پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » پنل اس ام اس ویژه هیئت مذهبی

پنل اس ام اس ویژه هیئت مذهبی

مقالات فراز اس‌ام‌اس ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جلسه هفتگی قرائت قران فردا در منزل خانم کافی همراه با قرعه کشی صندوق خیریه هیئت برگزار می‌شود.

نوجوانان و جوانان عزیز:

از شما برای شرکت در مراسمات فرهنگی هیئت دعوت به عمل می آید.

 

امروزه بهترین راه برای یاداوری جلسان و مراسمات و ارتباط با افراد از طریق ارسال پیامک است. زیرا همه افراد موبایل دارند و به راحتی می توان با ارسال پیامک با آن ها در ارتباط بود. یکی از کاربردهای پنل اس ام اس برای مساجد و هیئت ها می باشد. با استفاده از سامانه پیام کوتاه ویژه هیئت های مذهبی می توان ارتباط دو طرفه ای با افراد برقرار کرد. در ادامه قابلیت های پنل اس ام اس برای مساجد و هیئت ها را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ارسال پیامک برای یادآوری جلسات و مراسمات هیئت

با تهیه یک سامانه پیام کوتاه برای مسجد می توان جلسات و مراسمات را به افراد و هیئت امنای مسجد یاداوری کرد. در پنل اس ام اس این امکان وجود دارد که بتوان از طریق فایل اکسل پیامک ارسال کرد و یا اینکه شماره تلفن های افراد را در دفترچه تلفن سامانه پیامک ذخیره کرد و هر زمان که نیاز شد به آن ها به راحتی پیامک ارسال کرد. حتی این قابلیت وجود دارد که پیامک ها را شخصی سازی کرد و برای هر کسی با نام فرد پیامک ارسال شود. ارسال پیامک با نام فرد می توانید از قابلیت ارسال پیامک با کلمات کلیدی در پنل اس ام اس کاملا به صورت خودکار انجام شده و نیازی نیست که شما به صورت دستی و تک تک این کار را انجام دهید. شاید تصور کنید که خیلی از افراد پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند و ممکن است پیامک شما را دریافت نکنند اما نگران نباشید با قابلیت ارسال پیامک با خط خدماتی رایگان فراز اس ام اس حتی کسانی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند پیامک شما را دریافت می کنند.

جناب آقای افروز:

از شما برای شرکت در جلسه هفتگی هیئت امنای مسجد امام حسن (ع)  پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشا دعوت به عمل می آید.

 

ارسال پیامک به تفکیک محله و کدپستی

اگر قصد دارید که مراسمات و برنامه های مذهبی فرهنگی هیئت را به محله های نزدیک مسجد اطلاع رسانی کنید، با استفاده از قابلیت ارسال پیامک به تفکیک کدپستی و محله امکان پذیر است. در ارسال پیامک به تفکیک کدپستی با وارد کردن 5 رقم اول کدپستی منطقه مورد نظر فقط به همان منطقه پیامک ارسال می شود.

اهالی محترم مهرشهر:

جلسات هفتگی دعای کمیل هر پنج شنبه در مسجد امام حسن (ع)

برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی

بعد از خرید سامانه پیامکی برای مسجد می توانید اموزش نحوه راه اندازی نظر سنجی و مسابقی پیامکی را مطالعه کرده و مسابقه و نظرسنجی پیامکی برگزار کنید. با دریافت خط اختصاصی رایگان این امکان وجود دارد که ارتباط دو طرفه ای با مخاطب برقرار کنید و افراد نیز بتوانند به شماره سامانه پیامکی شما پیامک ارسال کنند. نتیجه نظرسنجی ها و مسابقات پیامکی نیز به صورت اتوماتیک در داخل پنل اس ام اس مشخص می شود.

نام دیگر سوره نور چیست؟

پاسخ خود را به همین شماره ارسال کنید و در مسابقه پیامکی شرکت کنید.

ارسال پیامک های مناسبتی

یکی دیگر از قابلیت های سامانه پیامک این است که در مناسبت های مختلف مانند اعیاد و تولدها می توانید پیامک های تبریک برای افراد ارسال کنید و یا در مناسبت هایی مانند ماه محرم، شب های قدر و … پیامک تسلیت ارسال کنید.

خدایا خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده
آمین

عید سعید فطر مبارک

مسجد امام حسین شهر ری

 

هیئت‌های مذهبی، شامل مساجد، پایگاه بسیج، جلسات قرائت قران و… می‌توانند برای خرید پنل اس ام اس با وارد کردن کوپن تخفیف masque هنگام خرید سامانه پیامکی از تخفیف برخوردار شوند.

 

 

 

2.4/5 - (22 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • محسن
    26 ژانویه 2021 پاسخ دهید

    سلام.
    من برای یک سایت مذهبی میخواستم از این کد تخفیف استفاده کنم ایا این تخفیف شامل سایت های مذهبی و صفحات مذهبی اینستاگرام هم میشه یا خیر؟

    • سیدمحمود غفاری
      30 ژانویه 2021

      سلام محسن عزیز شما هم می توانید برای خرید پنل پیامکی ویژه سایت مذهبی خودتان از این کد تخفیف استفاده نمایید و پنل پیامکی را با تخفیف تهیه نمایید و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

  • علی
    30 ژوئن 2020 پاسخ دهید

    سلام
    ایا این امکان وجود دارد که با نام هیئت پیامک ارسال شود؟ یعنی در زمان ارسال پیامک اسم هیئت روی گوشی مخاطب نمایش داده شود؟
    باتشکر

    • سیدمحمود غفاری
      30 ژوئن 2020

      سلام
      به قابلیت نمایش نام به جای شماره هنگام دریافت پیامک، قابلیت ارسال پیامک با نام تجاری گفته می شود که می توانید به صفحه ارسال پیامک با نام برند مراجعه کرده و توضیحات تکمیلی را برای اینکه پیامک های ارسال شده از سامانه پیامک هیئت، با نام هیئت ارسال شود را مطالعه نمایید.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات