پنل اس ام اس » ویدیو ها » وبسرویس » آموزش تنظیمات پیامکی افزونه دیجیتس فراز اس ام اس (رایگان)

آموزش تنظیمات پیامکی افزونه دیجیتس فراز اس ام اس (رایگان)

17:44
این ویدئو را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
5387 نفر مشاهده کردند 9 نظر 190MB
22 7

برای دانلود افزونه دیجیتس رایگان وارد پنل کاربری خود شوید و از منو سمت راست> خدمات وب سرویس> افزونه‌ها> افزونه دیجیتس را دانلود کنید.
برای انجام تنظیمات مانند ویدئو داخل سامانه پیامک از بخش ارسال بر اساس پترن> ابتدا یک پترن شامل فقط یک متغیر ایجاد کنید و باید صبر کنید تا پترن تایید شود.
در سایت وردپرسی خودتان در بخش منو سمت راست> Digits> نام کاربری، رمز، خط ارسال کننده پیامک و متغیر پترن را قرار دهید و روی دکمه بررسی الگو کلیک کنید.
خط ارسال کننده پیامک را خط خدماتی 3000505 قرار دهید تا پیامک به شماره‌های مسدود ارسال شود.
از طریق بخش نظرات این صفحه و از طریق تیکت پشتیبانی در سامانه پیامکی فراز اس ام اس پاسخگوی شما هستیم!

 

لینک تهیه افزونه دیجیتس از ژاکت

https://www.zhaket.com/web/mobile-number-signup/?affid=AF-6136f7b93ae2b

لینک تهیه افزونه دیجیتس از راستچین

https://www.rtl-theme.com/digits-wordpress-plugin/?aff=ghaffari273

لینک دانلود افزونه دیجیتس رایگان

https://farazsms.com/wp-content/uploads/2023/06/digits-ippanel-7.9.3.zip

 

تنظیمات پیامکی سایتتان را به ما بسپارید!

شما می‌توانید به جای اینکه وقت‌تان را به تنظیمات پیامکی اختـصاص دهید؛ وقت ارزشمندتان را صرف توسعه کسب‌وکار، سئو، تولیدمحتوا و بازاریابی نمایید و سود بیشتری کسب کنید!
انجام تنظیمات پیامکی را به تیم حرفه‌ای ما که دارای تجربه بالایی در این زمینه است بسپارید تا تنظیمات به صورت اصولی برایتان انجام شود.

درخواست تنظیم افزونه‌ پیامکی

نظر شما در مورد این ویدئو چیست؟

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • کاظم بهاری
    11 آوریل 2023 پاسخ دهید

    سلام . آیا این افزونه از خرید مهمان ها جلوگیری میکنه و بهشون پیغام میده که بایدد در سایت ثبت نام کنید و شماره موبایلشان باید تایید بشه ؟

    • سیدمحمود غفاری
      27 آوریل 2023

      سلام این مورد مربوط به تنظیمات افزونه دیجیتس نیست و شما می توانید در پیکربندی ووکامرس > حساب کاربری این موارد را بررسی و تنظیم نمایید که از خرید افراد مهمان جلوگیری شود یا اینکه کاربر بدون عضویت در سایت بتواند به صورت مهمان از سایت شما خرید کند، قاعدتا اگر نیاز به پیگیری های بعدی نداشته باشد می تونید خرید به صورت مهمان رو فعال کنید اما اگر سابقه خرید کاربر براتون مهمه و در اینده باید به فایل ها و اطلاعات محصولاتی که خرید کرده دسترسی داشته باشد بهتر است که برای خرید از طریق ووکامرس حتما در سایت شما ثبت نام کند.

  • مرضیه باستانی
    11 فوریه 2023 پاسخ دهید

    سلام وقت بخیر
    پنل پیامکی خریدم و افزونه دیجیتس را از سایت شما دانلود کرده و نصب کردم
    بر طبق فایل پی دی اف راهنما و فیلم راهنما تنظیمات را انجام دادم
    در آخر هنگامی که کد کوتاه dm-page را کپی میکنم در لینک صفحه حساب کاربری من را که قبلا داشتم بالا می اورد .صفحه حساب کاربری من را فبلا با المنتور برای ووکامرس ساختم

    • سیدمحمود غفاری
      27 آوریل 2023

      سلام، در صورتی که مشکلی برای ارسال پیامک از طریق افزونه دیجیتس وجود دارد و این ویدیو اموزشی تنظیمات ارسال پیامک از طریق افزونه دیجیتس مشکل شما را برطرف نکرده است لطفا از طریق تیکت پشتیبانی با همکاران ما در ارتباط باشید، موردی که می فرمایید در حوزه طراحی سایت شما است و این مورد را می بایست با پشتیبان سایت خود مطرح نمایید و در خصوص طراحی سایت شما با المنتور و فرمی که برای ورود و ثبت نام کاربر است می بایست خودتان بررسی و تغییرات را اعمال بفرمایید.

  • Mahdi Safavi
    28 ژانویه 2023 پاسخ دهید

    سلام، من دیجیتس رو از ابزار وردپرس خریدم. چرا با فراز اس ام اس سازگاری نداره؟ افزونه شما خیلی قدیمیه.

    • سیدمحمود غفاری
      31 ژانویه 2023

      افزونه دیجیتس ابزار وردپرس با سامانه پیامک فراز اس ام اس سازگار است، لطفا از طریق تیکت پشتیبانی این موضوع را با همکاران ما مطرح بفرمایید تا برای انجام تنظیمات شما را راهنمایی کنند و همچنین شما می توانید افزونه دیجیتس را از ژاکت یا راستچین تهیه نمایید.

    • مهدی صفوی
      31 ژانویه 2023

      سلام، امکانات و ظاهر افزونه ها متفاوت هست و فیلدها فرق داره. افزونه رو آپدیت نمیکنید؟

    • سیدمحمود غفاری
      31 ژانویه 2023

      سلام
      آخرین نسخه افزونه دیجیتس رو شما باید از سایت‌هایی که به صورت تخصصی در زمینه توسعه افزونه و فروش افزونه‌ فعالیت می‌کنند دریافت نمایید، فعالیت سامانه پیامک فراز اس ام اس در زمینه ارسال پیامک خدماتی و ارسال پیامک تبلیغاتی است.
      سایت‌های راستچین و ژاکت از جمله بهترین مارکت‌ها هستند و در همین صفحه لینک تهیه افزونه دیجیتس در سایت بار وجود دارد که می توانید به سادگی برای خرید و دانلود افزونه دیجیتس از ان استفاده بفرمایید.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات