پنل اس ام اس » آموزش کار با پنل اس ام اس » دوره صوتی آموزش تبلیغ نویسی و بازاریابی پیامکی

دوره صوتی آموزش تبلیغ نویسی و بازاریابی پیامکی

پنل اس ام اس - سامانه پیامک
آموزش کار با پنل اس ام اس ۹ فروردین ۱۴۰۳

 

هر روز پیامک تبلیغاتی زیادی به دست ما می‌رسد، توجه ما به پیامک‌های تبلیغاتی خیلی کم شده است، حتی برای فرار از دست پیامک تبلیغاتی، تصمیم به غیرفعال سازی پیامک تبلیغاتی گرفته‌ایم.

اما در کنار همین پیامک‌های تبلیغاتی که آنها را نادیده‌ می‌گیریم، زمانی که پیامک‌های بانک و واریز به حساب، برداشت از حساب و… برای ما ارسال می‌شود این پیامک ها را با دقت برسی می‌کنیم، جالب است که خودمان به بانک می‌رویم و برای فعال سازی پیامک‌ واریز و برداشت حتی مبلغی را پرداخت می‌کنیم و این پیامک‌ها که از طریق سامانه پیامک کوتاه و پنل اس ام اس بانک ارسال می‌شود، به هیچ عنوان یک پیامک تبلیغاتی مزاحم تلقی نمی‌شود. ما در مقاله بازاریابی پیامکی در مورد اصول بازاریابی پیامکی، زمان مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی و متن پیامک‌ تبلیغاتی صحبت کرده‌ایم، اما با توجه به سوال‌های مکرر کاربران لازم دانستیم یک دوره صوتی در زمینه بازاریابی پیامکی تهیه کنیم و تجربه چندین ساله خود را در زمینه ارسال پیامک در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید از ارسال پیامک تبلیغاتی بازخورد بهتری دریافت کنید . مهم نیست از چه شرکتی سامانه پیامکی را تهیه کرده‌اید، در این دوره صوتی شرکت کنید تا برای ارسال پیامک انبوه نتیجه بهترین دریافت کنید.

مهمترین راز موفقیت در بازاریابی پیامکی

اگر بخواهم تنها و مهمترین راز بازاریابی پیامکی را به شما بگویم، از ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی که شما را نمی‌شناسند، خودداری کنید این کار باعث تخریب برند شما می‌شود. ما پیشنهاد می‌کنیم به جای ارسال پیامک انبوه و غیر هدفمند خودتان بانک شماره موبایل مشتریانتان و افرادی را که با شما در ارتباط هستند را جمع اوری کنید و با ارسال پیامک سفید با مشتریانتان در ارتباط باشید.

قبلا در مورد ارسال پیامک از طریق وب سرویس که دیجی کالا برای آگاه سازی افراد از وضعیت سفارش ارسال می‌کند صحبت کردیم. در این مورد صحبت کردیم که این پیامک‌ها برای ما جذاب است چون دیجی کالا را می‌شناسیم و می‌دانیم که این پیامک‌ها برای آگاه‌ سازی از وضعیت سفارش ما ارسال می شود، از نظر ما پیامک‌های ارسالی از دیجی کالا نوعی لطف در حق ما محسوب می‌شود.

 

در دوره صوتی آموزش جامع بازاریابی پیامکی، در مورد راهکارهای جمع‌آوری سریع بانک شماره موبایل افرادی که با کسب و کار ما آشنا هستند، صحبت می‌کنیم و ۳ ترفند را برای جمع‌آوری سریع‌تر لیست موبایل مشتریان برای خبرنامه پیامکی به شما معرفی می‌کنیم.

بعد از اینکه بانک شماره موبایل اختصاصی خودمان را جمع‌آوری کرده‌ایم، در مورد شیوه ارسال پیامک تبلیغاتی موثر صحبت می‌کنیم تا بتوانیم توجه افراد را هنگام خواندن پیامک در بالاترین سطح نگه داریم و بتوانیم اس ام اس بازاریابی را در ذهن مخاطب ماندگار کنیم و بتوانیم با استفاده از بازاریابی پیامکی به مشتریان قبلی محصولات بیشتری بفروشیم و برندسازی کسب و کارمان را در ذهن مشتریان قبلی انجام دهیم.

برای انجام بازاریابی پیامکی به یک سامانه پیامک نیاز دارید که می‌توانید از سایت فراز اس‌ام‌اس برای خرید پنل اس ام اس اقدام نمایید.

 

دانلود رایگان دوره صوتی بازاریابی پیامکی

برای دانلود رایگان فایل صوتی دوره بازاریابی پیامکی و راهنمای ارسال پیامک تبلیغاتی شماره موبایل خود را در کادر زیر وارد نمایید تا لینک دانلود فایل آموزش بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی موثر برای شما پیامک شود.

 

 

نظر شما در مورد این این دوره صوتی چیست؟ آیا بعد از استفاده از ترفندهایی که در دوره بازاریابی صوتی گفته شد تغییری در نتیجه پیامک تبلیغاتی برای کسب و کارتان حاصل شد؟

5/5 - (5 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • کاوه سخت کوش
    27 ژوئن 2019 پاسخ دهید

    سلام ممنون بابت این دوره اموزشی فوق العاده
    از مهندس غفاری تشکر میکنیم که این فایل صوتی اموزش بازاریابی پیامکی را به صورت رایگان در اختیار ما گذاشتند هر شرکت سامانه پیامکی دیگه ای بود بابت این اطلاعات ارزشمند و تجربیات کلی هزینه میگرفت.
    ممنون که دانش خودتون رو رایگان در اختیار ما قرار دادید این کار شما بسیار ارزشمند و ستودنی است.
    با ارزوی موفقیت بیشتر فرازsms

    • سیدمحمود غفاری
      1 جولای 2019

      موفق باشید…

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات