پنل اس ام اس » ویدیو ها » امکانات » نحوه فعال سازی نرم افزار بررسی اصالت کالا و گارانتی چک (کدخوان)

نحوه فعال سازی نرم افزار بررسی اصالت کالا و گارانتی چک (کدخوان)

02:42کدخوان و بررسی اصالت کالا با گارانتی چک
این ویدئو را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
783 نفر مشاهده کردند بحث و گفتگو درباره این مقاله را شما آغاز کنید! 6MB
3 0

با استفاده از نرم افزار کدخوان و ماژولی که به صورت رایگان در پنل پیامک فراز اس ام اس قرار دارد شما می‌توانید به آسانی سیستم گارانتی چک و بررسی اصالت کالا را ایجاد کنید.

کدخوان به این صورت کار می‌کند که شما سریال محصولات خودتان را در پنل پیامکی ذخیره می‌کنید مشتریان شما سریال محصولات را به شماره اختصاصی سامانه پیامکی ارسال می‌کنند و سامانه بررسی می‌کند که ایا این کد در لیست سریال محصولات وجود داشته یا خیر و همچنین در صورتی که وجود داشته است ایا قبلا استفاده شده یا نه و نتیجه را مجددا از طریق پیامک به فرستنده سریال محصول اطلاع می‌دهد.

 

در صورتی که بخواهید سیستم استعلام آنلاین برای کدسریال محصولات و فعال سازی گارانتی داشته باشید، می توانید با استفاده از افزونه‌های وردپرسی این کار را انجام دهید البته انجان این کار با طراحی یک سایت و خرید هاست و دامنه و….انجام خواهد شد، در صورتی که فرصت انجام این کار را ندارید شما می‌توانید تمام این فرایند را به عهده شرکت ما واگذار نمایید تا تمام اقدامات خرید هاست و دامنه و راه اندازی سایت وردپرسی و خرید و نصب افزونه و تنظیمات افزونه همگی از جانب ما برای شما انجام شود.

برای پیاده سازی کدخوان و گارانتی چک آنلاین لطفا با شرکت شماره (02174853) تماس بگیرید.

 

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات