اطلاع از وضعیت دلیوری پیامک‌های ارسالی

ارتباطات موثر و به‌موقع از اهمیت بسزایی برخوردار است، به‌ویژه در حوزه خدمات پیام کوتاه (SMS) که نقش کلیدی در تجارت، خدمات بهداشتی و ارتباطات شخصی ایفا می‌کند. دانستن اینکه آیا یک پیامک به درستی به گیرنده مورد نظر رسیده است یا خیر، در بهبود کیفیت ارتباطات و افزایش اعتماد و رضایت کاربران نقش مهمی خواهد داشت. این نیاز به اطلاع از وضعیت دلیوری پیامک و دریافت گزارش تحویل پیامک، به‌ویژه برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهایی که بر ارتباطات جمعی و زمان‌بندی شده تکیه دارند، اهمیت دوچندان پیدا می‌کند. در این مقاله، به بررسی اهمیت، چالش‌ها و راهکارهای موجود برای اطلاع از وضعیت دلیوری پیامک و دریافت گزارش تحویل می‌پردازیم تا بدانیم اهمیت دلیوری پیامک چیست.
بررسی دلیوری پیامک در فراز اس ام اس

در تمام مراحل تصمیم گیری، راه اندازی و استفاده در کنار شما هستیم

اطلاع از وضعیت دلیوری پیامک‌های ارسالی؛ راه‌کاری نوین برای ارزیابی کمپین‌ها

اطلاع از وضعیت دلیوری پیامک تبلیغاتی به عنوان یک ابزار قدرتمند در ارزیابی و بهینه‌سازی کمپین‌های بازاریابی مطرح شده است. همواره کسب‌وکارها به دنبال راهکارهایی هستند که به آن‌ها امکان افزایش اثربخشی تلاش‌های بازاریابی خود به صورت دقیق و زمان‌بندی شده را ارائه می‌ٔهد.

چگونه بفهمیم اس ام اس ارسال شده و تاثیر مثبتی بر فرایند بازاریابی داشته است؟ اطلاع از وضعیت دلیوری پیامک‌ها شامل تایید دریافت پیام توسط گیرنده می‌شود. این فاکتور به‌عنوان یک معیار کلیدی برای سنجش دستیابی پیام به مخاطبین هدف و افزایش درک ما از نحوه تعامل آن‌ها با محتوای ارسالی عمل می‌کند.
استفاده از تکنولوژی دریافت گزارش تحویل پیامک به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا تحلیل‌های دقیق‌تری از رفتار مخاطبین انجام دهند و براساس آن، کمپین‌های خود را بهینه‌سازی کنند. به‌عنوان مثال، با شناسایی پیامک‌هایی که به درستی تحویل داده نشده‌اند، می‌توان اطلاعات تماس را به‌روزرسانی کرد و یا استراتژی‌های ارتباطی را تغییر داد. همچنین، با تجزیه و تحلیل زمان‌بندی و پاسخ‌های دریافتی، می‌توان زمان‌های ارسال پیام را برای افزایش مشارکت مخاطبین بهینه‌سازی کرد. این رویکرد نوین نه تنها به افزایش ROI (بازگشت سرمایه) کمپین‌ها کمک می‌کند، بلکه ارتباطات معنادارتری با مشتریان را نیز تسهیل می‌بخشد.

اطلاع از وضعیت دلیوری پیامک‌های ارسالی؛ راه‌کاری نوین برای ارزیابی کمپین‌ها
ویژگی‌های گزارش دلیوری پیامک چیست؟

گزارش‌های ارسال پیامک در پنل پیام کوتاه باید شفاف و دقیق باشند. در گزاش‌های ارسالی پیامک، باید تعداد دقیق شماره موبایل‎‌هایی که پیامک را دریافت کرده‌اند، تعداد شماره‌هایی که به دلیل مسدود بودن پیامک‌های تبلیغاتی را دریافت نکرده‌اند و افرادی که به دلایلی مانند خاموش بودن گوشی اس‌ام‌اس را دریافت نکرده‌اند، مشخص باشد. اگر شما قبلا اقدام به خرید پنل پیامکی کرده باشید، باید هزینه ارسال اس‌ام‌اس به افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی آن‌ها مسدود است، به پنلتان بازگشت داده شود.
کلیه اپراتورها هزینه بلک لیست‌ها را بازگشت می‌دهند و هزینه پیامک‌های ارسال‌نشده مجددا به پنل شما بازگشت داده می‌شود. معمولا شماره‌های همراه‌ اول تعداد بلک لیست‌های بالاتری نسبت به شماره موبایل‌های ایرانسل دارند. از طرف دیگر، تعداد شماره‌های خاموش و غیرفعال ایرانسل بیشتر از همراه اول است و متاسفانه اپراتور ایرانسل هزینه پیامک‌های ارسال‌نشده را بازگشت نمی‌دهد. به همین دلیل، توصیه فراز اس ام اس به کاربران عزیز خود این است که بیشتر، از ارسال پیامک به شماره‌های اپراتور همراه اول استفاده کنند.

نحوه دریافت گزارش‌های دلیوری پیامک در انواع شیوه‌های ارسال پیام

اپراتور همراه اول در همه روش‌های ارسال پیامک از‌جمله ارسال پیام محله‌ای، ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال اس‌ام‌اس از روی نقشه، ارسال پیامک بر‌اساس کد پستی و ارسال بر‌اساس پیش‌شماره، هزینه پیامک‌های ارسال‌نشده را بازگشت می‌دهد. این اپراتور فقط در ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت است که گزارشات دلیوری پیام و بازگشت هزینه پیامک‌های نرسیده را ندارد.
سامانه پیامک فراز اس ام اس با ایجاد ماژول ارسال پیامک تبلیغاتی و نظرسنجی پیامکی به تفکیک منطقه پستی و سن و جنسیت، این مشکل را برطرف کرده است. در این روش با انتخاب هر سه فیلتر کدپستی، سن و جنسیت می‌توانید بعد از ارسال پیامک، گزارشات دقیق دلیوری را مشاهده کنید. همچنین هزینه پیامک‌های ارسال‌نشده به حساب کاربری شما در پنل بازگشت داده می‌شود.

تفاوت ارسال پیامک از اپراتور همراه اول و ایرانسل چیست؟

بر‌خلاف شماره‌های همراه اول، تعداد بلک‌لیست‌های شماره‌های ایرانسل بسیار پایین است؛ در عوض تعداد پیامک‌‎های ارسال‌نشده به دلیل خاموش بودن شماره موبایل‌های ایرانسل بالا خواهد بود. اپراتور ایرانسل در هیچ‌کدام از روش‌های ارسالی که در بالا گفته شد، هزینه پیامک‌های نرسیده به گوشی را بازگشت نمی‌دهد؛ اما گزارشات دلیوری اس‌ام‌اس‌های ارسالی قابل مشاهده است. درباره ارسال به تفکیک سن و جنسیت نیز برای شماره‌های ایرانسل این امکان وجود دارد که فقط فیلترهای منطقه پستی و جنسیت را در ارسال به تفکیک کدپستی اعمال کنید.
روش دیگری که برای شماره‌های ایرانسل وجود دارد و اپراتور همراه اول تاکنون آن را ارائه نداده، ارسال پیامک بر اساس دکل BTS است که این روش هم گزارشات دلیوری و بازگشت هزینه ندارد. علاوه‌بر استفاده از پنل‌های پیامکی برای ارسال پیام کوتاه، از نرم‌افزارهای دیگر برای ارسال پیام تبلیغاتی استفاده کنید. برای مثال ارسال پیام انبوه در واتساپ یکی از راه‌های ایجاد تعامل با کاربران است.

راهنمای دریافت گزارش دقیق ارسال پیامک در پنل فراز اس ام اس

از منو سمت راست «گزارشات ارسال» را انتخاب کنید. در صفحه باز شده برای مشاهده گزارش‌های ارسال هر پیام، روی دکمه مشاهده روبروی پیام کلیک کنید. در صفحه جدید می‌توانید گزارش‌های دقیق ارسال اعم از زمان ارسال، هزینه ارسال، هزینه بازگشتی پیامک‌های ارسال نشده، مرحله ارسال و تعداد پیامک‌های ارسال‌شده و ارسال‌نشده را مشاهده کنید. 

توجه داشته باشید که اگر پیامک تبلیغاتی انبوه خود را با اپراتور 5000 بفرستید، تعرفه شماره موبایل‌های ایرانسل نسبت به شماره موبایل‌های همراه اول با 35‌درصد افزایش قیمت همراه است. این امکانات روی سامانه پیامکی و ابزارهای مربوطه مثل وب سرویس پیامک امکان‌پذیر هستند. به‌این‌ترتیب به‌راحتی راندمان اجرای تبلیغات را اندازه‌گیری می‌کنید.

اطلاع از وضعیت دلیوری پیامک‌های ارسالی با سامانه پیامکی فراز اس ام اس

با‌توجه‌به اطلاعات و تحلیل‌های ارائه شده در این مقاله، آشکار است که دریافت اطلاعات دقیق و به موقع در مورد وضعیت دلیوری پیامک‌ها و گزارش‌های تحویل، نه تنها به افزایش کارایی و اثربخشی ارتباطات کمک می‌کند، بلکه اعتماد و رضایت گیرندگان را نیز بهبود می‌بخشد. استفاده از فناوری‌های پیشرفته و راهکارهای نوین در این حوزه می‌تواند به کسب‌وکارها اجازه دهد تا در یک بازار رقابتی، یک گام جلوتر باشند. بنابراین، توجه به این جنبه از ارتباطات موبایلی و سرمایه‌گذاری در بهبود آن، باید جزئی از استراتژی کلی هر سازمانی باشد که به دنبال ارتقای ارتباط با مشتریان و بهینه‌سازی فرآیندهای خود است.

فراز اس ام اس سال‌های سال است که برای رونق و بهبود وضعیت کسب‌و‌کارهای کشور تلاش می‌کند. با پنل پیامکی فراز اس ام اس دیگر دغدغه دریافت گزارش دلیوری از کمپین‌های تبلیغاتی خود را نخواهید داشت. در‌صورتی که برای شفاف‌سازی گزارشات ارسال و وضعیت دلیوری پیامک‌های ارسال‌شده، سوال یا ابهامی باقی مانده است، آن را در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان فراز اس ام اس شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

01اطلاع از وضعیت دلیوری پیامک‌های ارسالی چه کاربردی دارد؟

اطلاع از وضعیت دلیوری پیامک‌های تبلیغاتی و گزارش‌گیر از آن‌ها، مدیران کسب‌و‌کارها در طراحی کمپین‌های پیامکی آینده یاری خواهد کرد. شما می‌توانید بر‌اساس این گزارش‌ها پیامک‌های انبوه را به‌صورت هدفمند ارسال کنید.

02گزارش دلیوری پیامک در اپراتور همراه اول بهتر است یا ایرانسل؟

به‌طور‌کلی، تعداد شماره‌های غیر‌فعال ایرانسل از همراه اول بیشتر است. همچنین، اپراتور ایرانسل هزینه پیامک‌های نرسیده را برگشت نمی‌دهد؛ بنابراین پیشنهاد ما ارسال پیام به شماره‌های همراه اول خواهد بود.

03هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی و اس‌ام‌اس‌های ارسال‌نشده چقدر است؟

بازاریابی پیامکی یکی از ارزان‌ترین روش‌های تبلیغاتی در دنیا محسوب می‌شود. قیمت پنل اس ام اس در مقایسه با بسیاری از ابزارهای تبلیغاتی دیگر مناسب‌تر است. همچنین، فراز اس ام اس هزینه پیامک‌های ارسال‌نشده را برگشت خواهد داد.

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 78584000-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس پاسخ سوالم را پیدا نکردم

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.