پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » راهنمای خرید بهترین پنل پیامکی ایران

راهنمای خرید بهترین پنل پیامکی ایران

راهنمای خرید بهترین پنل پیامکی ایران
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که نیاز به ارتباط با مشتریان دارید شاید این سوال ذهن شما را مشغول کرده باشد که «بهترین پنل پیامکی کدام است». انتخاب بهترین پنل پیامکی با‌توجه‌به نیازهای هر فرد یا ارگانی متفاوت خواهد بود. شاید برای یک سازمان پشتیبانی و برای سازمان دیگری سرعت ارسال پیامک مهم باشد. در واقع انتخاب بهترین پنل ارسال پیامک به اولویت‌های شما بستگی دارد. در این مقاله با در نظر گرفتن این نکات به شما خواهیم گفت که بهترین پنل پیامکی برای کسب‌وکارتان و پاسخگویی به نیازهای شما کدام است. برای آشنایی با نکات مهمی که بر انتخاب بهترین پنل های اس ام اس موثر هستند مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

نکات مهمی که در انتخاب بهترین پنل پیامکی به ما کمک می‌کند

اولین نکته‌ای که مشتریان برای خرید بهترین پنل پیام کوتاه باید به آن توجه داشته باشند، تعیین نیازها و اولویت‌هایشان هست. با شناخت دقیق از نیازها و اهدافتان می‌توانید پنل پیامکی را انتخاب کنید که بهترین امکانات و ابزارها را برای پاسخگویی به نیازهایتان داشته باشد. در واقع جواب این سوال که «بهترین پنل پیامکی کدام است» براساس ملاک‌های شما متفاوت خواهد بود.

برخورداری از اپلیکیشن اندروید ارسال پیامک یکی دیگر از ویژگی‌های پنل‌های پیامکی برتر است که امکان کار راحت‌تر با پنل و ارسال سریع‌تر پیام را ممکن می‌سازد. اکثر شرکت‌های عرضه‌کننده سامانه پیامکی فقط نسخه تحت وب را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند؛ اما شرکت‌های معتبر به سلیقه کاربران اهمیت می‌دهند و  برای کاربرانشان اپلیکیشن ارسال پیامک اندروید را راه‌اندازی کرده‌اند. آخرین نکته‌ای که برای انتخاب بهترین پنل‌های پیامکی باید به آن توجه داشته باشید، سابقه فعالیت و نظر مخاطبان نسبت به خدمات آن سامانه است.

اهمیت انتخاب بهترین پنل پیامکی بر‌اساس نیازها و ماهیت کسب‌وکار

آشنایی با فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس

فاکتورهایی مانند نحوه پشتیبانی شرکت‌های پنل پیامکی، محیط کاربری سامانه پیامکی، میزان ارسال پیامک‌های موفق به مخاطبان، حفظ امنیت اطلاعات مخاطبان، هزینه پیام کوتاه و تضمین ارسال موفق پیامک توسط شرکت ارائه‌دهنده پنل پیامکی از جمله مواردی هستند که باعث می‌شوند یک پنل به‌عنوان بهترین پنل ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاب شوند. در ادامه به بررسی هر‌یک از این فاکتورها و تاثیر آن‌ها بر انتخاب یک پنل پیامکی برای کسب‌وکارهای مختلف می‌پردازیم.

تاثیر فاکتور پشتیبانی بر انتخاب بهترین پنل پیامکی

برخورداری از خدمات پشتیبانی یکی از فاکتورهای مهمی است که بر انتخاب بهترین پنل پیامکی تاثیر دارد. برخورداری از خدمات پشتیبانی از این نظر اهمیت دارد که در صورت بروز مشکلات فنی  یا سوالات در مورد استفاده از پنل، پاسخگویی و حل مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. تیم پشتیبانی در بهینه‌سازی کمپین‌ها نیز می‌تواند به مشتریان کمک کند. پشتیبانی فعال و سریع منجر‌به کاهش زمان توقف کاری ناشی از مشکلات فنی می‌شود.

تیم پشتیبانی همچنین آموزش‌های لازم برای استفاده بهتر و کارآمدتر از امکانات پنل را به مشتریان می‌دهد. از دیگر وظایف مهم تیم پشتیبانی اطلاع‌رسانی به مشتریان درباره تغییرات و به‌روزرسانی‌ها جدید پنل است. وجود پشتیبانی برای خود شرکت‌های پنل پیامکی هم مفید است؛ زیرا می‌توانند آمار دقیقی از بازخوردهای مشتریان داشته باشند و از این اطلاعات برای بهبود خدمات و محصولات خود استفاده کنند.

پشتیبانی یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین پنل اس‌ام‌اس

ارائه فایل‌های آموزشی کار با پنل اس ام اس؛ عامل مهمی در انتخاب بهترین پنل پیامک

آموزش یکی از ویژگی‌هایی است که در انتخاب بهترین پنل اس ام اس باید به آن توجه کنید. یک سامانه پیامک قابل اعتماد برای راحتی تعامل کاربران با سامانه پیام کوتاه، آموزش‌هایی را در قالب فایل صوتی، ویدیو یا کتاب الکترونیکی در نظر می‌گیرد. در فراز اس ام اس نیز  آموزش‌ ویدیویی کار با سامانه پیامک برای مشتریان در نظر گرفته شده است. این آموزش‌ها کمک می‌کند تا با نکاتی که برای ارسال پیامک‌های مختلف مانند موثرترین شعار انتخاباتی مهم هستند، نحوه ارسال پیامک و ویژگی‌های سامانه به خوبی آشنا شوید.

برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس به محیط کاربری سامانه پیامکی توجه کنید!

یکی از موضوعاتی که بدون توجه به حوزه کاریتان برای خرید بهترین سامانه پیامکی باید به آن توجه کنید محیط کاربری پنل sms و امکانات آن است. محیط کاربری آسان و ساده یکی از ویژگی‌های بهترین پنل پیامکی محسوب می‌شود. در حین ساده بودن، پنل پیامکی باید به‌طور قابل‌قبولی پاسخگوی نیاز کاربران مانند ارسال لینک در پیامک باشد. در سامانه پیامک انبوه فراز اس ام اس امکان استفاده از نسخه آزمایشی برای کاربران فراهم شده است. به‌این‌ترتیب مشتریان می‌توانند محیط کاربری سامانه را مورد بررسی قرار دهند و سپس نسبت به نهایی کردن خرید اقدام کنند.

توجه به محیط کاربری ساده و کاربر‌پسند برای انتخاب بهترین پنل پیامک

تعرفه مناسب پنل اس ام اس؛ معیاری برای انتخاب بهترین سامانه پیامکی ایران

بسیاری افراد برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس تبلیغاتی توجه ویژه‌ای به هزینه و قیمت پنل دارند. هنگام بررسی تعرفه و هزینه پنل پیامک باید به این نکته توجه داشته باشید که سامانه پیامکی در مقابل هزینه دریافت شده، چه خدماتی را با چه سطح کیفیتی ارائه می‌دهد؟ در نتیجه پایین بودن هزینه ارسال پیامک و تعرفه پنل تضمینی بر معتبر بودن سامانه پیامکی نخواهد بود. در نهایت باید بین تعرفه سامانه و خدمات آن تعادل برقرار باشد.

امنیت و کیفیت از تعرفه شرکت‌های پنل اس ام اس مهم‌تر است

بسیاری از کاربران در هنگام خرید پنل اس ام اس فقط به تعرفه پیامک و صحبت‌های بدون پایه و اساس فروشندگان پنل پیامکی توجه می‌کنند؛ اما به‌طورکلی باید بین قیمت پنل پیامکی باید نسبت به سطح خدمات تعرفه معقول و مناسبی داشته باشد. زمانی‌که تعرفه ارسال پیامک از اپراتور پایین‌تر است، باید به ارائه خدمات با‌کیفیت و امنیت این سامانه پیامکی شک کرد.

ارائه گزارش‌های شفاف بعد از ارسال پیامک، از ویژگی‌های بهترین پنل پیامکی

توجه به ارائه گزارش‌های صحیح و شفاف توسط پنل پیامکی بعد از ارسال پیامک اهمیت ویژه‌ای دارد. بهترین سامانه پیامکی باید بعد از هر ارسال، گزارش دقیقی از روند ارسال پیامک ارائه دهد. بررسی این گزارش‌ها کمک می‌کند تا استراتژی تبلیغاتی خود را از لحاظ بهره‌وری بررسی کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید نقاط قوت کسب‌وکارتان را تقویت کنید و در‌صورت وجود مشکلات و نقاط ضعف، راه‌حلی‌هایی برای آن‌ها بیابید.

اهمیت ارائه گزارش ارسال پیامک در انتخاب بهترین پنل اس‌ام‌اس

بازگشت هزینه پیامک‌های ارسال نشده، فاکتور مهم انتخاب بهترین پنل اس ام اس

شرکت ارائه‌دهنده خدمات پیامکی باید تضمین کند که هزینه پیامک‌های ارسال‌نشده بازگشت داده می‌شود. البته امروزه در اکثر سامانه‌های پیامکی هزینه اس‌ام‌اس‌های بلک لیست به حساب کاربر برمی‌گردد. از آنجایی‌که بسیاری از افراد امکان دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، وجود این فاکتور تاثیر بسزایی بر انتخاب یک پنل به عنوان بهترین پنل اس ام اس دارد. 

فراز اس ام اس، عرضه کننده بهترین پنل پیامکی ایران با پشتیبانی قدرتمند

در این مقاله با مهم‌ترین فاکتورهایی که برای انتخاب بهترین پنل پیامکی ایران مهم هستند آشنا شدیم. مشتریان با در نظر گرفتن این فاکتورها، نیازهای کسب‌وکار و اهدافشان، نسبت به خرید پنل پیامکی اقدام می‌کنند. پنل پیامک فراز اس ام اس با در نظر گرفتن امکانات متنوع، خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته، طراحی اپلیکیشن اندروید و محیط کاربری ساده توجه به ویژه‌ای به پاسخگویی مناسب به نیازهای مشتریان داشته است. برای اطلاع از تعرفه‌های پنل پیامکی فراز اس ام اس و نحوه خرید سامانه پیامکی می‌توانید با کارشناسان فراز اس ام اس در تماس باشید. 

3.5/5 - (108 امتیاز)

سوالات متداول در زمینه لیست پنل های اس ام اس

01بهترین پنل پیامکی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ 

خدمات متنوع، قیمت‌گذاری مناسب، رابط کاربری ساده و کاربر‌پسند، خدمات پشتیبانی،‌ گزارش‌دهی و تحلیل از ارسال پیامک‌ها و امنیت و حفظ حریم شخصی از جمله ویژگی‌هایی هستند که در انتخاب بهترین پنل پیامکی اهمیت بالایی دارند.

02چه نکاتی در انتخاب بهترین پنل پیامکی تاثیر دارد؟

اینکه هدفتان از ارسال پیامک، تبلیغات یا پشتیبانی باشد و موضوع کسب‌وکارتان از جمله نکات مهمی هستند که در انتخاب بهترین پنل پیامکی تاثیر می‌گذارند.

03آیا در سامانه پیامکی فراز هزینه‌ اس‌ام‌اس‌های ارسال نشده بازگشت داده می‌شود؟  

بله؛ پنل فراز اس ام اس هزینه همه پیام‌های ارسال شده به بلک لیست مشتریان را برگشت می‌دهد.

 

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • امید عبدلی
    20 آوریل 2023 پاسخ دهید

    سلام وقت بخیر
    من یک پنلی نیاز دارم ک از طریق اون ب ووکامرس و وردپرس وصل بشه و بجای ورود عادی با پیامک ورود کنه و وضعیت سفارش ب مشتری ارسال بشه و همچنین قابلیت وضعیت تیکت رو هم به کاربر نشون بده. کدوم پنل این امکانات رو داره؟
    سایت من فروشگاهی ووکامرس است

    • سیدمحمود غفاری
      27 آوریل 2023

      سلام بله سامانه پیامک فراز اس ام اس امکان اتصال به وب سرویس را دارد و ما خوشبختانه برای وردپرس بهترین افزونه های پیامکی را به صورت رایگان ارائه داده ایم که شما می توانید از این موارد استفاده نمایید.
      حتی شما می توانید از افزونه اختصاصی فراز اس ام اس که در مخزن وردپرس هست استفاده کنید.
      برای ورود و ثبت نام با کد تایید پیشنهاد من افزونه دیجیتس است و برای پیامک سفارشات شما می توانید از افزونه پیامک حرفه ای ووکامرس یا افزونه فاکتور حرفه ای ووکامرس استفاده نمایید، افزونه پیامک حرفه ای ووکامرس رایگان است و افزونه فاکتور حرفه ای ووکامرس را می بایست از سایت ژاکت خریداری نمایید.

  • ۷۲۲
    13 آوریل 2023 پاسخ دهید

    من این دستگاه نیاز دارم نیاز به مشاوره دارم

    • سیدمحمود غفاری
      27 آوریل 2023

      سلام برای خرید دستگاه ثبت شماره موبایل و ذخیره شماره موبایل مشتریان لطفا با شماره 02174853 شرکت سامانه پیامک فراز اس ام اس تماس بگیرید.

  • مهتاب نبیزاده
    15 ژانویه 2023 پاسخ دهید

    باسلام و وقت بخیر من خرید کردم اما نمیتونم وارد شم میزنه اشتباه است حروف کوچک بزرگ هم رعایت میکنم امانمیشه

    • سیدمحمود غفاری
      31 ژانویه 2023

      سلام لطفا با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

  • مرتضی
    8 دسامبر 2022 پاسخ دهید

    سلام. من برای تبلیغ کسب و کارم به شماره موبایل دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه های سراسر کشور نیاز دارم. آیا در بانک اطلاعاتی موجود هستند؟

    • سیدمحمود غفاری
      17 دسامبر 2022

      سلام
      دانشجو یک شغل و گروه شغلی نیست که بتوانیم ان را به صورت ثابت در سامانه وارد کنیم و فردی که الان دانشجو هست ممکن است چند سال دیگر ، دانشجو نباشد به همین دلیل و هزینه بسیار بالا در جمع آوری شماره موبایل معمولا چنین بانک شماره‌ای برای شرکت‌های سامانه پیامکی توجیه اقتصادی ندارد.
      شما می توانید در این خصوص با دانشگاه صحبت بفرمایید.

  • حسین حسینعلی
    9 اکتبر 2022 پاسخ دهید

    آیا همه سامانه ها قابلیت دریافت پیامک را دارند؟
    مثلا میخوام پیامک تبلیغاتی ارسال کنم و هرکسی که خواست عدد یک رو ارسال کنه.
    برای اینکار باید سامانه خاصی رو بگیرم یا همشون قابلیت دریافت پیامک رو دارن؟

    • سیدمحمود غفاری
      31 ژانویه 2023

      سلام
      پکیج هایی که در سامانه پیامک فراز اس ام اس دارند با خرید یک خط اختصاصی می توانید قابلیت دریافت پیامک را برای خودتان فعال نمایید.
      البته خطوط 14 و 15 رقمی اپراتور 50001 رایگان هستند و اگر نیاز به خط کوتاه تر داشته باشید باید خط اختصاصی خریداری نمایید.

  • روح الله
    18 آگوست 2022 پاسخ دهید

    سلام
    بدون گرفتن خط پیامکی اختصاصی امکان ارسال پیام به بلک لیست(کسانی که پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کردند) وجود دارد؟

    • سیدمحمود غفاری
      12 سپتامبر 2022

      سلام
      این مورد به محتوای پیامکی که قصد ارسال دارید بستگی دارد، لطفا با شماره 02174853 تماس بگیرید و توضیحات بیشتر را به همکاران ما اعلام بفرمایید تا بتوانیم شما را برای عبور از بلک لیست راهنمایی کنیم.

  • س
    1 ژوئن 2022 پاسخ دهید

    سلام
    امکان استفاده از سرشماره 1000131121 وجود دارد؟

    • سیدمحمود غفاری
      31 جولای 2022

      سلام بعد از خرید پنل پیامک از طریق منو سمت راست > عملیات حساب > خرید شماره اختصاصی پیامکی نسبت به خرید شماره اقدام کنید البته این شماره نباید از قبل ثبت شده باشد.

  • کمال سلطانفر
    23 می 2022 پاسخ دهید

    وجه را واریز کردم فعال نشد

    • سیدمحمود غفاری
      25 می 2022

      اطلاعات ورود به حساب کاربری پنل پیامکی خریداری شده برای شما از طریق پیامک ارسال میشه. اگه به هر دلیلی پیامک رو دریافت نکردید لطفا با شماره 02174853 تماس بگیرید.

  • رحیمی
    17 می 2022 پاسخ دهید

    با سلام
    من یک سامانه پیامکی میخوام که به جای شماره خط برا مشتریها ، نام تجاری ام نشان داده شود… این امکان وجود داره یا نه؟؟!

    • سیدمحمود غفاری
      18 می 2022

      سلام چنین قابلیتی در سامانه پیامک فراز اس ام اس امکان پذیر است اما اگر شما پیامک های ارسال شده از سمت به دیجیکالا و بانک ملی و… نگاه کنید حتی انها هم چنین قابلیتی را فعال نکرده‌اند زیرا برای فعال سازی این قابلیت می‌بایست مبلغ هنگفتی را به مخابرات ایران پرداخت کنید تا این قابلیت را برای شما فعال کند.
      بعضی از شرکت‌ها به شما وعده می‌دهند که با مبلغ‌های بسیار کم این کار را انجام می‌دهند اما شما باید دقت کنید که اگر مبلغ انقدر کم است چرا دیجیکالا و بانک ها و… این کار را انجام نداده اند؟

  • فاطمه اسلامپور
    13 فوریه 2022 پاسخ دهید

    عالی

    • محمدمحمدی
      23 آوریل 2022

      سلام به شماره های ک تمام پیام های تبلیغاتی را مسدود کردن میشع پیام بهشون داد و متن تبلیغ فرستاد

    • سیدمحمود غفاری
      27 آوریل 2022

      سلام این مورد بستگی به متن پیامک شما و تعداد گیرندگان و… دارد و اینکه آیا شما مجوز کسب و کار و فعالیت مانند اینماد یا پروانه کسب یا شرکت حقوقی داشته باشید یا نه
      راهکار برای عبور از بلک لیست هست اما به شرایط مختلفی بستگی داره که پیشنهاد میکنم برای اینکه راهنمایی اشتباهی انجام ندهم با شرکت ما تماس بگیرید و از همکارانم به صورت تلفنی برای ارسال پیامک به بلک لیست مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید.

  • احمدلطیفی
    14 سپتامبر 2021 پاسخ دهید

    سلام من میخواستم پنل اس امس ثبت نام کنم. چکار کنم؟

    • سیدمحمود غفاری
      22 سپتامبر 2021

      سلام احمدلطیفی عزیز
      لطفا با شماره تماس شرکت، واحد فروش تماس بگیرید و از همکاران فروش ما برای خرید پنل اس ام اس مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • پویان رستگار
    16 جولای 2021 پاسخ دهید

    سلام وقت بخیر
    آیا امکان ارتقاع پنل هم وجود داره؟

    • سیدمحمود غفاری
      31 جولای 2021

      سلام
      بله شما می توانید با پرداخت مابه تفاوت پنل پیامکی خودتان را به بسته بالاتر ارتقا دهید.

  • کورش
    12 آوریل 2021 پاسخ دهید

    سلام خسته نباشید.
    توضیحاتی که دادید مناسب بودند. فقط می خواستم بدونم که با اون خط عمومی که به صورت رایگان در اختیار قرار میدید میشه پیامک تبلیغاتی به شماره های بلک لیست زد؟

    • سیدمحمود غفاری
      18 آوریل 2021

      سلام برای ارسال پیامک به لیست سیاه ۳ راهکار وجود دارد
      ۱- استفاده از سیستم ارسال پیامک از طریق سیکارت > پیامک شما با شماره های سیمکارت شرکت ما ارسال می شود البته دارای تاخیر بین ۱ تا ۲۴ ساعت است.
      ۲- ارسال پیامک با خط خدماتی > در صورتی که پیامک اطلاع رسانی داشته باشید می توانید استفاده کنید و پیامک به شماره های مسدود و بلک لیست با خط خدماتی ارسال کنید.
      ۳- خط باشگاه مشتریان یا 98club > با این خط می توانید به افرادی که مشتری شما هستند و شما را می شناسند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و از بلک لیست عبور کند.
      موفق باشید…

  • مجتبی بخشنده
    4 آوریل 2021 پاسخ دهید

    سلام من کارم خدمات کولر های گازی هست
    من میخوام این پیام رو برای شماره هایی که دارم وبروز تهیه میشه با نام ارسال کنم به این شکل
    باسلام جناب ….
    گروه فنی مهندسی ….
    خدمات کولرهای گازی در استان
    لوله کشی مسی…فروش کولرگازی
    قیمت لوله کشی مسی
    پذیرایی……
    خواب….
    باتشکر
    شماره تلفن همراه خودم

    میشه بگید از چه پنلی باید استفاده کنم
    که برای همه ارسال بشه حتی افرادی که پیام های تبلیغاتیشون رو مسدود کردن
    ممنونم

    • سیدمحمود غفاری
      18 آوریل 2021

      سلام برای اینکه پیامک با شماره موبایل شما ارسال شود تنها راهکار استفاده از شماره موبایل خودتان است که البته در روز تعداد محدودی می توانید پیامک تبلیغاتی از خط شخصی ارسال کنید و در صورتی که از تعداد مشخصی تجاوز کند سیمکارت شما مسدود می شود بنابراین این راه حل پیشنهاد نمی شود.
      ۲ راهکار بر اساس اولویت شما وجود دارد
      ۱- اگر هدف شما این است که پیامک با شماره شما ارسال شود می توانیم خطوط ۵۰۰۰۹ که به خط متناظر با شماره موبایل معرف است را در اختیار شما قرار دهیم و با این خطوط پیامک ارسال کنید در این صورت اگر کسی شماره موبایل اصلی شما را داشته باشد زمانی که با این خط پیامک ارسال می کنید همان نامی که ایشان شماره شما را ذخیره کرده اند نمایش داده می شود البته این خط به صورت پیش فرض به لیست سیاه مخابرات پیامک ارسال نمی کند.
      ۲- اگر اولویت شما ارسال پیامک با به شماره های مسدود است می توانید از ارسال پیامک با سیمکارت استفاده نمایید که پیامک با شماره های سیمکارت شرکت ما ارسال می شود.
      با ارزوی موفقیت برای شما…

  • سید حمید خاتمی
    20 فوریه 2021 پاسخ دهید

    سلام. من یه پنل تجاری میخوام. بفرمایید که اون 2 تا شماره و همچنین شماره 021، مثلا چجوری هست و اعدادش چجوریه و چند رقمی؟ میخوام که بعدا به اشم شرکتم پیامک ارسال بشه(مثلا بجای شماره، از نام tajkooh برای ارسال پیام استفاده بشه)، این سرویس قیمتش چجوریه و روش خریدش چجوریه؟ ممنون میشم بهم ایمیل بزنین و جواب بدین.متشکرم

    • سیدمحمود غفاری
      22 فوریه 2021

      سلام جناب اقای خاتمی عزیز
      خط ارسال پیامک ۰۲۱ یا ارسال پیامک با خط تلفن ثابت شما می بایست یک خط تلفن ثابت مخابراتی به اسم خودتان داشته باشید تا قابلیت ارسال پیامک از همین شماره را برای شما فعال کنیم ( در حال حاضر این قابلیت برای استان تهران و البرز فعال است)
      قابلیت ارسال پیامک با نام برند هم وجود دارد و برای استعلام هزینه ان با شرکت تماس بگیرید.
      شیوه خرید سامانه پیامک به صورت اینترنتی است و شما از از ثبت نام در سایت و واریز وجه نام کاربری را دریافت می کنید و می توانید وارد سایت شوید و از خدمات ارسال پیامک استفاده نمایید.

  • مسعود
    20 فوریه 2021 پاسخ دهید

    سلام
    به منظور تست و در محیط برنامه نویسی، امکان تست قبل از خرید وجود دارد یا خیر؟
    ممنون.

    • سیدمحمود غفاری
      22 فوریه 2021

      سلام مسعود عزیز
      امکان ثبت نام در نسخه ازمایشی از طریق لینک پنل اس ام اس رایگان وجود دارد، شما می توانید ثبت نام کنید و امکانات پنل اس ام اس را مشاهده کنید اما برای ارسال پیامک حتما می بایست پنل پیامک را خریداری کنید و مدارک احراز هویت را ارسال کنید اما در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد تا ۳۰ روز گارانتی بازگشت وجه وجود دارد.

  • abbas sarvi
    14 فوریه 2021 پاسخ دهید

    سلام با تشکر از سایت شما بسیار عالی میباشد ..میخواستم بپرسم در صورت منصرف شدن از خرید پنل با توجه به اینکه وجه آن پرداخت شده است ..چه باید بکنیم که وجه به ما مسترد شود .. با تشکر

    • سیدمحمود غفاری
      22 فوریه 2021

      سلام
      تا ۳۰ روز پس از خرید پنل اس ام اس شما می توانید درخواست عودت وجه داشته باشید.
      برای انجام این کار از طریق تیکت پشتیبانی به واحد مالی این موضوع را اطلاع دهید تا هزینه به شماره کارتی که خرید انجام شده است واریز شود البته پیشنهاد می کنیم قبل از ارسال تیکت به واحد مالی با واحد پشتیبانی مشکل خود را در میان بگذارید در اغلب موارد برای مشکلات کاربران راهکار وجود دارد.
      موفق باشید.

  • علی معصومی
    13 فوریه 2021 پاسخ دهید

    سلام من اطلاعات چندانی در مورد پنل ها ندارم میخوام تعداد دویست هزار پیامک انبوه بفرستم و لینک کانالمم پایینش بخوره کدوم پنل رو باید تهیه کنم؟

    • سیدمحمود غفاری
      14 فوریه 2021

      سلام جناب اقای معصومی با توجه به تعداد پیامک هایی که قصد ارسال دارید و پیشنهاد می کنیم پنل پیامک تجاری برای شما بهترین انتخاب باشد و ما پیشنهاد می کنیم که پنل پیامک تجاری را تهیه نمایید.

  • سعید امیری
    1 ژانویه 2021 پاسخ دهید

    باسلام.برای یک مجتمع ۱۷۴ واحدی و ارسال رسیدهای پرداخت شارژ چه مدل پنل پیامکی را برای خرید پیشنهاد میکنید.باتشکر

    • سیدمحمود غفاری
      3 ژانویه 2021

      سلام لطفا با شرکت فراز اس ام اس برای مشاوره رایگان تماس بگیرید تا کارشناسان ما در خصوص راهنمای خرید سامانه پیامک شما را راهنمایی کنند.

  • کامیاب افشار
    24 جولای 2020 پاسخ دهید

    ایا ارایشگاه ها می توانند س ام اس تبلیغاتی ارسال کنند؟

  • ابراهیم
    16 می 2020 پاسخ دهید

    باسلام
    من میخواهم پنل نمایندگی بگیرم ویدیوی موجود را دیدم بنظرم اطلاعات کافی نیست .البته من مبتدی هستم ومیخوام کسب درامد کنم.چطور میتونم اطلاعات بیشتر کسب کنم.ودرضمن اطلاعات سایت مختصر است.
    ممنون

  • سمانه محمدحسن زاده
    27 آوریل 2020 پاسخ دهید

    میتونم ختم قرآن گروهی از طریق سامانه پیامکی راه اندازی کنم به صورتی که هرفرد که درخواست تلاوت حالا یک صفحه یا یک جز رو داد سیستم بصورت خودکار و به ترتیب مشخصات اون صفحه یا جز رو براش ارسال کنه و تکراری هم نباشه تا ختم بعدی
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سیدمحمود غفاری
      27 آوریل 2020

      سلام
      این قابلیت در سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس با استفاده از ماژول ختم قران با ارسال پیامک امکان پذیر است.
      لطفا توضیحات را در صفحه مربوطه ملاحظه نمایید.

  • جاوید
    4 آوریل 2020 پاسخ دهید

    سلام، خسته نباشید
    من افغانستان زندگی میکنم و میخواستم پنل اس ام اس انبوه تهیه کنم، متاسفانه اینجا سرویس خوب نیست، شما به کشورهای دیگه هم سرویس میدهید؟
    ممنون

    • سیدمحمود غفاری
      23 آوریل 2020

      سلام
      بله امکان ارسال پیامک به خارج کشور نیز توسط سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس وجود دارد، لطفا صفحه ارسال پیامک به خارج کشور را ملاحظه نمایید.
      البته برای فعال سازی سامانه و کار با سامانه پیامک می بایست در ایران باشید و مدارک احراز هویت ارائه دهید و ارسال پیامک به خارج کشور فقط برای پیامک های وب سرویس قابل استفاده است و برای ارسال پیامک تبلیغاتی به خارج کشور قابل استفاده نمی باشد.

  • meysam
    23 مارس 2020 پاسخ دهید

    سلام از افزونه دیجیتس پشتیبانی میکنه؟

    • سیدمحمود غفاری
      27 مارس 2020

      سلام
      بله سامانه پیامک فراز اس ام اس خدماتی بوده و از وب سرویس پشتیبانی می کند، همچنین افزونه دیجیتس به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود.

  • پویا
    1 مارس 2020 پاسخ دهید

    سلام من پنل پیامک پایه رو خریداری کردم برای رد شدن از بلک لیست باید سطح های بعدی رو خریداری کرد ؟
    و از کجا باید ارتقا بدیم ؟

    • سیدمحمود غفاری
      3 مارس 2020

      سلام
      برای ارسال پیامک با خط خدماتی نیاز هست که پنل پیامکی اقتصادی یا بالاتر را تهیه نمایید، قابلیت ارتقا پنل پیمکی با پرداخت مابه تفاوت میسر می باشد، از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا فاکتور برای شما صادر شود و مابه تفاوت را جهت ارتقا پنل برای استفاده از خطوط خدماتی اشتراکی واریز نمایید.
      موفق باشید.

  • ابراهیم
    19 فوریه 2020 پاسخ دهید

    سلام خط اختصاصی رایگان 5000 رو که میدن ارسال به بلک لیست رو داره؟
    اگر ندارد هزینه خط خدماتی چقدره و چطور میشه فعال مرد؟
    ممنون

    • سیدمحمود غفاری
      23 فوریه 2020

      سلام تمامی خطوط اختصاصی به صورت پیشفرض تبلیغاتی هستند بنابرین فقط قابلیت ارسال پیامک به افرادی که پیامک تبلیغاتی انها فعال است را دارند برای اینکه بتوانید به افرادی گه پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اندنیز پیامک ارسال کنید می بایست خط را به خط خدماتی اختصاصی تبدیل نمایید بنابراین پیشنهاد می کنیم راهنمای تبدیل خط اختصاصی به خط خدماتی اختصاصی را مطالعه نمایید.

  • Abolfazl
    10 فوریه 2020 پاسخ دهید

    مقاله خیلی مفید و خوبی بود ممنون

    • سیدمحمود غفاری
      24 فوریه 2020

      خواهش میکنم، خوشحالیم که مقاله راهنمای خرید بهترین سامانه پیامک برای شما مفید بوده است و نظرتان را با ما به اشتراک گذاشتید.

  • بهنام
    18 ژانویه 2020 پاسخ دهید

    سلام
    کاش یک توضیح هم در مورد امکانات هر یک از پنل ها بفرمایید تا من مشتری راحتتر پنل مورد نظر رو انتخاب کنم

    • افسانه پورامینی
      19 ژانویه 2020

      سلام و درود
      در قسمت تعرفه ها در منوی بالای سایت فراز اس ام اس پنل ها با هم مقایسه شده و امکانات هر کدام به صورت جداگانه توضیح داده شده است. همچنین در صورتی که درمورد امکانات پنل اس ام اس سوالی در ذهن شما باقی مانده است لطفا در قسمت تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.
      پیروز باشید

  • محمد مهدی قنبرنژاد
    12 ژانویه 2020 پاسخ دهید

    با عرض سلام و خسته نباشید من یک پنل میخواستم که بتونم با اون به شماره هایی که سامانه پیامکی خود را مسدود کرده اند هم پیام ارسال بشه کدوم پنل رو باید انتخاب کنم

    • سیدمحمود غفاری
      15 ژانویه 2020

      سلام و درود به شما
      سامانه پیامک اقتصادی، شرکتی، تجاری قابلیت عبور از بلک لیست و ارسال پیامک خدماتی را دارند که می توانید نسبت به ارسال پیامک اطلاع رسانی اقدام نمایید.

  • فاطمی
    10 ژانویه 2020 پاسخ دهید

    سلام من یه سایت وردپرس دارم که خدمات ارائه میدهم میخوام سامانه پیامکی داشته باشم که بعد خرید مشتری هم برای من هم برای فروشنده و هم برای مشتری پیامک مبنی بر خرید ارسال شود میشه بگین امکان همچین موردی هست؟؟ البته خدمات من متفاوت هست
    چطور میشه یه همچین پنل پیامکی داشت که با وردپرس سازگار باشه ممنون

    • سیدمحمود غفاری
      11 ژانویه 2020

      سلام خانم فاطمی سامانه پیامک فراز قابلیت اتصال به وردپرس را دارد و شما می توانید از طریق سامانه پیامک خدماتی فراز اس ام اس سایت خود را به پنل پیامک متصل نمایید تا هنگام خرید به شما و مشتری پیامک ارسال شود
      لطفا به صفحه افزونه پیامک ووکامرس مراجعه نمایید.

  • عباس
    24 دسامبر 2019 پاسخ دهید

    سلام این قیمت سامانه و پیامک هدیه و تعرفه رو بیشتر توضیح بدین، اگر پایه رو خرید کنم تا 500 پیام رایگانه و بیشتر باید هزینه اش رو چطور پرداخت کنیم؟ پیش پرداخته یا پس پرداخت،

    • سیدمحمود غفاری
      3 مارس 2020

      سلام عباس عزیز، هر کدام از سامانه های پیامکی که خریدری میکنید تعدادی شارژ اولیه و شارژ هدیه دارد که شما میتوانید برای ارسال پیامک استفاده کنید، هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از شارژ در نظر گرفته نشده است و سامانه پیامک به صورت دائمی در اختیار شما قرار می گیرد بعد از تمام شارژ اولیه و هدیه نیازی به خرید مجدد سامانه پیامکی نیست و فقط شما به میزانی که میخواهید پیامک ارسال کنید پنل پیامکی خود را شارژ کرده و پیامک انبوه یا پیامک از طریق وب سرویس ارسال می کنید.
      موفق بشید.

  • گرافیست
    29 نوامبر 2019 پاسخ دهید

    سلام من میخوام نمایندگی بگیرم از طرف شما کمی توضیح میخوام راجبش

    • سیدمحمود غفاری
      21 دسامبر 2019

      برای کسب درامد اینترنتی و اخذ نمایندگی سامانه پیامک لطفا صفحه نمایندگی سامانه پیامک را ملاحظه نمایید در این صفحه در مورد نحوه کسب درامد از نمایندگی پنل اس ام اس، امکاناتی که فراز اس ام اس در اختیار نمایندگان سامانه پیامکی قرار می دهد به صورت کامل توضیح داده شده است.

  • فرهاد قنبری
    25 نوامبر 2019 پاسخ دهید

    من از نشریه یکی از رسانه های کشور تماس می گیرم. مدیر مجموعه دنبال شرکتی هستند که تبلیغات آن مجموعه را در نشریات کار کنیم و در مقابل هزینه سامانه پیامکی و حجم در اختیار این نشریات قرار گیرد.

    • سیدمحمود غفاری
      21 دسامبر 2019

      سلام اقای قنبری لطفا با شرکت سامانه پیامکی فراز اس‌ام‌اس در این خصوص تماس بگیرید و با داخلی 1 خانم امینی صحبت نمایید.

  • زهرا معبوسی
    13 اکتبر 2019 پاسخ دهید

    من پنل پیامکی برای مدرسه میخوام

    • سیدمحمود غفاری
      24 اکتبر 2019

      سلام خانم معبوسی گرامی
      ما خط خدماتی در اختیار مدارس قرار می‌دهیم تا بتوانید به والدین که حتی پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک اطلاع رسانی ارسال کنید، برای خرید سامانه پیامک برای مدرسه به صفحه پنل اس ام اس برای مدارس مراجعه نمایید

  • روزگار
    30 ژوئن 2019 پاسخ دهید

    سلام من می خوام برای کارم یه خط یاسامانه پیامکی بگیرم مثل این عدد 10002455 باید از کجا بگیرم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

    • سیدمحمود غفاری
      1 جولای 2019

      سلام لطفا وارد سامانه پیامک شوید، در بخش عملیات حساب > خرید شماره > 1000 می توانید خط اختصاصی موردنظرتان را درخواست دهید، برای استعلام قیمت می توانید صفحه تعرفه خطوط اختصاصی را مشاهده نمایید

  • ابراهیم طاهری
    15 ژوئن 2019 پاسخ دهید

    سلام – من قصد دارم برای ارتباط با مشتریانم که قشر خاصی هستن (اکثرا مغازه دار ) و ارتباط حسابداری شرکتم با اونها و در مرحله بعد امور تبلیغاتی از پنل استفاده کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید .

    • سیدمحمود غفاری
      15 ژوئن 2019

      سلام جناب طاهری عزیز شما با خرید پنل اس ام اس می توانید نرم افزار حسابداری خود را به سامانه پیامکی متصل کنید تا به صورت خودکار بعد از صدور فاکتور برای مشتری پیامک ارسال شود یا در زمان تاریخ تولد به صورت اتوماتیک پیامک تبریک تولد ارسال شود.
      نام نرم افزار حسابداری شما چیست ؟ تا راهنمایی های دقیق برای اتصال سامانه پیامکی به حسابداری را برای شما بفرستیم؟ چون اکثرا از حسابداری هلو استفاده می شود لینک اموزش اتصال حسابداری هلو به سامانه پیامک را مشاهده نمایید.
      برای تبلیغات نیز بانک شماره موبایل‌های سراسر کشور در اختیار شما قرار داده می شود که می توانید از این بانک برای تبلیغات منطقه ای استفاده نمایید و همچنین می توانید به مشتریان خود پیامک تبلیغاتی یا پیام صوتی ارسال نمایید.

  • نصرت الله مرادي
    20 می 2019 پاسخ دهید

    سلام من ميخواهم سامانه فرستادن اس ام اس خريداري كنم
    از كجا بايد شروع كنم

    • سیدمحمود غفاری
      15 ژوئن 2019

      سلام آقای مرادی عزیز به
      صفحه https://farazsms.com مراجعه نموده و بعد از انتخاب سامانه پیامک، روی دکمه ثبت نام آنلاین کلیک نمایید، در این صفحه یک فرم برای خرید پنل اس ام اس وجود دارد، فرم را تکمیل نمایید و برای ثبت نام نهایی وارد درگاه پرداخت شوید، بعد از پرداخت مبلغ سامانه پیامک، اطلاعات ورود به پنل اس ام اس از طریق پیامک بلافاصله برای شما ارسال می شود؛ در سایت فراز اس‌ام‌اس روی دکمه ورود کلیک کرده و اطلاعات ورود به پنل اس ام اس را وارد نمایید تا وارد پنل پیامک شوید، در این قسمت می توانید اقدامات مورد نظر برای ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی، اضافه کردن شماره موبایل مشتریان، پیامک تبریک تولد و… را انجام دهید.

  • محسن
    14 دسامبر 2018 پاسخ دهید

    سلام
    پنل رو بگیریم بعد درخواست افزونه edd بدیم .
    نحوه اضافه کردن فیلد شماره تماس داخل فرم خرید edd رو هم میگید ؟

    • سیدمحمود غفاری
      14 دسامبر 2018

      سلام اقا محسن
      در صفحه افزونه پیامک edd در این مورد بیشتر توضیح داده‌ایم.
      زمانی که شما افزونه پیامک EDD را نصب می کنید به صورت خودکار فیلد دریافت شماره موبایل، در فرم ثبت نام افزوده می شود.

  • mohsen
    22 نوامبر 2018 پاسخ دهید

    با سلام و سپاس از مقاله بسیار مفیدتون..
    به موارد بالا برخورد خوب با کاربران رو هم ذکر بفرمایید.
    و وقت و فکرتون رو درگیر این عده نکنید. ارزش محتوای شما رو خود کاربران میفهمن.
    ممنون از شما
    من قصد خرید دارم ولی فعلا درحال بررسی هستم..
    حتما قبل از خرید نهایی با شما مشورت و پنل آزمایشی شما رو تست میکنم.

    • سیدمحمود غفاری
      22 نوامبر 2018

      سلام محسن جان، ممنونم که نظر خودت را منتشر کردی، فکر خوبیه ان‌شاالله مقاله را به زودی اپدیت می‌کنم.
      خوشحالم که مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده است، ما هدفمان از انتشار مقاله راهنمای خرید پنل اس ام اس کمک به دیگران بود تا بتوانند بر اساس نیاز خودشان از بین شرکت‌های سامانه پیامکی بهترین انتخاب را داشته باشند.

  • علیرضا
    4 نوامبر 2018 پاسخ دهید

    مقاله چرتی بود تبلیغ کرده بودید که سامانه پیامک خودتون رو بفروشید

    • سیدمحمود غفاری
      4 نوامبر 2018

      سلام علیرضا عزیز ممنون که نظر خودت رو منتشر کردی و از اینکه این مقاله برای شما مفید نبوده ناراحت شدم، میشه بدونم کدوم قسمت مقاله تبلیغاتی بود تا ویرایش شود؟

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات