پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » ارسال پیامک از طریق اینترنت با پنل اس ام اس

ارسال پیامک از طریق اینترنت با پنل اس ام اس

ارسال کد تخفیف با پیامک
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۸ فروردین ۱۴۰۳

در این مقاله در مورد ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت صحبت کنیم و به شما یاد می‌دهیم که چگونه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید، متاسفانه بعضی افراد تصور می کنند که ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت رایگان است. در مورد ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت نیز در همین صفحه صحبت می کنیم و در پایان این مقاله بهترین سایت ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت را به شما معرفی می‌کنیم، برای دانلود نرم افزار ارسال پیامک از طریق اینترنت همراه ما باشید.

 

ارسال پیامک انبوه و گروهی با گوشی موبایل با صفحه کوچک کار چندان لذت بخشی نیست، محدودیت سیم کارت برای ارسال روزانه 500 پیامک، جمع اوری بانک شماره موبایل و افزایش اعتبار برند دلایلی است که اکثر افراد تمایل دارند به جای ارسال پیامک با گوشی موبایل، برای ارسال پیامک اینترنتی از طریق سامانه پیامکی اقدام کنند.

ارسال پیامک از طریق اینترنت بسیار ساده است، شما با خرید پنل اس ام اس شما قادر هستید از طریق اینترنت پیامک گروهی و انبوه ارسال کنید.

 

سامانه پیامک چیست؟

سامانه پیامک یا پنل پیامک نرم افزار آنلاین و تحت وب (مانند جیمیل) است، که به شما کمک می‌کند از طریق اینترنت پیامک بفرستید. شما با خرید سامانه پیامک نیازی به خرید سخت افزار مودم GSM یا دانلود نرم افزار ندارید و شما با ورود به پنل پیامک می‌توانید به صورت انبوه و گروهی پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

ما قبلا یک مقاله کامل در مورد پنل اس ام اس و کاربردهای پنل اس ام اس در سایتمان منتشر کرده بودیم، پیشنهاد می‌کنیم مقاله پنل اس ام اس چیست را مطالعه نمایید تا در مورد نرم افزار سامانه پیامک اطلاعات بیشتری داشته باشید.

در سامانه پیامک بانک شماره موبایل با تنوع بسیار زیاد وجود دارد که به شما کمک می‌کند، به صورت هدفمند و انبوه پیامک ارسال نمایید.

  • ارسال پیامک انبوه از طریق کد پستی
  • ارسال پیامک انبوه از طریق نقشه گوگل
  • ارسال پیامک انبوه به تفکیک استان و شهر
  • ارسال پیامک انبوه به تفکیک سن و جنسیت

 

ارسال پیامک از طریق اینترنت

ارسال پیامک از طریق مخابرات

برای ارسال پیامک انبوه نیازی به مراجعه به مخابرات، دفاتر پیشخوان دولت، کافی نت نیست، همانطور که در مقاله پنل اس ام اس مخابرات گفتیم، مخابرات ارسال پیامک انبوه را انجام نمی‌دهد و اپراتورها برای کسب درامد پیامک انبوه ارسال می کنند و اپراتورهای ایرانسل با شرکت های حقوقی تحت عنوان اپراتور پیامکی قرارداد همکاری منعقد می کنند و با افراد حقیقی یا حقوقی همکاری ندارند.

بعضی افراد ارسال پیامک انبوه به کافی نت‌ها یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه می کنند جالب است بدانید دفاتر پیشخوان دولت  نیز برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یک سامانه پیامک تهیه می کنند و پیامک تبلیغاتی ارسال می‌کنند. شما می‌توانید با خرید پنل اس ام اس با هزینه کمتر نسبت به کارمزدی که دفاتر پیشخوان دولت یا کافی از شما دریافت می‌کند، پیامک گروهی ارسال نمایید.

 

ارسال رایگان پیامک از طریق اینترنت

ارسال اس ام اس با اینترنت رایگان نیست؛ اما فرستادن اس ام اس از اینترنت بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه است، شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق اینترنت فقط به سامانه پیامک نیاز دارید و با خرید سامانه پیامکی می‌توانید از طریق اینترنت پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال نمایید. نرم افزار پنل پیامک دائمی است و شما فقط یک مرتبه هزینه پنل پیامک را پرداخت می کنید و می‌توانید به‌صورت دائمی از سامانه پیامک برای ارسال اس ام اس انبوه استفاده نمایید و محدودیتی زمانی برای استفاده از شارژ سامانه پیامکی وجود ندارد.

سرعت ارسال اس ام اس از طریق اینترنت بسیار زیاد است و در هر ثانیه می‌توانید بیشتر از 10 هزار پیامک با خطوط اپراتور 1000،3000،5000 و… ارسال نمایید.

 

اپلیکیشن ارسال پیامک فراز اس ام اس

ارسال پیامک انبوه رایگان از طریق اینترنت

آیا شما تاکنون به این نکته دقت کرده‌اید که سرور سامانه ارسال پیامک ماهیانه چند 10 میلیون تومان هزینه دارد یا حقوق ماهیانه هر کارمند، اجاره دفتر و… چقدر است؟

به نظر شما دلیل افرادی که وعده ارسال پیامک انبوه رایگان از طریق اینترنت می دهند چیست؟ کم نیستند افرادی که سامانه پیامک رایگان یا پنل اس ام اس رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند اما هزینه سرور، کارمند، اجاره شرکت و… را به نحو دیگری تامین می‌کنند.

آیا خیرخواهانه ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت را در اختیار شما قرار می دهند؟ یا به نظر شما آیا دلیلی وجود دارد که یک شرکت بعد از 6 ماه زمان و نوشتن بیش از 10 هزار خط کد برنامه نویسی، نرم افزار ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت را در اختیار شما قرار دهد، نرم افزارهایی که به صورت رایگان قابلیت ارسال پیامک را در اختیار شما قرر می دهند متاسفانه از اعتماد من و شما سو استفاده کرده و اطلاعات هویتی استفاده می شود. ممکن است اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده شود اما برای ارسال پیامک از طریق اپلکیشن می بایست هزینه هر پیامک را پرداخت کنید.

مطمئن باشید ارسال اس ام اس رایگان با اینترنت توهمی بیش نیست! برای ارسال پیامک از طریق اینترنت می بایست یک پنل اس ام اس خریداری کنید و از طریق سامانه پیامک نسبت به ارسال پیامک از طریق اینترنت اقدام کنید، پیشنهاد ما سامانه پیامکی فراز اس ام اس (شرکت زرین ارتباطات آسیا) می باشد.

 

مودم GSM یا سامانه پیامک؟

این سوالی است که توسط خیلی از مشتریانمان پرسیده می‌شود، ارسال پیامک از طریق مودم سیمکارتی، برای شما بسیار هزینه بر است، شما به سخت افزار و نرم افزار برای ارسال پیامک نیاز دارید، اکثر کاربرانی که از طریق مودم GSM پیامک ارسال می‌کنند از سوخته شدن سیمکارت گلایه مند و ناراضی هستند.

در ارسال پیامک از طریق سیم کارت علاوه بر دغدغه‌های کسب و کار شما می‌بایست دغدغه مودم جی اس ام، خرید سیمکارت و… را داشته باشید پیشنهاد ما این است به جای انکه خودتان را خسته کنید، منتظر بمانید تا مودم به دست شما برسد همین الان یک سامانه پیامک از فراز اس ام اس تهیه کنید، فراز اس ام اس به شما کمک می کند پیامک خود را بعد از خرید سامانه پیامکی کمتر از یک دقیقه ارسال نمایید.

 

ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق اینترنت

بعد از اینکه سامانه را تهیه کردید وارد سامانه پیامکی شوید از منو سمت راست بخش ارسال> ارسال پیامک؛ شما قادر هستید پیامک گروهی ارسال نمایید؛ همانطور که ابتدای این مقاله گفته شد، ارسال اس ام اس از طریق اینترنت بسیار ساده است؛ در این مرحله کافی است متن پیامک خود را بنویسید، گیرندگان پیامک را انتخاب نمایید و دکمه ارسال پیامک را فشار دهید! تبریک شما موفق شدید از طریق اینترنت پیامک ارسال نمایید.

نرم افزار ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت

بهترین اپلیکیشن اندروید ارسال پیامک انبوه

بهترین اپلیکیشن اندروید ارسال پیامک انبوه

برای اینکه برنامه ای برای ارسال پیامک با اینترنت داشته باشید می توانید اپلیکیشن اندروید سامانه ارسال پیامک فراز اس ام اس را از کافه بازار دانلود نموده و روی سایت خودتان نصب نمایید. با نصب نرم افزار ارسال پیامک که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود شما می توانید از طریق اینترنت با موبایل خودتان و با سرشماره های پیامکی مانند 1000 یا 5000 و…. نسبت به ارسال پیامک اینترنتی اقدام کنید.

دریافت پیامک از طریق اینترنت

با خرید نرم افزار سامانه پیامکی شما می توانید دریافت پیامک از طریق اینترنت را نیز انجام دهید و یک خط اختصاصی پیامکی تهیه نمایید تا بتوانید با استفاده از دایورت پیامک و قابلیت صندوق انتقادات پیامکی و… پیامک های دریافتی به این سرشماره اختصاصی را در پنل پیامکی از طریق اینترنت مشاهده نمایید.

 

بهترین سایت ارسال پیامک انبوه

برای ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت و خرید سامانه پیامک بهتر است که از سایت‌های معتر نسبت به خرید سامانه پیامک اقدام نمایید.

ما فراز اس‌ام‌اس را به عنوان بهترین سایت ارسال پیامک انبوه به شما معرفی می‌کنیم، فراز اس‌ام‌اس به عنوان وب مستربرگزیده سال 1396 انتخاب شده است و ویدیو دریافت تندیس را می‌توانید در پایین همین مقاله مشاهده نمایید.

بانک شماره موبایل به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد، شما می‌توانید از سامانه پیامکی فراز اس‌ام‌اس برای وب سایت و حسابداری هلو نیز استفاده نمایید و نرم افزار حسابداری هلو به ارسال پیامک مجهز نمایید.

 

 

 

برای خرید پنل اس ام اس با وارد کردن کد تخفیف internet می توانید از 10% تخفیف بهرمند شوید. اگر در مورد فرستادن پیامک از طریق اینترنت سوالی در ذهن شما باقی مانده است، در بخش نظرات این مقاله مطرح نمایید تا کارشناسان فراز اس‌ام‌اس پاسخگوی سوال شما باشند.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات