پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » فروش بیشتر محصولات با پیامک های هدفمند

فروش بیشتر محصولات با پیامک های هدفمند

پنل اس ام اس - سامانه پیامک
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

همواره پیامک های هدفمند هستند که میتوانند فروش بیشتر محصولات شما را به همراه داشته باشند،شاید برای برخی از شما واژه پیامک هدفمند غریب باشد،ما سعی کرده ایم در این مطلب توضیحات کاملی در مورد این موضوع ارائه کنیم :

بهترین تبلیغ همیشه تبیلغی بوده است که بازار هدف را نشانه رفته باشد. تبلیغات کورکورانه نه تنها باعث پیشرفت نبوده، بلکه گاها نتیجه عکس خواهد داشت، در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی نیز این قانون صادق میباشد، شما ممکن است تبلیغ خود را بدون هدف و به صورت رندوم به شماره های مختلفی ارسال نمائید. ممکن است تعداد بسیاری از دریافت کننده ها جزء بازار هدف شما و در بازه مشتریان بالقوه شما نباشند. پس شما میزان قابل توجهی از سرمایه و بودجه تبلیغاتی خود را به هدر داده اید.

پیشنهاد میکنیم مقاله 3 راهکار برای افزایش فروش فوری را مطالعه نمایید.

اما این فعالیت تبلیغاتی را میتوان بهینه نمود. به این ترتیب که پیامک تبلیغاتی خود را به بازار هدف و کسانی که ممکن است در دایره مشتریان شما قرار گیرند، ارسال نمائید.

از جمله ویژگی های ارسال هدفمند عبارتند از :

۱- ارسال به یک محدوده جغرافیای خاص

۲- ارسال پیامک به یک استان ، بخش و شهرستان خاص

۳- ارسال پیامک به یک قشر خاصی از جامعه مانند پزشکان و یا وکلا و . . .

۴- ارسال پیامک برای یک کد پستی خاص

۵- ارسال پیامک برای یک رده سنی خاص

امتیاز دهید

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات