پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » انتقال پیامک دریافتی به URL

انتقال پیامک دریافتی به URL

پنل اس ام ام اس - ارسال پیامک انبوه
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۹ فروردین ۱۴۰۳
انتفال پیامک دریافتی از خط اختصاصی به url با متد get و post

نحوه عملکرد انتقال دهنده پیامک به url

هنگامی که پیام کوتاه به شماره اختصاصی ارسال شود، پیامک مورد نظر به URL اعلام شده در سامانه پیامک منتقل می شود، به این صورت شما می توانید پیامک‌های دریافتی را به سرور خود منتقل کرده و پردازش خود بروی متن پیامک را انجام داده و سپس از طریق وب سرویس اقدام به ارسال پاسخ نمایید.

با استفاده از سرویس انتقال پیامک به URL يك نسخه از پيامک های ورودی خط اختصاصی به سمت سرور انتقال مي‌يابد و کاربر می‌تواند از طريق روش GET براي URL تنظيم شده، بطور خودكار پیامک را دریافت و مقادير مورد نياز را استخراج و در پايگاه داده خود ذخيره كرده و روي آن پردازشهاي لازم را انجام دهد.

 

نکات مهم جهت انتقال ترافیک پیامک

پیامک ها به صورت پارامتر های GET به این URL ارسال می شود، نمونه:
http://www.example.com/sms/get.php?from=@FROM&to=@TO&message=@MSG
ابتدا در قسمت خدمات هوشمند انتقال دهنده ثبت می شود شماره در یافت کننده انتخاب می شود فقط جایگذاری دامنه کافی می باشد
در ضمن می‌بایست کد نویسی get.php را در سایت اصلی جهت دریافت پیامک انجام گردد.

استفاده از وب سرویس انتقال پیامک به URL

بدون در نظر گرفتن اینکه فعالیت کامل این سرویس منوط به داشتن فنی ابتدایی برای ثبت دریافتی ها می باشد، استفاده از این ماژول پیامکی نیز محدود به حیطه کاری خاصی نمی باشد.

سایت های اینترنتی اعم از فروشگاهی و خبری، از اصلی ترین استفاده کنندگان و کاربران این ماژول می باشند و همچنین شرکت های خصوصی، بیمه ها، آژانسهای هواپیمایی و… نیز می توانند از این ماژول در راستای اهداف شرکت خود نیز استفاده نمایند.

برای انتقال پیامک به شماره موبایل می توانید از سرویس دایورت پیامک استفاده نمایید همچنین قابل ذکر است که انتقال پیامک به URL یکی از روی های اصلی اتصال CRM پیام گستر به سامانه پیامک می باشد.

 

1.7/5 - (39 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • زره ساز
    21 آوریل 2020 پاسخ دهید

    سلام
    نوع پارامترهای ورودی که نباید سمت سیستم شما مشخص شود ، اصولا ما هر جایی نیاز به دریافت کننده داشته باشیم مثلا از @FROM استفاده می کنیم حالا اینکه from=@FROM باشد یا daryaftkonande=@FROM باشد که نباید فرق کند !!!

    • سیدمحمود غفاری
      22 آوریل 2020

      با سلام
      انتقال دریافتی ها به URL باید از از پارامتر های “from،to،message” به ترتیب برای متن پیامک، شماره گیرنده و شماره فرستنده استفاده می‌شود.
      امکان انتخاب پارامتر دلخواه در سمت خودتان وجود ندارد و انتقال دهنده نمیتواند پیامها را به url ثبت شده شما منتقل کند.
      با احترام

  • سپهر یزدانی
    23 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام چه طور میشه وقتی کسی ثبت نامی انجام داد مثل تلگرام کد فعال سازی ارسال بشه به شمارش ؟ و وقتی اون کد را وارد کرد چه طور میشه سایت کد فعال سازی رو بشناسه اگر اشتباه بود بگه اشتباهه لطفا اینو کامل توضیح بفرمایید.

    • سیدمحمود غفاری
      23 آگوست 2018

      سلام
      با استفاده از وب سرویس ارسال پیامک میتوانید این کار را انجام دهید تا بتوانید برای افراد در زمان ثبت نام یا تکمیل فرم پیامک ارسال کد فعال سازی ارسال نمایید
      اگر از وردپرس استفاده میکنید از افزونه digits برای تایید شماره موبایل هنگام ثبت نام ، از افزونه پیامک گرویتی فرم برای تایید شماره موبایل هنگام تکمیل فرم استفاده نمایید
      و در صورتی که برای اپ اندروید و ios یا سیستم دیگری میخواهید میتوانید از طریق وب سرویس این قابلیت را به سیستم برای ارسال پیامک کد فعال سازی و ارسال پیامک otp استفاده نمایید.
      با احترام

  • مجتبی محمودی کیا
    2 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام
    وقتی از طریق خط اختصاصی خودم پیامی را دریافت میکنم چگونه به سرور منتقل میشود تا بتوانم پیام را پردازش کنم؟

    • سیدمحمود غفاری
      2 آگوست 2018

      سلام برای انتقال پیامک به وب سرویس از طریق url : وارد سامانه پیامک شوید؛ از بخش خدمات هوشمند> انتقال دهنده میتوانید نسبت به انتقال پیامک های دریافتی (به شماره موبایل یا به ایمیل یا به url) از طریق وب سرویس انتقال دهنده پیامک اقدام نمایید

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات