پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » ارسال پیامک با مودم سیمکارتی GSM Modem

ارسال پیامک با مودم سیمکارتی GSM Modem

پنل اس ام اس - سامانه پیامک
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۹ فروردین ۱۴۰۳

اگر شما هم مشکل ارسال پیامک به بلک لیست داشته باشید حتما در مورد مودم ارسال پیامک شنیده اید و در این صفحه می خواهیم قیمت مودم gsm برای ارسال پیامک، تعرفه ارسال پیامک با سیمکارت،خرید مودم gsm برای ارسال پیامک و… صحبت کنیم، همچنین به بررسی برخی از تفاوت ها و مزایای پنل پیام کوتاه نسبت به GSM Modem و ارسال پیامک با مودم میپردازیم و در نهایت یک راهکار کم هزینه برای ارسال پیامک به بلک لیست به شما نشان می دهیم.

 

دستگاه جی اس ام مودم

مودم جی اس ام یک دستگاه سخت افزاری برای ارسال پیامک می باشد شما می بایست یک مودم ارسال پیامک تهیه کنید، بعد از تهیه مودم سیمکارتی کار همینجا تمام نمی شود حالا می بایست یک نرم افزار اتصال به مودم جی اس ام در کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ نصب کنید تا با مودم جی اس ام شما ارتباط برقرار کند و بتوانید پیامک های خود را ارسال نمایید.

 

مزایای استفاده از مودم GSM برای ارسال پیامک

  • ارسال پیامک به شماره های مسدود و بلک لیست
  • تعرفه ارسال پیامک کمتر نسبت به ارسال پیامک سیمکارت با پنل اس ام اس
  • ارسال سریع پیامک در حجم کمتر از 200 پیامک

معایب استفاده از مودم سیمکارتی

  • ارسال تعداد محدود پیامک به شماره های مسدود (حداکثر 200 پیامک در روز با هر سیمکارت)
  • نیازمند پیگیری مسائل فنی و اتلاف وقت و نیروی انسانی
  • هزینه بسیار بالا برای دستگاه ارسال سیمکارت با حجم بالا

 

 

راهکار قطعی ارسال پیامک به بلک لیست

کاربران ما دائما تماس می گیرند که راهکار قعطی برای ارسال پیامک به شماره های بلک لیست چیست؟ شما می توانید از دستگاه ارسال سیمکارت استفاده نمایید که قیمت دستگاه های ارسال سیمکارت بر اساس تعداد سیمکارت های قابل نصب در مودم سیمکارتی متفاوت است و قیمت GSM MODEM از 300,000 تومان شروع می شود و شما در کنار دستگاه ارسال پیامک سیمکارت می بایست سیمکارت جداگانه تهیه نمایید و همچنین نرخ سوخته شدن سیمکارت را در نظر بگیرید.

پیشنهاد ما: استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال پیامک با سیمکارت می باشد، سامانه پیامک فراز اس ام اس این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که بدون خرید هیچ دستگاه سخت افزاری بتوانید ارسال پیامک به بلک لیست را آغاز کنید، بعد از خرید سامانه پیامک وارد سایت شده و در قسمت انتخاب شماره ارسال پیامک پیامک خط +98sim را انتخاب نمایید، سامانه پیام کوتاه به صورت خودکار پیامک شما را از خط شماره موبایل ارسال می کند.

 

مزایا استفاده از پنل اس ام اس به جای مودم سیمکارتی

  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست بدون محدودیت در تعداد ارسال پیامک
  • جلوگیری از اتلاف وقت و نیروی انسانی
  • بانک شماره موبایل تفکیک شده و قابل استفاده برای ارسال پیامک

 

معایب استفاده از پنل اس ام اس به جای GSM MODEM

  • هزینه ارسال پیامک بیشتر نسبت به ارسال پیامک با سیمکارت شخصی
  • تاخیر در ارسال پیامک (بین 1 تا حداکثر 24 ساعت)

 

ارسال پیامک با خط سامانتل

راهکار دائمی برای عبور از بلک لیست مخابراتی استفاده از خطوط سامانتل است که شما می‌توانید از داخل سامانه پیامک فراز اس ام اس به صورت رایگان درخواست دهید تا خط ارسال پیامک انبوه سامانتل برای شما فعال شود. البته لازم به ذکر است که فعال سازی خط سامانتل نیازمند پروانه کسب یا اینماد یا شرکت می باشد و فعال سازی خط سامانتل حدود یک ماه زمانبر خواهد بود.

 

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد تفاوت های پنل اس ام اس و دستگاه ارسال پیامک با سیمکارت صحبت کردیم و متوجه شدیم که پنل ارسال اس ام اس یک نرم افزار (اسکریپت) تحت وب برای ارسال پیامک می باشد که امکان ارسال و دریافت پیامک را از طریق اینترنت فراهم می‌کند. این پنل پیامک برای ارسال اس ام اس نیاز به سخت افزار جانبی مانند GSM Modem و یا سیم کارت ندارید و به صورت نرم افزاری خط ارسال پیامک سیمکارت را انتخاب می کنید و همچنین پنل پیامک امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد که مودم سیمکارت امکان ارائه چنین قابلیت هایی نظیر ارسال پیامک انبوه، ارسال بر اساس کد پستی، ارسال منطقه ای و …. را ندارد.

 

  • پنل اس ام اس نیاز به سخت افزار جانبی مانند GSM Modem و خرید سیمکارت وجود ندارد.
  • سرعت ارسال پیامک به شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی انها فعال است در سامانه پیامکی بسیار بیشتر از مودم جی اس ام می باشد.
  • امکان ارسال پیامک با شماره های اختصاصی (پیش شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰) فقط در پنل های اس ام اس وجود دارد.
  • در ارسال پیامک با سیمکارت شخصی نیاز است که سیستم شما برای ارسال پیامک دائما روشن باشد در صورتی که در سامانه پیام کوتاه بعد از ثبت درخواست ارسال پیامک انبوه می توانید سیستم خود را خاموش کنید و پیامک از طریق سرور ما که 24 ساعته فعال است ارسال می شود.
  • در ارسال پیامک از طریق نرم افزار انجام می شود در بیشتر نرم افزارها محیط نرم افزاری انگلیسی است و نرم افزار فارسی برای اتصال به مودم سیمکارتی ممکن است اجازه ارسال از تمام قابلیت های مودم سیمکارت را در اختیار شما قرار ندهد.
  • بانک شماره موبایلها به تفکیک سن و جنسیت، کدپستی، تفکیک شهر و استان و… در سامانه پیامک به صورت رایگان وجود دارد در صورتی که در هنگام استفاده از مودم سیم کارتی می بایست از سایت خرید بانک شماره موبایل به صورت مجزا بانک شماره موبایل خریداری کنید.

اگر قصد شما ارسال پیامک تبلیغاتی است و می‌خواهید در مورد نحوه ارسال پیامک انبوه اطلاعات بیشتری داشته باشید، صفحه چگونه پیامک تبلیغاتی بفرستم را مشاهده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • پیام یزدانیان
    28 نوامبر 2022 پاسخ دهید

    سلام
    امکان دریافت پیامک نیز دارد؟
    یعنی خود این سامانه پیامک های ارسالی به سیم کارت اصلی رو هم میشه نشون بده؟

    • سیدمحمود غفاری
      17 دسامبر 2022

      سلام
      بله با خطوط اختصاصی سیمکارتی امکان دریافت پیامک هم وجود دارد البته ارتباطی با سیمکارت شما ندارد و این سیمکارت ها به صورت مجازی ارایه می شود.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات