پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » پنل پیامک برای نمایشگاه مبل

پنل پیامک برای نمایشگاه مبل

بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

هدف نهایی از تولید و عرضه محصولات به بازار ، فرایند فروش است؛ در نتیجه ما در تمامی مراحل تولید (Production) باید به موضوع فروش (Sale) توجه داشته باشیم. اگر تولید کننده ای بحث فروش را در مراحل تولید خود لحاظ نکند؛ مراحل تولید را به شکل ناقص انجام داده است.

شناخت بازار و سلیقه مشتریان در تولید یک محصول نقش مهمی دارد. تولیدات موفق ، معمولا تولیدات بازار محور می باشند. پس توجه داشته باشیم که در مورد تولیدی های کوچک مانند کارگاه مبل ، بازار محوری عامل اصلی موفقیت است. اگر ما یک نوع مبل را در مدت زمان طولانی تولید کنیم؛ طبق قواعد بازاریابی دچار اشتباه شده ایم. ما باید با روش های علمی ببینیم سلیقه ی امروز مشتری چیست؟! و سیر حرکتی آن به کدام سمت گرایش دارد؟!. در اینجا بحث مد (Fashion) هم می تواند کمک بزرگی به ما داشته باشد.

تبلیغات مبل

نکات مهمی را باید رعایت کنیم؛ تا به مرحله تبلیغات برسیم. در اصل نکات بازاریابی ، زیر ساخت های تبلیغات به حساب می آیند. تبلیغات نمی تواند محصولی را که هیچ تناسبی با بازار و سلیقه مشتریان ندارد را ، به صورت موفق بفروشد. تبلیغات مبل و یا هرگونه تبلیغات در آنجایی موفق است؛ که بتواند در تولید خود ، سلیقه بازار را تامین کند و این محصول مورد پسند را ، با روش های تبلیغاتی به مخاطبان خود معرفی کند.
تبلیغات مبل و روال بازاریابی
تبلیغات در مورد هر کالایی ، ویژگی های مخصوص به خود را دارد. مبل و تبلیغات مبل از دسته تبلیغات کالاهای لوکس و زینتی به حساب می آید. در مورد تبلیغات مبل و کالاهای زینتی باید به این نکته توجه داشت که مشتری برای خرید این نوع کالا ، نیاز به دیدن و لمس هرچه بیشتر جزئیات آن دارد. شاید مسائل فنی و استحکامات آن مورد توجه بسیاری از مشتریان نباشد؛ اما زیبایی ، حرف اول را در تبلیغات کالاهای لوکس می زند.

بیشترین نوع خرید و فروش مبل در جهان به وسیله نمایشگاه داران مبل انجام می شود ، دلیل آن هم واضح است. مشتری کالای لوکس را تا نبیند ، خریداری نمی کند. فروش از راه دور و فروشگاه های اینترنتی نمی توانند سهم خوبی در بازاریابی و تبلیغات مبل داشته باشند. ولی روش هایی وجود دارد که در مقاله بعدی به آنها خواهیم پرداخت.

تبلیغات مبل و نمایشگاه

همانطور که بیان شد تبلیغات مبل بیشتر توسط نمایشگاه داران صورت می گیرد ، اما یک نمایشگاه مبل نمی تواند پاسخ گوی تولیدات روز و متنوع مبل باشد. تنوع محصول زیاد است و فضای نمایشگاهی محدود. حالا نمایشگاه داران می مانند و محصولات زیادی که در نمایشگاه آنها جا نمی شود. در اینجا بسیاری از لوازم وجود دارد که تا حد زیادی می تواند این نقیصه را جبران کند.

تا اینجا در مورد تبلیغات مبل به این نتیجه رسیدیم که بهترین نوع تبلیغ برای مبل تبلیغ نمایشگاهی است. حالا باید ببینیم که یک نمایشگاه مبل با چه مشکلاتی مواجه است و از نظر تبلیغات به چه چیزهایی نیاز دارد.

تبلیغات مبل و تبلیغات نمایشگاهی

برای جبران کمبود فضا در نمایشگاه های مبل ، قدیمی ترین و مؤثرترین کار ، استفاده از کاتالوگ های چاپی با کیفیت بوده است. مشتریان به وسیله آن می توانستند سایر مدل هایی که در نمایشگاه نیست و توسط این تولید کننده تولید می شود را ببینند. اگر طرح و زیبایی مبل نظر آنها را جلب می کرد؛ برای دیدن محصول به کارگاه می رفتند. این روش همیشه مؤثر بوده و غالب نمایشگاه داران از آن استفاده می کنند. کاتالوگ های تبلیغات مبل انواع مختلفی دارند و نکات تبلیغاتی زیادی وجود دارد که باید در آنها به کار برده شود تا بتواند یک فروش موفق را بری ما حاصل کند.

ابعاد کاتالوگ در تبلیغات مبل

ابعاد کاتالوگ در تبلیغات مبل از اهمیت بالایی برخوردار است. شما نمی توانید زیبایی ها و زوایای مختلف یک دست مبلمان را در ابعاد A5 و یا A4 به مشتریان خود معرفی کنید. در مطالب بالا بیان شد که مشتری در مورد کالاهای لوکس ، نیاز دارد آن را لمس کند؛ در نتیجه ما به هر روشی که بتوانیم محصول را برای او ملموس تر کنیم ، در فروش خود موفق تر خواهیم بود. ابعاد بزرگ یا به عبارت صحیح تر ابعاد متناسب می تواند حس خوبی را به مشتری منتقل کند. ابهام در مورد محصول مشتری را کلافه و بی اعتماد می کند. یادمان باشد که فرایند فروش به ثانیه های طلایی بستگی دارد؛ که اگر ما مشتری را گیج کنیم این ثانیه ها برای ما طلایی نخواهند بود.

پنل اس ام اس

ابعاد کاتالوگ باید خاص باشد. استفاده از فرم های عمومی در چاپ کاتالوگ تبلیغاتی منفی به حساب می آید. خاص بودن ابعاد کاغذی که برای کاتالوگ ما استفاده می شود ، می تواند کمک بسیار بزرگی در جلب نظر مشتری به محصول ما انجام دهد. ذهن مشتریان ما پر شده از تبلیغات A5 و A4 که محصولاتی کم ارزش و در پاره ای از موارد ناراحت کننده در آنها تبلیغ می شوند ، حالا اگر ما محصولات خودمان را در این ابعاد به مشتری معرفی کنیم؛ از جهت روانی او را از خرید منصرف کرده ایم.

صحافی کاتالوگ در تبلیغات مبل

صحافی نیز می تواند نقش مهمی در تاثیر گذاری کاتالوگ بر ذهن مشتری داشته باشد. مشتری می خواهد محصولی را که در نمایشگاه شما نیست تا آنجایی که امکان دارد ببیند ، لمس کند و مورد بررسی قرار دهد. برخی از انواع صحافی ها باعث می شود؛ بخشی از محصول در دید مشتری قرار نگیرد و مشتری برای دیدن آن تلاش کند. این حس برای مشتریان ناخوش آیند است. ثانیه های طلایی فروش باید فقط صرف آشنا کردن مشتری با محصول تولیدی ما باشد و هر گونه نارضایتی می تواند سرنوشت فروش را تغییر دهد. امروزه با پیشرفت صنعت چاپ و مدرن شدن وسایل صحافی؛ کاتالوگ ها به گونه ای طراحی می شوند که تمام صفحه بدون هیچ گونه قوس و فرورفتگی برای مشتریان قابل رویت است.

ضخامت کاغذ کاتالوگ در تبلیغات مبل

پنل اس ام اس

 

ضخامت و استحکام کاغذ کاتالوگ می تواند به مشتری حس خوبی را منتقل کند و اعتماد او را نسبت به تولیدات شما جلب نماید. شکیل بودن کار در مورد فروش کالاهای لوکس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. حتی لباس فروشنده ی کالاهای لوکس می تواند تاثیر چشمگیری در فروش محصولات داشته باشد. در مورد ضخامت و شیک بودن کاتالوگ نیز این نکته باید رعایت شود. ضخامت کاغذ کاتالوگ باعث میشود ، هم کار شما بهتر دیده شود و هم مشتری به کار شما اعتماد بیشتری بکند. یک کاتالوگ با کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم و صحافی با منگنه هرگز نمی تواند شما را نسبت به رقیبان خود پیروز نماید. معمولا نمایشگاه های مبل کنار هم قرار دارند و آن کسی می تواند در فروش نسبت به رقیبان خود موفق تر باشد که ظرافت های بیشتری را رعایت نماید.

طراحی گرافیک کاتالوگ در تبلیغات مبل

تمام نکاتی که در بالا گفته شد باید به صورت مجموعی در طراحی گرافیک استفاده شود به این معنا که طراح گرافیک کاتالوگ مجموعه عوامل بالا را مدیریت می کند و هر کدام را به نسبت مناسب خودشان در طراحی بکار می برد. طراح گرافیک تبلیغاتی با تسلط بر بسیاری از مطالب طراحی تبلیغاتی می تواند کمک بسیار مؤثری در فروش محصولات ما به وسیله کاتالوگ داشته باشد.

تبلیغات پیامکی

علاوه بر نکاتی که در بالا ذکر شد یکی از مهمترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغات، تبلیغات پیامکی است. با استفاده از این روش شما می توانید به بازار هدف خود و مشتریان خود پیامک ارسال کنید.مطمعنا امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده عام مردم از تلفن همراه، تبلیغات پیامکی با درصد خوانده شدن بالا نسبت به دیگر روش های تبلیغات، تاثیر بیشتری در تبلیغ کسب و کار شما خواهد داشت. سامانه پیامکی فراز اس ام اس با قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست، این امکان را برای شما فراهم کرده است که حتی افرادی که پیامک های تبلیغات خود را بلاک کرده اند، پیامک شما را دریافت کنند و شما بدون نگرانی از میزان دریافت پیامک تبلیغاتی خود پیامک ارسال کنید.

سامانه پیامکی فراز اس ام اس با ارائه خدمات ارسال پیامک انبوه و پنل اس ام اس و قابلیت هایی همچون ارسال محله ای،ارسال کدپستی، ارسال سن و جنسیت و … و همچنین تهیه بانک شماره موبایل مبل فروشان می تواند در زمینه تبلیغات پیامکی هدفمند به شما کمک کند . به طور مثال شما می توانید زمان هایی که برای محصولات خود تخفیف در نظر گرفته اید و یا حضور خود در نمایشگاه را به مشتریان خود با ارسال پیامک اعلام کنید. تبلیغات پیامکی یکی از بهترین و کم هزینه ترین نوع تبلیغات است.

1.7/5 - (37 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات