادی در میان حکومت صفویان هنگامی که برای دومین بار (پس از دوران سلجوقیان) پایتخت ایران شد، رونق فراوانی گرفت. حتی امروزه نیز شهر مقدار زیادی از شکوه گذشته خود را حفظ کرده‌است. بناهای تاریخی متعددی در شهر وجود دارد که تعدادی از آن‌ها به عنوان میراث تاریخی در یونسکو به ثبت رسیده‌اند. اصفهان در سال ۲۰۰۶ به عنوان دومین پایتخت فرهنگی جهان اسلام بعداز مکه و در سال ۱۳۸۸ به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و همین‌طور به عنوان پایتخت صنعتی ایران بعد از جداشدن البرز از تهران انتخاب شده‌ است. این شهر به داشتن معماری زیبای اسلامی و بسیاری از بلوارهای زیبا، پل‌های سرپوشیده، تونل‌های زیبا، کاخ‌ها، مسجدها و مناره‌های منحصربفرد معروف است. این امر باعث شده‌است که در فرهنگ ایرانی اصفهان، نصف جهان لقب بگیرد.

 

 

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه فراز اس‌ام‌اس، می‌تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان در گوگل فراز اس‌ام‌اس را جستجو کنید، با وارد کردن کد تخفیف esfahan می‌توانید 20% تخفیف بگیرید.

امکانات پنل اس ام اس اصفهان

  • می‌توانید پیامک های انبوه تبلیغاتی در سراسر استان اصفهان ارسال نمایید.
  • می‌توانید با تفکیک شماره‌ها به سن و جنسیت مختلف، با مخاطبان هدف پیامک ارسال نمایید.
  • می‌توانید به پیش شماره‌های دائمی و اعتباری اصفهان دسترسی داشته باشید و به هر منطقه‌ای که بخواهید پیامک ارسال کنید.
  • می‌توانید بر اساس کدپستی و منطقه به افرادی که در نزدیکی کسب و کار شما هستند پیامک ارسال کنید.
  • می‌توانید از همین الان بازاریابی پیامکی را قدرتمند آغاز کنید.

 

1.9/5 - (70 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • ایرج
    25 فوریه 2020 پاسخ دهید

    ایا ارسال از روی نقشه برای شاهین شهر اصفهان وجود دارد؟

    • افسانه پورامینی
      1 مارس 2020

      با سلام و درود
      برای شاهین شهر می توانید بر اساس کدپستی پیامک ارسال کنید.
      بااحترام

  • راضیه علوی
    25 فوریه 2020 پاسخ دهید

    سلام
    تمامی شماره های دامداری گاوداری مرغداری خوراک دام انبار نهاده های استان اصفهان و شهرکرد رو نیاز دارم. ایا سامانه شما این بانک شماره ها را دارد؟

    • افسانه پورامینی
      1 مارس 2020

      با سلام و درود
      متاسفانه به دلیل عدم دسترسی آسان به این صنف این بانک شماره در سامانه موجود نیست اما مشاغلی مانند دبیران ومعلمان، پزشکان ، وکلا و… در سامانه موجود است و می توانید برای ارسال پیامک استفاده کنید.
      بااحترام

  • خوانساری
    11 سپتامبر 2019 پاسخ دهید

    سلام من در اصفهان هستم و دفتر شما در تهران است ایا می توانم از پنل اس ام اس فراز برای اصفهان استفاده کنم؟

    • سیدمحمود غفاری
      3 مارس 2020

      سلام مشکلی در این خصوص وجود ندارد و در سامانه پیامک فراز اس ام اس بانک شماره موبایل‌های سراسر کشور از جمله بانک شماره موبایل اصفهان به صورت رایگان وجود دارد و می توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک انبوه در اصفهان استفاده نمایید.
      مشتریان ما از سراسر کشور هستند و محدودیتی در این خصوص نیست، تمام شرکت های سامانه پیامک اصفهان از شرکتهای سامانه پیامکی مخابراتی تهران، نمایندگی پنل پیامکی دریافت می کنند و به صورت ریبرند و مستقل در اختیار شما قرار می دهند.
      بانک شماره موبایل های اصفهان به تفکیک کدپستی، سن و جنسیت، منطقه، نقشه، بانک مشاغل اصفهان و…به صورت رایگان در سامانه پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی در اصفهان وجود دارد.
      موفق باشید.

  • علی سرخوش
    26 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام و احترام
    قصد ارسال پیامک به شهر بهارستان استان اصفهان را داریم ول هم برای همراه اول و هم ایرانسل. آیا امکانش هست؟
    لطفا راهنمایی کنید
    ممنونم

    • سیدمحمود غفاری
      27 آگوست 2018

      سلام اقای سرخوش
      بله قابلیت ارسال پیامک به بهارستان اصفهان وجود دارد.
      برای ارسال پیامک به شماره های همراه اول بهارستان اصفهان : ارسال > ارسال پیامک > افزودن گیرندگان > ارسال منطقه ای کشوری > استان اصفهان > شهر بهارستان
      برای ارسال پیامک به شماره های ایرانسل بهارستان اصفها : ارسال > ارسال منطقه ای ایرانسل > استان اصفهان > شهر بهارستان را انتخاب نمایید

  • علی نجفی
    26 آگوست 2018 پاسخ دهید

    با سلام و احترام؛
    لطفاً درخصوص امکان اتصال سامانه به نرم افزار های ویندوزی راهنمائی فرمائید.
    توضیح اینکه یک نرم افزار در حال ساخت توسط یک برنامه نویس است و قصد درج سامانه پیامک در نرم افزار برای اطلاع رسانی ورود و خروج کاربران و سایر موارد مثل تبریک مناسبت ها از طریق نرم افزار و … را داریم.

    • سیدمحمود غفاری
      27 آگوست 2018

      با سلام
      از طریق api سامانه امکان ارسال پیامک وب سرویس را در اختیار طراحان سایت و همچنین برنامه نویسان ویدندوز قرار میدهیم.
      خیلی از نرم افزارهای حسابداری برای ارسال پیامک کاربران از سیستم فراز اس‌ام‌اس استفاده می کنند یا نمایندگی سامانه حسابداری را دریافت می‌کنند و سامانه پیامک را به صورت جداگانه به کاربر می‌فروشند.
      لطفا جهت استفاده داکیومنت های وب سرویس سامانه را مطالعه کنید.

  • سپهر
    11 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام من نمایندگی پنل پیامک شما رو گرفتم یک سوال داشتم.
    چه طور این علامت فراز اس ام اس مجری سامانه تبلیغاتی رو برای خودم و مشتریان حذف کنم؟ مال خودمون رو بزارم؟ که برای کاربرانم لوگو من در پنل پیامک نمایش داده بشه

    • سیدمحمود غفاری
      11 سپتامبر 2019

      سلام نماینده گرامی برای اینکه بتوانید به صورت ریبرند در اصفهان فعال کنید و کسب دارمد اینترنتی در اصفهان داشته باشید از منو سمت راست >مدیرت و تنظیمات > تنظیمات مدیریتی > لوگو می توانید لوگو سامانه پیامکی خودتان را قرار دهید.

  • رضا علیپور
    8 آگوست 2018 پاسخ دهید

    آیا با سرچ نام مشتری میشه شماره تماس شو پیدا کرد تا برای ارسال پیامک شماره همراه رو وارد نکنیم؟
    لازم بذکر هست که شماره ها از اکسل وارد دفترچه تلفن شده اند

    • سیدمحمود غفاری
      8 آگوست 2018

      سلام جناب علیپور عزیز
      بله سامانه پیامک فراز اس ام اس این قابلیت را دارد تا نام افرادی که میخواهید به صورت مداوم به انها پیامک ارسال نمایید را در بخش دفترچه تلفن ذخیره نمایید تا بتوانید زمان ارسال پیامک انبوه ، افرادی که عضو دفترچه تلفن هستند پیامک ارسال نمایید.
      برای ساخت دفترچه تلفن در سامانه پیامک : از منو سمت راست > دفترچه تلفن > گروه دفترچه تلفن ؛ در این قسمت میتوانید نامحدود دفترچه تلفن ایجاد نمایید.
      بعد از ساخت دفترچه تلفن در پنل اس ام اس با مراجعه به زیر منو افزودن سریع شماره یا افزودن شماره از فایل میتوانید شماره موبایل های موجود را در پنل پیامک ذخیره نمایید تا در زمان ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبین هدف نیازی به وارد کردن شماره به صورت دستی نباشد.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات