پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای بیمه

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای بیمه

بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پنل اس ام اس امروزه کاربردهای فراوانی دارد و از جمله کاربرد های پنل اس ام اس،استفاده دفاتر بیمه است. دفاتر بیمه از پنل اس ام اس میتوانند استفاده های متعددی نمایند که در این پست ما قصد داریم کمی از این کاربرد های پنل اس ام اس را برای دوستان و دفاتر بیمه مطرح نماییم.

ارسال پیامک تبلیغاتی به چند دلیل یکی از مفیدترین کانال‌های بازاریابی است که صاحبان کسب‌وکار می‌توانند از آن استفاده کنند. بیش از ۸۰% مردم در ایران به تلفن همراه دسترسی دارند و به‌همین دلیل ارسال پیامک می‌تواند یک راه عالی برای دسترسی مستقیم به مشتریان باشد. نرخ تعامل بالا هم یکی دیگر از دلایلی‌ست که باعث می‌شود مشاغل به سراغ تبلیغات پیامکی بروند.

آمارها نشان می‏دهد ۹۰% پیامک‎‌‌ها در عرض ۳ دقیقه پس از دریافت آن‌ها خوانده می‌شوند. این اتفاق باعث می‌شود پیامک در ارائه اطلاعات حیاتی با نرخ موفقیت بالا بسیار مفید باشد. صنعت بیمه یکی از صنایعی‌ست که وابستگی زیادی به اس‌ام‌اس مارکتینگ دارد. در این مطلب با بهترین روش‌های تبلیغات در این صنعت و همچنین چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای بیمه آشنا می‌شویم.

 

استفاده از تبلیغات پیامکی برای افزایش فروش در بیمه

ویژگی‌های متن پیامکی تاثیرگذار
تبلیغات پیامکی از طریق محتوا تاثیر اصلی خود را بر مشتری می‌گذارد؛ بنابراین در زمان شروع یک کمپین پیامکی باید پیش از هر چیز ویژگی‌های متن پیامکی تاثیرگذار را بشناسید. سعی کنید متن پیامک‌تان بیش از ۱۶۰ کاراکتر نشود و تا جای ممکن یک لینک در محتوای خود قرار دهید. توجه به نیاز مشتری یکی دیگر از نکاتی است که تاثیرگذاری متن پیامکی شما را بیشتر می‌کند.

جمله اول پیامک تبلیغاتی، مهم‌ترین بخش آن است. برای نوشتن جمله اول حسابی وسواس به خرج بدهید. وجود نشانه‌های نگارشی هم می‌تواند توجه کاربر را به متن پیامک جلب کند. در یک کلام، سعی کنید امضای خودتان را داشته باشید تا از سایر رقبای‌تان متمایز شوید. این کار باعث می‌شود تعامل کاربران با شما بیشتر شود.

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای بیمه

در ادامه این مطلب چند متن پیامک تبلیغاتی برای بیمه را به شما معرفی می‌کنیم که هر کدام از این پیامک‌ها هدف خاصی را دنبال می‌کنند.

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای یادآوری

(نام) عزیز

بیمه (نوع بیمه) شما امروز به پایان رسیده است. لطفا برای تمدید/تغییر طرح مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

(شماره تماس یا لینک سایت)

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای یادآوری فاکتور

(نام) عزیز

حساب فاکتور به شماره (شماره فاکتور) مورخ (تاریخ) تاکنون پرداخت نشده است. برای پرداخت روی لینک زیر کلیک کنید:

(لینک)

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای آگاهی‌سازی

اگه همین حالا خودتان را بیمه کنید، جلوی بسیاری از مشکلات غیرقابل پیش‌بینی را خواهید گرفت. به واسطه خدمات بیمه می‌توانید آرامش و آسایش به خود و خانواده‌تان هدیه کنید.

بیمه (نام شرکت)

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود

مشتری گرامی آقا/خانم (نام)

بیمه شما به مدت ۳۰ روز تمدید شد.

با تشکر از انتخاب شما

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای ریتارگتینگ

(نام) گرامی

هدیه (نام شرکت بیمه):

صدهزارتومان تخفیف خرید بیمه شخص ثالث+پرداخت خسارت آنلاین

کد تخفیف: Cdfsf23

تا آخرسال

(لینک خرید)

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای فروش

تخفیف ویژه خرید بیمه خودرو از (نام شرکت) تا آخر فروردین

۱۰۰ هزار تومان تخفیف شخص ثالث با کد: S100

و ۴% تخفیف بدون سقف بیمه بدنه با کد: BAP4

(لینک خرید)

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای اطلاع‌رسانی خدمات جدید

امکان تمدید انواع خدمات بیمه به صورت پیامکی ایجاد شد. برای اطلاع بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

(لینک)

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای مناسبت‌های خاص

مشتری گرامی آقا/خانم (نام)

بیمه (نام شرکت) روز تولدتان را به شما تبریک عرض می‌کند.

 

برخی از استفاده های پنل اس ام اس در بیمه ها

  • ارسال اس ام اس خودکاردر خصوص پایان قراردادبیمه
  • اعلام خودکار سررسید بیمه مشتری با ارسال یک اس ام اس
  • ارسال پیام تبریک به مناسبت های خاص به مشتریان
  • اطلاع رسانی اتوماتیک به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید آن با ارسال اس ام اس
  • اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای
  • ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری
  • آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک اس ام اس
  • برگزاری نظرسنجی ومسابقات
  • ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای نمایندگی دفتر بیمه
  • ارسال اس ام اس برای گروه خاص
  • ارسال اس ام اس برای منطقه ی خاص
  • ارسال اس ام اس برای یک صنف خاص برای مثال معرفی بیمه مسئولیت برای کانون مهندسین
  • تکینک های اس ام اس در زمینه خدمات بیمه

 

اطلاع رسانی از پایان مدت زمان بیمه مشتری

مثال : مشتری گرامی ، بیمه نامه شما تا ۵ روز دیگر به اتمام خواهد رسید

اطلاع رسانی از خدمات جدید بیمه

مثال : امکان تمدید انواع خدمات بیمه به صورت اس ام اسی فراهم شد

آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود

مثال : مشتری گرامی،بیمه شما به مدت ۳۰ روز تمدید شد.با تشکر از انتخاب شما

ارسال پیام تبریک به مناسبت های خاص به مشتریان

مشتری گرامی : آقای پوررضا ، بیمه ایران روز تولدتان را به شما تبریک عرض می نماید.

 

تبلیغات در صنعت بیمه

صنعت بیمه یکی از رقابتی‌ترین بازارهاست و به همین دلیل نقش تبلیغات هم در این صنعت بسیار پررنگ است. تبلیغات ایمیلی، پیامکی و خصوصا هدف‌گیری مجدد کاربر، از جمله روش‌هایی است که می‌توانید در تبلیغات بیمه از آن‌ها استفاده کنید. همچنین به دلیل حساسیت موضوع بیمه، صاحبان شرکت‌های بیمه باید بسیار دقت کنند که تبلیغات‌شان گمراه‌کننده نباشد.

برای داشتن یک تبلیغات هدفمند در صنعت بیمه، ابتدا باید به این سوال پاسخ بدهیم که تبلیغات انجام شده ما قرار است به چه برنامه‌ریزی و هدفی بی‌انجامد. افزایش آگاهی از برند، فروش، هدف‌گیری مجدد و اطلاع‌رسانی هر کدام می‌توانند به تولید محتوای متفاوتی در تبلیغات منجر شود. بسیاری از شرکت‌های بیمه برای تبلیغات‌شان به سراغ ایمیل مارکتینگ و اس‌ام‌اس مارکتینگ می‌روند. همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، اس‌ام‌اس مارکتینگ به دلیل داشتن نرخ تعامل بالا، شیوه مناسبی برای مارکتینگ شرکت‌های بیمه محسوب می‌شود. اما چه‌طور می‌توانیم اهداف مختلف‌مان را در این پیامک‌ها نشان دهیم؟

متن پیامک تبلیغاتی برای بیمه می‌تواند متناسب با هدف شرکت بهینه شود. مثلا برخی شرکت‌ها تبلیغات خود را با هدف ارائه تخفیف‌های دوره‌ای انجام می‌دهند تا میزان فروش‌شان بالاتر برود؛ شرکت دیگری ممکن است راه فرهنگ‌سازی را پیش بگیرد. از آنجایی که در ایران، ضریب نفوذ بیمه میزان کمی دارد، شرکت‌ها می‌توانند بخش قابل توجهی از اقدامات تبلیغاتی خود را به این موضوع اختصاص بدهند.

تبلیغات در صنعت بیمه

استفاده از تبلیغات پیامکی برای افزایش فروش در بیمه

بازاریابی پیامکی را می‌توان هم برای مشتریان فعلی و هم برای مشتریان بالقوه استفاده کرد، بنابراین ممکن است بخواهید مانند ایمیل، لیست‌های جداگانه‌ای از شماره‌های افراد مختلف ایجاد کنید و برای مشتریان فعلی و بالقوه، متن‌های پیامکی متفاوتی بفرستید. برای مشتریان فعلی، بازاریابی پیامکی می‌تواند به افزایش تعامل و بهبود حفظ مشتری کمک کند. همچنین می‌توان از آن برای حرکت دادن مشتریان بالقوه در قیف فروش و حتی تولید لیدهای جدید استفاده کرد.

استفاده از کانال‌های تولید لید مانند جستجوی گوگل و رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان بالقوه را جذب کنید. اگر می‌خواهید چیزی بیش از جلب‌توجه لیدها انجام دهید، بهتر است یک مکالمه را شروع کنید. اگر بتوانید این کار را با انتقال مکالمه از حالت آنلاین به پیام‌های متنی انجام دهید، این امر می‌تواند شخصی‌تر باشد و منجر به جذب مخاطب و در نتیجه فروش بیشتر شود.

برای مشتریان فعلی، از اس‌ام‌اس مارکتینگ می‌توان برای یادآوری زمان تمدید بیمه استفاده کرد. با نزدیک شدن به تاریخ تمدید، پیامک می‌تواند توجه آن‌ها را جلب کند و میزان فروش را بالاتر ببرد. پیامک‌های تبلیغاتی بیمه می‌تواند به مشتریان کمک کند تا به یاد بیاورند زمان تمدید بیمه‌شان رسیده است. به خصوص اگر در متن پیامک لینکی قرار دهید که کاربر همان لحظه بتواند پروسه تمدید بیمه خود را انجام دهد، خیلی زودتر نتیجه تبلیغات خود را خواهید دید.

 

 

شخصی سازی متن پیامک تبلیغاتی در اس ام اس تبلیغاتی بیمه

تا جایی که امکان دارد باید سعی کنیم متن پیامک های ارسالی به صورت شخصی و خصوصی ارسال شود. بدین معنی که با دریافت پیامک توسط مخاطب این تلقی برای وی بوجود آید که شما این پیام را به صورت سفارشی برای او فرستاده‌اید. در واقع مخاطب نیازمند یک توجه ویژه است. برای خلق این توجه شما می‌توانید در متن پیام از نام مشتری استفاده کنید یا اینکه از افعال مفرد و عامیانه به جای افعال جمع و رسمی استفاده کنید.

مثال: آقای مهدی سخاوتی جهت استفاده از تخفیفات ویژۀ شرکت …. مشتری یاب …. فقط تا پایان اسفندماه فرصت دارید.

مثال: اگه هنوز ماشینتو بیمه نکردی یه تماس بگیر.

بهترین زمان برای ارسال متن پیامک تبلیغاتی بیمه

با توجه به تجربه بدست آمده در شرکت مشتری یاب ، زمان مناسب برای ارسال پیام، صبح‌ها از ساعت 9 الی 11 و بعداز ظهر از ساعت 15 الی 18 می‌باشد. روزهای تعطیل نیز می‌تواند در بعضی موارد زمان مناسبی برای ارسال پیام تبلیغاتی باشد، به شرط آنکه قابلیت پاسخ‌گویی به تلفن‌ها وجود داشته باشد، چرا که وقتی یک پیامک تبلیغاتی ارسال می‌شود مخاطبینی که نسبت به آن خدمات احساس نیاز کنند همان لحظه تصمیم به شماره‌گیری می‌نمایند و در صورتی که جوابی دریافت نکنند آن پیام را فراموش خواهند کرد.

مراحل پایانی یک متن تبلیغاتی جذاب :

باید مشخص کند که این یک معامله یا فرصت خوب است مثلاً 30 درصد تخفیف در اختیارش قرار می گیرد.
باید خیال مشتری از نظر زمان انجام خدمات یا تحویل کالا راحت باشد و بداند که این کار حتما در کمترین رمان ممکن انجام می شود. مانند ” فقط در 5 روز کاری”
باید با کمترین ریسک یا بدون ریسک باشد. مانند این عبارت که خیال خریدار را راحت می کند: ” تا 30 روز ضمانت تضمینی در صورت عدم رضایت پول شما بازگردانده می شود.
و آخر از همه باید به خواننده بگویید که چکار کند، مثلاً «تلفن را بردارید و هم اکنون با ما تماس بگیرید» یا « برای اینکه در اولین فرصت آن را دریافت کنید اینجا کلیک کنید!» احتیاجی به گفتن نیست که جزییات و مراحل سفارش باید ساده، واضح و در بهترین محل برای دید باشد.

نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه

خب فکر میکنیم تا به همینجا کافی باشه و شما به اطلاعات مفیدی در رابطه با تبلیغاتی که قراره انجام بدید دست پیدا کردید. از اینجا به بعد چند متن تراکت تبلیغاتی موثر و خوب با توجه به حرف هایی که زدیم براتون میاریم که از اونها ایده بگیرید یا همون ها رو در تراکت هاتون قرار بدید. همراه ما باشید.

 

آیا میدانستید هر ساله ….. نفر به خاطر ….. مسئله دچار ….. می شوند؟ آیا می دانستید این مسئله چقدر برای آنها مشکل زا می شود؟ این در صورتی است که آنها به راحتی می توانستند از بروز آن جلوگیری کنند. ممکن است بپرسید چطور؟ آنها به راحتی می توانستند تحت پوشش بیمه مربوط به آن مشکل و مسئله در آیند و از بروز آن جلوگیری کنند. شرکت بیمه ما خدماتی مشابه انجام داده و با تحت پوشش قرار دادن شما، از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری میکنند. برای خود و سلامت تان/امنیت تان اهمیت قائل شوید. منتظرتان هستیم.

 

شرکت بیمه ….. مفتخر است به حضور مردم عزیزمان برساند که هم اکنون امکان ثبت نام در آن به وجود آمده و آنها می توانند با تحت پوشش قرار گرفتن در آن از مزایای بسیاری از جمله ….. بهره مند گردند. بدیهی است که در صورت بیمه نشدن مشکل ها و ضررهای احتمالی مانند ….. همیشه در کمین آنها خواهد بود. با تحت پوشش قرار گرفتن در بیمه ما، مشکلات را مهار کنید.

 

نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه

بیمه ….. در خدمت شماست تا حافظ ….. شما باشه. اگه در مورد امنیت ….. نگرانی دارید، حق دارید، نگهداری، حفظ و امنیت ….. از جمله مسائل و دغدغه های مهم زندگی انسانهاست. حال ما در خدمت شماییم تا به واسطه خدمات مختلف خود این امنیت را به شما هدیه دهیم.

 

بیمه ….. با فعالیت در حوزه ….. به شما ….. را هدیه می دهد. هم اکنون ثبت نام کرده و از مزایای بی نظیر آن که شامل ….. است استفاده نمایید.

 

 پیامک تبلیغاتی بیمه

اگر دوست دارید طعم واقعی امنیت را بچشید، همین حالا با مشاوران ما در بیمه ….. تماس بگیرید. از جمله خدمات ما می توان به ….. اشاره کرد. اگر دوست دارید شما هم تحت پوشش بیمه ما در بیایید، هم اکنون این امکان به وجود آمده. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

 

چرا وقتی می توانید در سایه امنیت ….. زندگی کنید، خود را از این امنیت محروم می کنید؟ به واسطه خدمات بیمه ما با هزینه ای کم و اندک، امنیتی که نمی توان جای خالی آن را با هیچ چیز پر کرد به خود هدیه دهید.

 

نمونه اس ام اس تبلیغاتی بیمه

این یک متن تبلیغاتی نیست، این یک پیشنهاد است به آن فکر کنید! تا به حال چند بار برای ….. متضرر شده اید؟/چند بار برای ….. دچار آسیب دیدگی شده اید؟ حال زمانش نرسیده تا جلویی ضررها/آسیب های احتمالی بعدی را بگیرید؟ بیمه ما در خدمت شماست تا به شما در این زمینه کمک نماید. منتظرتان هستیم.

 

با خدمات بیمه …..، آرامش در سایه امنیت را تجربه کنید. مزایایی که با تحت پوشش قرار گرفتن در بیمه ما از آنها بهره مند می شوید عبارت هستند از …… کارشناسان ما در این زمینه به خوبی شما را راهنمایی کرده و توضیحات تکمیلی را خدمت تان خواهند گفت. همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه

اگه همین الان خودتو یه بیمه ساده بکنی، از کلی مشکلات پیچیده در آینده جلوگیری کردی. به واسطه خدمات بیمه میتونی یک آرامش فوق العاده رو به خودت هدیه بدی. میخوای این کارو بکنی؟ اگه آماده ای همین حالا با شماره موجود در این تراکت تماس بگیر.

 

با بیمه …..، از هر بیمه دیگر راحت شوید. به واسطه خدمات بیمه ما دیگر لازم نیست به بیمه ای دیگر فکر کنید. مزایا و امکاناتی که ما برایتان مهیا کرده ایم بسیار زیاد بوده و شما را کاملا بی نیاز از تحت پوشش قرار گرفتن در بیمه های دیگر خواهد نمود. همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید تا توضیحات تکمیلی را با شما در میان بگذارند.

 

 پیامک تبلیغاتی بیمه

بیمه ….. آماده است تا با خدمات و امکاناتی که به شما ارائه می دهد، برایتان زندگی ای همراه با آرامش و سلامتی/امنیت را به ارمغان آورد. با کمترین هزینه، خودتان را از شر ….. راحت نموده و یک آسایش طولانی مدت به خود هدیه دهید.

 

اگر میخواهید از مزایای ….. بهره مند گردید، بیمه ما بهترین گزینه است. توضیحات کامل تر را می توانید با تماس با مشاوران ما دریافت کنید.

نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه

این  20 متن زیبا برای تبلیغات شما در زمینه فروش بیمه. که هر چقدر متن تبلیغات شما خلاق تر باشد در نتیجه بازدهی شما چند برابر خواهد بود. که خوشبختانه ما در ایجاد پیامک های خلاق به شما کمک خواهیم کرد و متون تبلیغات خلاق را به شما خواهیم داد. عناوین تبلیغاتی زیر،  برای فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری مورد استفاده قرار می گیرند.هرچقدر متن خلاق تر و ممتاز باشد بازدهی آن 100% بالاتر خواهد بود.

1.     آیا از اتومبیل خود خسته شده اید؟

2.     10 سال پس انداز کنید سپس تا آخر عمر دریافت کنید.

3.     این بیمه آنقدر ارزشمند بود که آن را برای عزیزترین افرادم خریدم.

4.     اطلاعاتی که هیچ بیمه گری فاش نمی کند.

5.     وقتی بیمه عمر شرکت بیمه … را خریدم همه بهم خندیدند ولی وقتی پس از یک دهه از محل همان بیمه ، خانه ای ویلایی را خریدم همه شگفت زده شدند.

6.     راهی آسان، سریع و لذت بخش برای پولدار شدن.

7.     حقیقتی ناخوشایند برای خرید بیمه

8.     راز داشتن آرامش خاطر به همین سادگی است،بله خرید بیمه ای کامل.

9.     سریع ترین و بهترین راه برای دریافت خسارت.

10.      روشی شگفت انگیز برای یادگیری خرید انواع بیمه.

11.      کسانی که این تبلیغ را بخوانند ، ثروتمند خواهند شد.

12.     طرح جامع بیمه پیمانکاران در ایران شروع شد.

13.       یا از خدمات متمایز ما بهره مند شوید یا پول خود را پس بگیرید.

14.     آیا می دانید برای اتومبیل خود باید چه بیمه نامه هایی داشته باشید؟

15.     داستان حیرت انگیز دانش آموزی که در سن 18 سالگی صاحب اتومبیل آخرین مدل شد.

16.      بیمه خوب خریدن هنر است.

17.     نمونه جدید بیمه های عمر توسط شرکت بیمه… به بازار ارائه شد.

18.      چه کسی می گوید از طریق بیمه نمی شود پولدار شد؟

19.     با یک تماس بیمه های جدید ما در دستان شماست.

20.      آیا آینده تحصیلی فرزند شما برایتان روزی 1000 تومان ارزش ندارد؟

 

1.7/5 - (27 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات