پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » وب سرویس پیامکی ASP

وب سرویس پیامکی ASP

پنل اس ام اس - سامانه پیامک
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۹ فروردین ۱۴۰۳

برای اتصال به سامانه پیام کوتاه از طریق سایت و یا نرم افزار خودتان، بهترین روش استفاده از وب سرویس است. امکانات فراوان در کنار استاندارد بودن زبان آن، سهولت در استفاده ، امنیت و سرعت عمل بالا از جمله مزایایی است که می تواند شما را برای استفاده از وب سرویس ترغیب نماید.سامانه پیامکی که در حال استفاده از آن می باشید، دارای وب سرویسی قدرتمند و بسیار کامل است که می تواند تمام دسترسی های لازم را برای انجام امور پیامکی ، در اختیارتان قرار دهد.از جمله مواردی که در حال حاضر وب سرویس سامانه از آن پشتیبانی می نماید، وب سرویس ارسال و دریافت، وب سرویس تیکت، وب سرویس مدیریت کاربران و وب سرویس دفترچه تلفن می باشد که هر کدام از این موارد شامل چندین بخش جداگانه می باشد.علاوه بر راهنمای کامل استفاده از وب سرویس، کدهای نمونه ای برای زبانهای مختلف برنامه نویسی، قرارداده شده است تا در صورت نیاز بتوانید از آنها در پروژه مورد نظر خود استفاده نمایید.

 

وب‌سرویس فراز اس ام اس چیست؟

این سرویس به شما اجازه می‌دهد وب‌سایت یا نرم‌افزار خود را با استفاده از چند خط کدنویسی به سامانۀ فراز اس ام اس متصل کرده و اقدام به ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌های خود از این طریق نمایید.

چرا از وب‌سرویس استفاده کنیم؟

با استفاده از وب‌سرویس این امکان برای شما وجود دارد که یک ارتباط هوشمند و دوطرفه با کاربران وب‌سایت یا نرم‌افزار خود برقرار کنید. به این ترتیب سیستم شما با توجه به نیاز می‌تواند از طریق سامانه پیامک ارسال کند، پیامک‌های دریافتی را از سامانه تحویل گرفته و تحلیل نماید، یا حتی به مدیریت پیامک‌های قبلی بپردازد.

 

برای دانلود مستندات aspx.net کلیک کنید

serviceasp

 

1.3/5 - (29 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • وحید رضایی
    13 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام
    پارامتر input_data در #C چطور باید ارسال شود . نمونه کد راهنما بر پایه php است و یک ارایه در ان ارسال شده است .

    • سیدمحمود غفاری
      17 آگوست 2018

      سلام جناب رضایی وارد پنل پیامک شوید ، از منو سمت راست خدمات وب سرویس میتوانید تمام نمونه کد ها و وبسرویس های پیامکی را دانلود نمایید.

  • رضا
    9 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام و وقت بخیر
    اولین بار هست از سرویس پیامک استفاده میکنم برای کد تایید هنگام ثبت نام در سایت از سورس های آماده استفاده کردم نتیجه نداد لطفا راهنمایی کنید حتی url هم کار نکرد و خطای 962 را اعلام کرد اگه امکانش هست سورس کد مورد نیازم رو به آدرس ایمیل ارسال کنید

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات