پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » ارسال پیامک از طریق وب سرویس URL

ارسال پیامک از طریق وب سرویس URL

وب سرویس RESTful برای ارسال اس ام اس
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

سامانه پیامک فراز اس ام اس در زمینه وب سرویس و ارسال پیامک از طریق وب سرویس تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا بهترین وب سرویس‌های ارسال پیامک را در اختیار برنامه نویسان قرار دهد تا به آسان‌ترین روش، امکان ارسال پیامک برای برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان فراهم باشد.

وب سرویس url یکی از ساده‌ترین راهکارها برای اتصال سامانه پیامکی به نرم افزار شما است و ما در کنار وب سرویس url برای استفاده ساده شما افزونه‌های پیامکی توسعه داده‌ایم.

 

سرعت ارسال پیامک url

وب سرویس url به گونه‌ای است که تمامی متن از طریق وب سایت شما تولید شده و به سرور ما ارسال می‌شود بنابراین و نیازمند تایید ناظر انسانی است به این معنی که بعد از هر بار ارسال پیامک شما می‌بایست توسط واحد مانیتورینگ بررسی شده و سپس ارسال شود.

وب سرویس ارسال پیامک از طریق الگو جدیدترین روش ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی است که پیامک‌های شما بدون تایید ناظر انسانی ارسال می‌شود. در این حالت پیامک با سرعت بالا و کمتر از ۵ ثانیه در ۲۴ ساعت شبانه روز ارسال می‌شود. ما پیشنهاد می‌کنیم مخصوصا برای ارسال پیامک اعتبارسنجی و otp استفاده از وب سرویس پترن باعث می‌شود که کاربران سایت شما احساس بهتری داشته باشند.

در این حالت شما قالب کلی پیامک خود را مشخص می کنید و سپس فقط اسم، کد رهگیری و… را به صورت متغیر قرار می‌دهید.

اگر می‌خواهید در مورد وب سرویس ارسال پیامک اطلاعات بیشتری داشته باشید، مقاله وب سرویس ارسال پیامک چیست؟ را مطالعه نمایید. در ادامه نحوه استفاده از وب سرویس url اموزش داده شده است که شما می توانید از این وب سرویس برای ارسال پیامک استفاده نمایید اما توجه داشته باشید که ارسال پیامک از طریق این وب سرویس ممکن است که تاخیر چندین دقیقه داشته باشد.

 

طریقه استفاده از وب سرویس url

شماره خط اختصاصی = from 
شماره موبایل کاربر = to
پیام متن = msg 
نام کاربری = uname 
کلمه عبور = Pass 

https://sms.farazsms.com/class/sms/webservice/send_url.php?from=fromnumber&to=yourtdestnumber&msg=yourmsg&uname=youruname&pass=yourpass

 

چه زمان از افزونه پیامک استفاده کنیم؟

اگر از وردپرس یا سایر سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده می‌کنید بهترین راهکار استفاده از افزونه وردپرس یا افزونه ووکامرس است که قبلا توسعه داده شده است اما اگر نیازمند یک افزونه خاص هستید که تاکنون توسعه داده نشده است می‌توانید از وبسرویس‌های url یا وب سرویس پترن استفاده نمایید و خودتان آنچه در ذهن دارید را پیاده سازی کنید. البته تیم فراز اس‌ام‌اس همواره در حال توسعه وب سرویس به خصوص افزونه های پیامکی است می توانید پشنهادات توسعه افزونه خود را از طریق تیکت پشتیبانی یا نظرات به ما اطلاع دهید تا افزونه های وردپرسی را به صورت رایگان توسعه دهیم.

همچنین پیشنهاد می شود حتما صفحه افزونه اختصاصی فراز اس ام اس را دانلود و نصب نمایید.

 

4/5 - (12 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • abbas paknia
    16 فوریه 2023 پاسخ دهید

    سلام و وقت بخیر
    خواستم بدونم میشه تو کد های جاوا برای اندروید استودیو استفاده کرد و اگر امکانش باشه راهنمایی برای استفادش هست یا خیر ؟
    ممنون

    • سیدمحمود غفاری
      27 آوریل 2023

      سلام بله مشکلی برای ارسال پیامک از طریق وب سرویس برای نمونه کدهای جاوا وجود ندارد، در صورتی که هدف شما ارسال پیامک کد تایید هست پیشنهاد می کنیم که حتما از پترن و ارسال پیامک پترن از طریق URL استفاده نمایید تا پیامک با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه ارسال شود.

  • امیر ابحری
    4 سپتامبر 2020 پاسخ دهید

    سلام وقت بخیر
    برای افزودن وب رفرنس در سی شارپ چه url باید برای ارسال پیامک add بشه؟

  • هادی مرندی
    9 دسامبر 2019 پاسخ دهید

    سلام وقت بخیر.

    ما به خاطر برخی شرایط برای برنامه نویسی باشمول از ویژرال بیسیک اجبارا استفاده کنیم. ایا سورس کد برای استفاده در vb6 دارین. ممنون

    سوال دوم. اینکه ما نیاز داریم خططمون حتما خدماتی باشه. و هیچ پیام تبلیغاتی نخواهد بود. صرفا برای رانندهو صاحب بار وزن بار پیامک خواهد شد.

    ممنون

    • سیدمحمود غفاری
      21 دسامبر 2019

      سلام وب سرویس ارسال پیامک برای ویژول بیسیک در سامانه پیامکی فراز اس ام اس وجود دارد و برای ارسال پیامک از طریق نرم افزارهای VB6 هیچ مشکلی وجود ندارد پیامک شما با سرعت بالا از طریق وب سرویس ارسال می شود.
      خط خدماتی نیز فعال است و پیامک های اطلاع رسانی حتی به افرادی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند ارسال می شود. برای توضیحات بیشتر در مورد خط خدماتی لطفا صفحه شماره خدماتی را مطالعه نمایید.

  • رامین
    4 سپتامبر 2019 پاسخ دهید

    سلام خسته نباشید – من برنامه نویس وب هستم و با vb.net برنامه می نویسم . آیا نمونه کد یا وب سرویس برای وبسایت هایی با زبان vb.net دارید؟

    • سیدمحمود غفاری
      21 سپتامبر 2020

      سلام رامین عزیز
      بله نمونه کد ارسال پیامک از طریق وبسرویس برای vb.net وجود دارد، پیشنهاد می کنم صفحه وب سرویس پیامک را مشاهده نمایید.
      https://farazsms.com/webservice/

  • مهدی محمدی
    2 دسامبر 2018 پاسخ دهید

    سلام
    بنده پنل شرکتی را به تازگی خریدم. و سایتم را با لاراول 5.5 دولوپ کردم.فیلم آموزشی استفاده و وصل شدن پنل به سایتم و ارسال پیامک از آن به مشتریان را میخام.
    ممنون

    • سیدمحمود غفاری
      6 دسامبر 2018

      سلام از اینکه به جمع فراز اس ام اس آمدید خوشحالیم و ورود شما را صمیمانه تبریک می گویم
      لطفا از طریق تیکت پشتیبانی درخواست خود را مطرح نمایید

  • حامد افشار
    28 سپتامبر 2018 پاسخ دهید

    آیاد در ارسال پترن توسط سی شارپ می شود دلیوری رو چک کرد؟ چجور؟

    • سیدمحمود غفاری
      9 اکتبر 2018

      سلام بله امکان پذیر است، در صورتی که پیامک با موفقیت از طریق وب سرویس ارسال شود یک کدبالک (شناسه منحصر بفرد) برای پیامک نمایش داده می‌شود و در صورتی که پیامک ارسال نشود کدخطا نمایش داده می‌شود

  • حامد افشار
    28 سپتامبر 2018 پاسخ دهید

    سلام وقت بخیر
    افزونه جهت ویندوز اپلیکیشن رو از کجا می تونم دانلود کنم همچنین راهنمای توابع مورد استفادش؟

    • سیدمحمود غفاری
      9 اکتبر 2018

      سلام وارد سامانه پیامک شوید، از بخش خدمات وب سرویس > ارسال سریع پیامک با خطوط خدماتی برای php و برای c# وب سرویس پیامکی وجود دارد

  • هادی خسروی
    28 سپتامبر 2018 پاسخ دهید

    با سلام
    من میخوام ارسال پیام به شماره هایی که در بلک لیست هستند پیامک بفرستم و زمانی که از خط 5000125475 و 100020400 و روش ارسال با لینک استفاده میکنم این ارور را میبینم
    [3,”number not assign”]

    • سیدمحمود غفاری
      3 اکتبر 2018

      سلام لطفا تصویر کارت ملی را در پنل قرار دهید تا پنل شما فعال شود و بتوانید از قابلیت های سامانه پیامک و خط خدماتی استفاده نمایید

  • سید مهدی میرهندی
    27 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام خسته نباشید
    من مثل همیشه بدون تغییر کد با وبسرویس رکوئست ارسال میکنم در سیستم شما هم ثبت میشه منتها دریافت کننده صرفا شماره ی +98 میگیرد از لیست ارسال من مشخص است
    با postman هم چک کردم مشکل از وبسرویس هست لطفا بررسی شود

    • سیدمحمود غفاری
      28 آگوست 2018

      سلام وب سرویس پیامک شما بررسی شد پیامک هایی که به سامانه ارسال میکنید بدون درخواست to می باشد، لطفا نموده دقیق وب سرویس پیامک را پیاده سازی نمایید

  • Reza
    5 نوامبر 2017 پاسخ دهید

    یک سوال دارم در این مورد

    • افسانه پورامینی
      5 نوامبر 2017

      بفرمایید دوست عزیز

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات