پنل اس ام اس » ویدیو ها » وبسرویس » آموزش افزونه دیجیتس ژاکت برای ارسال پیامک کد فعال سازی

آموزش افزونه دیجیتس ژاکت برای ارسال پیامک کد فعال سازی

4:00
این ویدئو را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
1727 نفر مشاهده کردند یک نظر 9MB
4 4

در این صفحه آموزش دیجیتس برای ارسال پیامک کد فعال سازی از طریق با استفاده از سامانه پیامک فراز اس ام اس را یاد خواهید گرفت.
برای خرید افزونه Digits از لینک زیر اقدام نمایید.
لینک: yun.ir/6dwk73
در صورتی که قصد خرید افزونه دیجیتس را ندارید می توانید از افزونه دیجیتس رایگان فراز اس ام اس استفاده کنید.

مطابق ویدئو ابتدا می‌بایست از داخل پنل پیامکی> منو سمت راست> ارسال بر اساس پترن> یک پترن ثبت نمایید و دقت داشته باشید که پترن ساخته شده می‌بایست فقط یک متغیر داشته باشد و سپس سایت وردپرسی خود در بخش تنظیمات افزونه نام کاربری و رمز و کد پترن و متغیر ساخته شده در پترن را معرفی کنید.
در صورتی که در انجام اتصال افزونه پیامک دیجیتز ژاکت به پنل پیامک خدماتی فراز اس ام اس نیازمند راهنمایی بیشتری هستید، می‌توانید از طریق دیدگاه‌های این صفحه یا از طریق تیکت پشتیبانی با کارشناسان ما برای رفع مشکل در ارتباط باشید.

 

تنظیمات پیامکی سایتتان را به ما بسپارید!

شما می‌توانید به جای اینکه وقت‌تان را به تنظیمات پیامکی اختـصاص دهید؛ وقت ارزشمندتان را صرف توسعه کسب‌وکار، سئو، تولیدمحتوا و بازاریابی نمایید و سود بیشتری کسب کنید!
انجام تنظیمات پیامکی را به تیم حرفه‌ای ما که دارای تجربه بالایی در این زمینه است بسپارید تا تنظیمات به صورت اصولی برایتان انجام شود.

درخواست تنظیم افزونه‌ پیامکی

نظر شما در مورد این ویدئو چیست؟

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات