پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » نحوه اتصال پنل پیامک به نرم افزار حسابداری هلو + آموزش ویدیویی

لوگو حسابداری هلونحوه اتصال پنل پیامک به نرم افزار حسابداری هلو + آموزش ویدیویی

هلو یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری است، در این صفحه نحوه ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو برای مشتریان به صورت کامل به شما آموزش داده می‌شود.

شما با خرید پنل پیامکی فراز اس ام اس می‌توانید اتصال حسابداری هلو به سامانه پیامک را انجام دهید و از طریق نرم افزار حسابداری هلو به مشتریانتان پیامک ارسال کنید. ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو می‌تواند به صورت دستی با متن دلخواه یا برای موارد مختلفی مانند صدور و ویرایش سند انجام شود.

حسابداری هلو به صورت خودکار از طریق وب سرویس ارسال پیامک به سامانه پیامکی متصل شده است و پیامک شما را ارسال می‌کند. برای ارسال پیامک از حسابداری هلو نیازی به خرید دستگاه gsm یا سخت افزار دیگری ندارید. شما با خرید سامانه پیامک و انجام تنظیمات نرم افزاری می‌توانید اقدامات ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو را انجام دهید. البته کامپیوتر و نرم افزار حسابداری شما باید به اینترنت متصل باشد تا پیامک‌ها از طریق اینترنت ارسال شوند.

در ادامه درباره قابلیت‌ها و کاربردهایی که پنل پیامک فراز اس‌ام‌اس برای نرم افزار حسابداری هلو ارائه می‌دهد، صحبت می‌کنیم و سپس نحوه اتصال این سیستم حسابداری به سامانه پیام کوتاه برای ارسال پیامک را آموزش می‌دهیم.

آموزش نحوه اتصال پنل پیامک به نرم افزار حسابداری هلو

آموزش نحوه اتصال پنل پیامک به نرم افزار حسابداری هلو

قابلیت‌های سامانه پیامکی فراز برای نرم افزار حسابداری هلو

گاهی اوقات بعضی مشتریان قدیمی از اینکه فاکتور بدهی آنها را به صورت تلفنی و شفاهی یادآوری می‌کنید گلایه‌مند هستند. همچنین در بسیاری موارد نیز نمی‌خواهید با شماره موبایل شخصی خودتان به مشتری پیامک ارسال کنید. در این مواقع استفاده از سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس راه حل مناسبی برای شما است. با اتصال این سامانه به نرم افزار هلو، پیامک یادآوری پرداخت صورت حساب به صورت خودکار برای مشتریانتان ارسال می‌شود.

در واقع با خرید پنل پیامک فراز اس ام اس و ارسال پیامک خودکار از حسابداری هلو شما یک سیستم برای یادآوری پرداخت بدهی ایجاد می‌کنید که به صورت خودکار و بدون نیاز به پیگیری کار خود را انجام می‌دهد.

چیزی به نام پنل اس ام اس هلو وجود ندارد؛ اما با اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامک فراز اس ام اس امکانات بسیاری در اختیار شما قرار می‌گیرد که در این بخش به تعدادی از مهمترین‌ها اشاره می‌کنیم.

  • ارسال پیامک هنگام صدور فاکتور
  • ارسال پیامک یادآوری تسویه حساب
  • ارسال پیامک تبریکات به مشتریان حسابداری
  • ارسال پیامک یادآوری اقساط
  • امکان ارسال اس ام اس تسویه فاکتورهای خرید و فروش
  • امکان ارسال SMS در زمان ثبت و اصلاح فاکتور
  • امکان ارسال پیامک سررسید چک‌ها
  • امکان ارسال پیامک مانده حساب طرف حساب‌ها
  • امکان ارسال پیامک سررسید اقساط مشتریان
  • امکان ارسال SMS اطلاع‌رسانی حتی به کسانی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده‌اند
  • امکان ارسال پيامک تبليغاتي
  • امکان ارسال اس ام اس برای تبریک تولد و سایر مناسبت‌ها

با اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی فراز اس ام اس کلیه این امکانات را در اختیار خواهید داشت. در اصل می‌توانید با برنامه‌ریزی دقیق‌تری امور حسابداری را پیش ببرید و ارتباط بهتر و موثرتری با مشتریان برقرار کنید.

آموزش ویدیویی حسابداری هلو و نحوه اتصال آن به سامانه پیامک

راهنمای نحوه ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو

در بخش تنظیمات مدیریتی حسابداری هلو، روی دکمه تنظیمات سرویس دهنده کلیک کنید.

راهنمای تصویری اتصال نرم افزار حسابداری هلو به پنل پیامک

راهنمای تصویری اتصال نرم افزار حسابداری هلو به پنل پیامک

 

آموزش اتصال پنل پیامک به نرم افزار حسابداری هلو

آموزش اتصال پنل پیامک به نرم افزار حسابداری هلو

در نرم افزار حسابداری هلو با کلیک روی دکمه تنظیمات مدیریتی> تنظیمات سرویس دهنده> صفحه زیر برای شما باز می‌شود که می‌توانید تنظیمات مربوط به سرویس دهنده ارسال پیامک را انجام دهید.

راهنمای گام‌به‌گام اتصال نرم افزار هلو به پنل پیامک فراز اس ام اس برای تسهیل ارتباط با مشتری

راهنمای گام‌به‌گام اتصال نرم افزار هلو به پنل پیامک فراز اس ام اس برای تسهیل ارتباط با مشتری

 

در نرم افزار حسابداری هلو به 2 صورت قابلیت ارسال پیامک وجود دارد.

  • استفاده از مودم GSM
  • استفاده از سامانه پیامک

اگر تفاوت مودم GSM و پنل اس ام اس را نمی دانید؛ پیشنهاد می‌کنیم مقاله تفاوت پنل اس ام اس و مودم GSM را مطالعه کنید. استفاده از مودم GSM به سخت افزار و دانش فنی نیاز دارد. در صورتی که با خرید پنل اس ام اس شما تنها با وارد کردن نام کاربری و رمز می‌توانید پیامک ارسال کنید. در این مقاله نیز موضوع بحث ما اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی فراز اس‌ام‌اس است. شما تنها با وارد کردن نام کاربری، رمز و شماره ارسال کننده پیامک می‌توانید سیستم نرم افزار حسابداری هلو را مجهز به ارسال پیامک کنید.

با کلیک روی دکمه به علاوه که در تصویر زیر نیز مشخص شده است، شما قادر هستید تا تنظیمات اتصال سامانه پیامک به حسابداری هلو را انجام دهید. در صفحه باز شده نام پنل پیامک را FarazSMS قرار دهید.

آدرس سایت: http://sms.farazsms.com/service/holo

نام کاربری: نام کاربری ورود به سامانه پیامک

رمز عبور: رمز ورود به پنل اس ام اس

شماره فرستنده: خط ارسال پیامک را 983000505+ قرار دهید. البته شما می‌توانید از خط اختصاصی نیز استفاده کنید؛ اما شماره فرستنده 983000505+ شماره خدماتی بوده و قابلیت عبور از بلک لیست و ارسال پیامک به شماره‌های مسدود را دارد. در صورت نیاز می‌توانید خط خدماتی اختصاصی بدون نیاز به سفته نیز تهیه کنید تا قابلیت تعامل با مشتریان را داشته باشید. مثلا تصور کنید که بعد از ثبت سند و فاکتور در حسابداری هلو یک پیامک برای مشتری ارسال شود و در مورد مواردی همچون برخورد پرسنل از مشتری شما نظرسنجی شود.

برای خرید خط خدماتی ۹۰۰۰ که امکان فعال سازی برای افراد حقوقی دارد بعد از خرید سامانه پیامکی از طریق تیکت پشتیبانی این موضوع را پیگیری کنید.

نحوه ارسال پیامک را “local (کامپیوتر محلی)” انتخاب کنید.

راهنمای تجهیز سیستم نرم افزار هلو به پیامک

راهنمای تجهیز سیستم نرم افزار هلو به پیامک

تبریک می‌گوییم ارتباط بین حسابداری هلو و سامانه پیامکی به درستی برقرار شده است و حال می‌توانید از طریق حسابداری هلو به مشتریان خود پیامک ارسال نمایید.

حل مشکل عدم ارسال پیامک از طریق نرم افزار حسابداری هلو

در صورتی که پیامک از طریق سیستم حسابداری هلو ارسال نشد این قسمت را بررسی کنید.

نام کاربری> UserName

پسورد> Password

پیام> Message

ارسال از شماره> From

گیرنده> To

رفع مشکل اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سیستم پیامک

رفع مشکل اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سیستم پیامک

تسهیل فرآیند ارتباط واحد حسابداری با مشتریان با اتصال نرم افزار هلو به پنل فراز اس ام اس

در این مقاله نحوه اتصال نرم افزار حسابداری هلو به پنل پیامک فراز اس ام اس را با استفاده از ویدئو به صورت جامع و کامل در اختیار شما عزیزان قرار دادیم و مزایای استفاده از این پنل را برشمردیم. اگر در رابطه با اتصال حسابداری هلو با پنل اس ام اس برای ارسال پیامک به مشکلی برخورد کردید، در بخش نظرات این مقاله نظر و سوالتان را با ما در میان بگذارید. کارشناسان فراز اس ام اس در رفع مشکل به شما کمک می‌کنند تا ارسال اس ام اس از طریق نرم افزار هلو به صورت اتوماتیک و خودکار انجام شود.

شرکت‌های حسابداری می‌توانند آموزش اتصال نرم افزار حسابداری به سامانه پیامک را به صورت مقاله اختصاصی برای فراز اس‌ام‌اس آماده کرده و به ایمیل سازمانی info@farazsms.com ارسال کنند. تا راهنمای اتصال حسابداری شما به سامانه پیامک فراز اس ام اس در سایت به صورت یک مقاله اختصاصی قرار بگیرد. اگر تجربه استفاده از پنل پیامک فراز اس ام اس را دارید، لطفا آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

2.2/5 - (53 امتیاز)

سوالات متداول

01آیا امکان ارسال پیامک به شماره های مسدود وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید با خط خدماتی که از فراز اس ام اس خریداری کرده‌اید و اتصال آن به نرم افزار حسابداری هلو، به شماره‌های مسدود و بلک لیست نیز پیامک ارسال کنید.

02هزینه ارسال پیامک از طریق هلو چقدر است؟

هزینه ارسال پیامک از حسابداری هلو وابسته به نوع پنل پیامکی است که از سایت فراز اس‌ام‌اس تهیه می کند هرچه پنل پیامک خریداری شده حرفه ای‌تر باشد تعرفه ارسال پیامک برای شما کمتر می‌شود.

03در صورت بروز مشکل در اتصال پنل پیامک به نرم افزار حسابداری هلو چه کار کنیم؟

در صورتی که بعد از مشاهده ویدیو آموزشی نتوانستید تنظیمات اتصال پنل پیامک به حسابداری هلو را انجام دهید، نرم افزار انی دسک را نصب نمایید و با شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان اتصال پنل پیامک به حسابداری هلو را برای شما به صورت رایگان انجام دهند.

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • محمد
    8 مارس 2023 پاسخ دهید

    میشه تنظیمش کرد که مثلا یک هفته قبل از تولد مشتری ها پیامک تخفیف بفرسته ؟ امکان ارسال نظرسنجی برای مشتریان وجود داره؟ در مورد جزئیات امکانات بیشتر توضیح بدید. ممنون

    • سیدمحمود غفاری
      8 مارس 2023

      سلام
      این کار رو میتونید با دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان یا با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان انجام بدید.
      نرم افزار هلو متاسفانه چنین قابلیتی برای ارسال پیامک رو نداره

  • حسین امام جمعه
    27 فوریه 2023 پاسخ دهید

    سلام وقت بخیر
    همه کارهای مربوط ب ارسال پیام انجام دادم ولی ارسال نمیشود

    • سیدمحمود غفاری
      1 مارس 2023

      سلام
      لطفا با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید تا از طریق دسترسی ریموت تنظیمات ارسال پیامک حسابداری هلو برای شما انجام شود.
      ب

  • رسول سمامی
    21 آگوست 2021 پاسخ دهید

    سلام ، لطفا میخواستم بپرسم آیا امکان ارسال پیام به یک طرف حساب که دارای چندشماره جهت دریافت پیامک میباشد وجود دارد؟ چون اکثر مشتری های ما حقوقی بوده و ما جهت اطلاع رسانی مجبوریم به چند نفر از آن شرکت پیام ارسال کنیم (مثلا بخش مالی ، بخش فروش و مدیرعامل)

    • سیدمحمود غفاری
      22 سپتامبر 2021

      سلام.
      از نظر فنی و در سمت سامانه پیامک چنین قابلیتی وجود دارد که به صورت گروهی از طریق وب سرویس پیامک را ارسال نمایید اما ممکن است حسابداری هلو برای ارسال پیامک چنین قابلیتی را پشتیبانی نکند به همین دلیل پیشنهاد ما این است که این مورد را با حسابداری هلو مطرح بفرمایید تا از این قابلیت مطمئن شوید و نحوه اضافه کردن چند شماره برای یک مشتری را سوال نمایید.

  • رضا عقیلی
    21 آوریل 2020 پاسخ دهید

    سلام وقت بخیر
    در منوی تنضیمات سرویس دهنده، سربرگ تقویم کاری، در نرم افزار هلو پس تکمیل اطلاعات و ارسال پیامک به طرف حساب در گزارشات ارسال پیامک وضعیت ناموفق رانشان میدهد
    با پیغام خطای 962
    لطفا راهنمایی بفرمایید.

    • سیدمحمود غفاری
      22 آوریل 2020

      با سلام
      کد 962 مربوط به زمانی است که نام کاربری یا کلمه عبور نادرست می باشد.
      جهت راهنمایی وارد سامانه پیامک شوید از منو سمت راست > خدمات وب سرویس > url اتصال به نرم افزار حسابداری هلو را مطالعه نمایید.
      با احترام

  • ابراهیم ولی زاده
    24 جولای 2019 پاسخ دهید

    مدتها بود که دنبال سرویس دهنده قوی برای ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو میگشتم با یک شرکت دیگه هم فعالیم رو شروع کردم اما انها خط خدماتی نداشتند و اکثر مشتریان ما پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده بودند و پیامک های صورت حساب و مانده حساب از طریق حسابداری هلو را دریافت نمی کردند تقریبا بیخیال ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو شده بودم که یکی از دوستام شما رو معرفی کرد و گفت حسابداری هلو رو به سیستم شما وصل کرده و پیامک با خط خدماتی برای ارسال پیامک صورتحساب برای همه ارسال می شود.
    از تیم پشتیبانی شما هم که زحمت کشیدند و حسابداری من رو به سامانه پیامک متصل کردند تشکر میکنم و خوشحالم که بلاخره بعد از این مدت مشکل ارسال پیامک صورت حساب به مشتریها برطرف شده.
    موفق باشید
    ارادت مند شما ولی زاده

    • سیدمحمود غفاری
      26 جولای 2019

      سلام جناب ولی زاده عزیز
      خوشحالیم که مشکل ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو برطرف شده است و پیامک‌های صورت حساب به صورت اتومایتک از طریق نرم افزار حسابداری هلو ارسال می شود
      با آرزوی بهترین‌ها برای شما…

  • رشید همتی
    30 نوامبر 2017 پاسخ دهید

    خسته نباشید
    ممنون از شما

    • سیدمحمود غفاری
      26 جولای 2019

      موفق باشید جناب همتی

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات