راهنمای اطلاع‌رسانی فروش فوق‌العاده با پیامک

اطلاع‌رسانی فروش فوق‌العاده با پیامک یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی پیامکی است. با استفاده از این روش با صرف کمترین هزینه، طیف وسیعی از مخاطبانتان را از فروش فوق‌العاده محصولاتتان آگاه می‌کنید.

در تمام مراحل تصمیم گیری، راه اندازی و استفاده در کنار شما هستیم

هیچ‌چیز به‌اندازه حراج‌های آخر فصل و تخفیف‌های شگفت‌انگیز در جذب مشتری و افزایش فروش موثر نیست. البته که فروش فوق‌العاده محصولات فقط زمانی سودآور است که مشتری‌های بیشتری نسبت به روزهای عادی جذب کنید. از طرفی در چنین شرایطی باید از به‌صرفه‌ترین روش بازاریابی بهره ببرید. بازاریابی پیامکی را می‌توانیم ارزان‌ترین و درعین‌حال موثرترین شیوه اطلاع‌رسانی فروش فوق‌العاده به مشتریان بدانیم. پنل پیامکی مورداستفاده، متن پیام و همچنین جامعه هدف از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام اطلاع‌رسانی فروش فوق‌العاده با پیامک باید به آن‌ها توجه کنید.

تاثیر بازاریابی پیامکی در اطلاع‌رسانی به مشتریان

بازاریابی پیامکی یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های مارکتینگ محسوب می‌شود که با وجود ظهور روش‌های جدید اینترنتی، محبوبیت خود را از دست نداده است. آمارها نشان می دهد که نرخ باز شدن پیامک حدود ۹۸ درصد است که این نتیجه را نمی‌توان از هیچ کانال بازاریابی دیگری به دست آورد. همچنین به یاد داشته باشید که ۹۰ درصد پیامک‌ها در ۳ دقیقه اول خوانده می‌شوند. تاثیرات و مزایای بازاریابی پیامکی به شما نشان می‌دهد که این روش هنوز منسوخ نشده است:

  • تحویل سریع: باتوجه‌به اینکه پیام‌های متنی در لحظه ارسال، به دست مشتری می‌رسند، SMS Marketing بهترین روش برای پیام‌های حساس به زمان مانند اطلاع‌رسانی فروش فوق‌العاده محدود است.
  • نرخ بالای باز شدن: در بسیاری از تلفن‌های همراه قسمتی از پیام روی صفحه نمایش داده می‌شود. با یک متن جذاب می‌توانید در لحظه کاربر را به باز کردن پیام تشویق کنید.
  • نرخ بالای پاسخ: پیام‌های کوتاه نه‌تنها بیشتر توسط کاربران باز می‌شوند، بلکه نرخ پاسخ‌گویی آن‌ها نیز حدود ۴۵ درصد است.

با تحقیقاتی که در زمینه بازاریابی انجام شده است، بسیاری از مشتریان اطلاع‌رسانی فروش فوق‌العاده با پیامک را نسبت به سایر روش‌های بازاریابی ترجیح می‌دهند. فارغ از برقراری ارتباط عالی با مشتریان از طریق پیامک، SMS Marketing یک روش مقرون‌به‌صرفه است و بازگشت سرمایه قابل‌توجهی دارد.

تاثیر ارسال پیامک بر اطلاع رسانی و فروش

نحوه استفاده از پنل پیامکی برای اطلاع‌رسانی فروش فوق‌العاده

برای اطلاع‌رسانی فروش فوق‌العاده با پیامک قبل از هرچیز باید یک پنل پیامکی به‌صرفه با امکانات مناسب تهیه کنید. در گام دوم جامعه هدف خود را مشخص کرده و یک متن جذاب برای جلب توجه مشتری بنویسید. پنل پیامکی فراز اس ام اس با امکانات منحصربه‌فرد خود اطلاع‌رسانی فروش فوق‌العاده را برایتان بسیار راحت می‌کند. این پنل بانک شماره در اختیارتان قرار می‌دهد که از طریق آن می‌توانید جامعه هدف موردنظرتان را در یک شهر، یک منطقه یا حتی کل کشور انتخاب کنید.

برای نوشتن متن پیامک نیز می‌توانید از مجموعه فراز اس ام اس مشاوره رایگان دریافت کنید. به‌طورکلی، توصیه می‌شود متن‌های کوتاه و تاثیرگذار بنویسید. با انتخاب کلمات مناسب، محدود کردن زمان فروش فوق‌العاده و قرار دادن آدرس کوتاه سایت یا فروشگاه در متن پیامک، اطلاعات لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن به مخاطب منتقل کنید.

فراز اس ام اس؛ ارزان‌ترین پنل پیامکی با امکانات ویژه

فراز اس ام اس یک پنل پیامکی برای بازاریابی و تبلیغات کسب‌وکار با کمترین هزینه است. با استفاده از امکانات پنل پیامکی فراز می‌توانید به اطلاعات مشتریان هدف خود دست پیدا کنید و زمان فروش فوق‌العاده خود را به اطلاع آن‌ها برسانید. برای دریافت مشاوره رایگان یا نحوه استفاده از پنل پیامکی برای اطلاع‌رسانی فروش فوق‌العاده با پیامک با شماره تلفن ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید.

سوالات متداول

01تعرفه ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی چقدر است؟

پنل پیامکی فراز اس ام اس باتوجه‌به اهداف مختلف کسب‌وکارها برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی، پکیج‌های مختلفی با امکانات متنوع در نظر گرفته است. برای مشاهده قیمت‌ها وارد صفحه تعرفه خرید پنل پیامکی شوید.

 

02آیا امکان ارسال پیامک انبوه به لیست سیاه هم وجود دارد؟

با پنل اس ام اس فراز محدودیتی برای ارسال پیامک ندارید. این مجموعه امکان ارسال پیامک انبوه به بلک لیست را هم برای شما عزیزان فراهم کرده است.

 

03چگونه می‌توان به دسته خاصی از مشتریان پیامک ارسال کرد؟

سامانه پیامکی فراز اس ام اس بانک جامعی از شماره موبایل در اختیارتان قرار می‌دهد و امکان دسته‌بندی مشتریان را نیز برایتان فراهم کرده است. با استفاده از امکانات فراز می‌توانید پیامک‌های هدفمند بر اساس جنسیت، شهر یا منطقه سکونت به مخاطبانتان ارسال کنید.

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 78584000-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس پاسخ سوالم را پیدا نکردم

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.