پاسخ خودکار پیامک و منشی پیامکی

در برخی از اوقات شلوغ سال و روزهای کاری، پاسخ‌دهی به همه مخاطبانی که با کسب‌وکار تماس می‌گیرند، ممکن نیست. درحالی‌که پاسخگو بودن به مخاطبان از اساس‌های مهم در تدوین و اجرای استراتژی‌های بازاریابی به شمار می‌رود. گاهی مخاطبان یک برند با یک‌بار رد تماس از کسب‌وکار برای همیشه تماس با برند مورد‌نظر را فراموش می‌کنند. در برخی موارد نیز زمانی که مخاطب بعد از دقایق انتظار، همچنان پاسخی دریافت نکند، قطعا جایگاه برند در ذهن مخاطبان خدشه‌دار خواهد شد. بهترین راه‌حل برای پاسخگویی سریع و به موقع به مخاطبان یک برند چیست؟ ارسال پیام خودکار به تماس با پیامک یا همان پاسخگوی خودکار پیامک بهترین توصیه برای پاسخگویی به همه مخاطبان یک برند است. اگر شما نیز دغدغه پاسخگویی به موقع و سریع به مخاطبان کسب‌وکار خود را دارید، مطالعه ادامه این مطلب را برای آشنایی با ارسال پیامک در صورت عدم پاسخگویی از دست ندهید.
بررسی خدمات پاسخگوی خودکار پیامک در فراز اس‌ام‌اس

در تمام مراحل تصمیم گیری، راه اندازی و استفاده در کنار شما هستیم

منشی پیامکی؛ پاسخ خودکار به تماس با پیامک را برای حفظ مشتریان فراموش نکنید

منشی پیامکی سیستمی است برای ارسال پیامک خودکار در سریع‌ترین زمان ممکن برای مخاطبان؛ با استفاده از این روش، هزینه و انرژی کمتری برای پاسخ دادن به همه پیام‌های دریافتی صرف می‌شود. در استفاده از این سیستم ارسال پیامک سریع، حتما از متن پیامک تبلیغاتی مناسب به همراه تقدیر از صبوری مخاطب ارسال کنید. پنل پیامکی فراز اس ام اس کلیه امکانات مانند منشی پیامکی رایگان و دائمی هستند و نباید هزینه‌ای بابت فعال‌سازی این ماژول‌ها پرداخت کنید. 

پاسخ خودکار پیامک و منشی پیامکی چگونه کار می‌کند؟

برای استفاده از امکانات منشی پیامکی بعد از خرید پنل اس‌ام‌اس، باید یک خط اختصاصی پیامکی دریافت کنید. خرید اختصاصی برای استفاده از خدمات سامانه پیام کوتاه نیز انجام می‌شود؛ به‌این‌ترتیب با شماره‌های خاص برای ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی اقدام خواهید کرد. سامانه پیامک فراز اس ام اس خط اختصاصی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. منشی پیامکی به این صورت عمل می‌کند که با دریافت کلید واژه‌های مشخص، متنی که شما از قبل تعیین کرده‌اید، به‌صورت خودکار برای مشتریان ارسال می‌شود. 

علاوه‌بر این، ما با ارائه انواع نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار و جذاب به شما در ارتباط بهتر با مشتریان کمک می کنیم. برای مثال، در تبلیغات می‌توان عنوان کرد که برای دریافت اطلاعات شرکت، عدد 1 را ارسال کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات ماژول پیامکی را به گونه‌ای تنظیم کنید که با ارسال کلید واژه مشخص، پاسخ «به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند» ارسال شود.

منشی خودکار پیامکی؛ راهکاری برای از دست ندادن فرصت‌های کسب درآمد

اگر کسب‌وکار شما نیز در گرو خدمت‌رسانی مستقیم به مخاطبان است، از منشی پیامکی استفاده کنید. این راهکار پیامکی برای ارسال پیامک در زمان‌هایی که کسب‌وکار قادر به پاسخگویی نیست، استفاده می‌شود. خدمات وب سرویس پیامک در زمان ارسال sms خودکار به مخاطبانی که با کسب‌وکار تماس گرفته‌اند، راهکاری است تا فرصت‌های ایجاد مشتری جدید و کسب درآمد را از دست ندهید. 

گستردگی کاربردهای ارسال پیامک خودکار؛ این سامانه برای چه کسب‌وکارهایی کاربرد دارد؟

ارسال پیامک خودکار توسط منشی پیامکی برای همه کسب‌وکارهایی که از طریق تلفن با مخاطب ارتباط دارند، استفاده می‌شود. کلیه سازمان‌های خصوصی و دولتی، ارگان‌های ارائه‌دهنده خدمات غیرحضوری و کسب‌وکارهای ارائه‌دهنده خدمات آموزشی از منشی خودکار پیامکی برای ارسال پیامک استفاده می‌کنند. این راه‌حل برای ایجاد باشگاه مشتریان و حفظ ارتباط با مخاطبان استفاده می‌شود. 

علاه‌بر خدمات منشی پیامکی، ارسال پیامک زماندار نیز برای حفظ تعامل با مشتری و ایجاد باشگاه مشتریان کاربرد دارد. با استفاده از خدمات پیامک زماندار در بازه‌های زمانی مختلف برای ارتباط با مخاطبان اقدام خواهید کرد و نیازی به برنامه‌ریزی در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت نخواهید داشت. 

تعیین وضعیت در لحظه؛ مهم‌ترین کاربرد منشی پیامکی برای ذخیره زمان مخاطب

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ارتباط با کسب‌وکار، اهمیت برند به ذخیره زمان و انرژی مشتری است. ارزش قائل شدن برای زمان مخاطب و مشتریان یک کسب‌وکار در صدر معیار‌های انتخاب بهترین برند به شمار می‌رود. این نکته با استفاده از پیامک منشی خودکار برقرار می‌شود. برای مثال یک مشتری قصد پیگیری سفارش خود را دارد و با کسب‌وکار شما تماس می‌گیرد. در این زمان و با پیش‌بینی موضوع‌های احتمالی تماس مخاطبین، لیستی از پیامک‌های از پیش آماده شده را تهیه کنید. 

در زمان دریافت تماس، پیامک منشی را ارسال کنید. برای مثال یکی از گزینه‌ها را به پیگیری سفارش اختصاص دهید. به‌این‌ترتیب مخاطب برای پیگیری سفارش، عدد گزینه مورد‌نظر را ارسال و در کمتر از چند دقیقه پاسخ خود را دریافت می‌کند. همچنین این اطلاع‌رسانی‌ها را می‌توان از طریق ارسال اس ام اس بمبر نیز انجام داد. با ارسال پیامک انبوه اطلاع‌رسانی به دفعات مکرر به مخاطبان، روش‌های رفع نیاز مشتریان در زمان مراجعه به کسب‌وکارتان در ذهن مخاطب هک می‌شود. 

 

شیوه درست قراردادن لینک در متن پیامک

صرفه‌جویی در وقت و هزینه؛ مهم‌ترین مزیت استفاده از منشی پیامکی

تعداد قابل‌توجهی از برنامه‌نویسان و صاحبان اپلیکیشن، برای اینکه بتوانند لینک دانلود افزونه را به مخاطبان خود ارسال کنند، به‌دنبال این هستند که مخاطب عددی مثلا 1 را به سامانه ارسال کرده و سامانه نیز به‌صورت خودکار لینک دانلود اپلیکیشن را برایشان ارسال کند. به‌این‌صورت می‌توانند تبلیغات اپلیکیشن را به‌درستی انجام دهند. امروزه بسیاری از کسب‌و‌کارها و سازمان‌ها برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها از این قابلیت جذاب استفاده می‌کنند. در ادامه مثال‌هایی از استفاده از منشی پیامکی و پاسخ‌گوی خودکار پیامک آورده شده است:

  • بیمه‌گذار محترم؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره بیمه نامه خود عدد 1 را به شماره 3000215510 پیامک کنید.
  • برای اطلاع از مدارک مورد نیاز برای مصاحبه و استخدام عدد 1 را به شماره 3000215510 پیامک کنید.
  • برای اطلاع از ساعات کاری آموزشگاه عدد 1 را به شماره 3000215510 پیامک کنید.

 علاوه‌بر اینکه در این روش به‌سرعت به درخواست مشتری پاسخ داده می‌شود و وقت و هزینه کمتری نسبت به تماس تلفنی خواهد داشت؛ به‌راحتی بانک شماره افرادی که به کسب‌و‌کار شما علاقه دارند و درخواست خود را برای شما پیامک کرده‌اند، جمع‌آوری می‌کنید. با استفاده از منشی پیامکی دیگر نگران از دست دادن تماس‌ها  یا برخورد غیر‌حرفه‌ای کارمندان خود نخواهید بود؛ چرا که به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان به درخواست مشتری پاسخ داده می‌شود. همچنین، می‌توانید از بانک شماره مشتریانتان برای تبلیغات بعدی استفاده کنید.

 نحوه فعالسازی منشی پیامکی چگونه است؟

منشی پیامکی و پاسخ‌گوی خودکار، ماژول‌های تقریبا مشابهی هستند که اساس کار همه آن‌ها یکسان است. البته این ماژول‌ها در بعضی  از امکانات جزئی تفاوت‌هایی دارند. سامانه پیامکی فراز اس ام اس همه این ماژول‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای فعال‌سازی قابلیت منشی پیامک در پنل پیامکی فراز اس ام اس، ابتدا در قسمت امکانات پیشرفته > پاسخگوی خودکار >  روی دکمه جدید کلیک کنید. سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  • شماره اختصاصی دریافت‌کننده پیام را از بخش «دریافت از» تعیین کنید.
  • شماره ارسال‌کننده پاسخ را از بخش «پاسخ از» تعیین کنید.
  • در نهایت متن پیام و تاریخ انقضای منشی را تعیین می‌کنید.

تاریخ انقضای منشی پیامکی زمانی کاربرد دارد که بخواهید در بازه زمانی مشخصی برای محصولات خود تخفیف در نظر بگیرد. برای افرادی که در این بازه مشخص کلیدواژه «هدیه» را ارسال کنند، کد تخفیف ارسال می‌شود و بعد از بازه زمانی مشخص شده امکان ارسال کد تخفیف وجود نخواهد داشت.

همچنین این امکان وجود دارد که فایل اکسلی از کلید واژه‌های دریافتی و پاسخ آن‌ها تهیه و در سامانه آپلود کنید.

نحوه فعال‌سازی منشی پیامکی

کسب رضایت حداکثری مشتریان با منشی پیامکی سامانه فراز اس ام اس

کسب رضایت مشتریان هر کسب‌و‌کار، در نهایت به وفاداری آن‌ها منجر خواهد شد. با خرید پنل پیامکی فراز اس ام اس و استفاده از خدمات منشی پیامکی می‌توانید تعاملی پایدار با مشتریان برقرار کرده و رضایت آن‌ها را کسب کنید. در‌صورتی که هنوز سوالی در ذهن شما باقی مانده است، با شرکت فراز اس ام اس تماس بگیرید تا مشاوران ما، شما عزیزان را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

01منشی پیامکی فراز اس ام اس چه کاربردهایی دارد؟

منشی پیامکی در کمترین زمان ممکن و با همان لحنی که شما تمایل دارید، پاسخ مشتریان را خواهد داد. این قابلیت جذاب به تعامل میان کسب‌و‌کارها و مخاطبان کمک کرده و باعث ایجاد حس رضایت در مشتری می‌شود.

02هزینه ارسال پیامک‌های تبلیغاتی در فراز اس ام اس چقدر است؟

به‌طور‌کلی، تعرفه خرید پنل پیامکی و استفاده از خدماتی مانند منشی پیامکی بسیار مناسب و به‌صرفه است. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاور درباره تعرفه خدمات فراز اس ام اس با شماره تلفن 02174853 تماس بگیرید.

03آیا برای استفاده از منشی پیامکی باید هزینه اضافه‌ای پرداخت کنیم؟

در پنل فراز اس ام اس، امکاناتی مانند منشی پیامکی رایگان و دائمی هستند. نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای فعال‌سازی این امکانات نیست.

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 78584000-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس پاسخ سوالم را پیدا نکردم

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.