پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » پنل اس ام اس رشت

پنل اس ام اس رشت

پنل اس ام اس - سامانه پیامک
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر یکی از روش های تبلیغات و بازاریابی است که امروزه به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. با خرید پنل اس ام اس می توانید به شهر مورد نظر خود پیامک ارسال کنید. در پنل اس ام اس رشت بانک شماره های شهر رشت به تفکیک همراه اول و ایرانسل قرار دارد تا بتوانید با توجه به بازار هدف خود پیامک ارسال کنید.

امکانات سامانه پیامک در رشت

ارسال پیامک تبلیغاتی در رشت با خرید پنل اس ام اس مخابرات رشت امکان پذیر است. امکاناتی که پنل اس ام اس در شهر رشت در اختیار شما قرار می دهد را در ادامه توضیح داده ایم:

  • ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به تفکیک کدپستی در رشت
  • ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت در رشت
  • ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از روی نقشه رشت
  • ارسال پیامک انبوه به تفکیک پیش شماره در رشت
  • ارسال پیامک بر اساس دکل bts در رشت

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بدون خرید پنل اس ام اس در رشت

اگر قصد ارسال پیامک انبوه در شهر رشت را دارید اما نیازی به خرید پنل اس ام اس ندارید، می توانید ارسال پیامک انبوه خود را به شرکت فراز اس ام اس بسپارید. پیامک تبلیغاتی شما در شهر رشت و به مناطقی که شما می خواهید ارسال می شود و بعد از ارسال پیامک، گزارشات ارسال توسط شرکت فراز اس ام اس به شما ارائه می شود. همچنین تیم پشتیبانی فراز اس ام اس با توجه به نوع کسب و کارتان شما را در نگارش متن و شیوه ارسال پیامک راهنمایی می کنند.

خرید بانک شماره موبایل شهر رشت

اگر نوع کسب و کار شما به گونه ای است که نیاز به بانک شماره موبایل افراد در رشت دارید می توانید بدون تهیه پنل اس ام اس فقط خرید بانک شماره موبایل را انجام دهید.

همچنین با خرید پنل اس ام اس فراز اس ام اس می توانید به بانک شماره های سراسر استان گیلان دسترسی داشته باشید. پنل ارسال اس ام اس گیلان  این امکان را دارد که حتی به بانک اصناف و مشاغل استان گیلان نیز پیامک ارسال کنید.

 

برای مطالعه بیشتر:

رشْت یکی از کلان‌شهرهای ایران،مرکز استان گیلان در شمال ایران، و مرکز شهرستان رشتاست و مادرشهر استان گیلان و بخش‌هایی از استان‌های همجوار است. این کلانشهر همچنین بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر شمالایران در بین سه استان‌های حاشیهٔ دریای خزر و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک نشین جهان، بزرگترین سکونت گاه سواحل جنوبی دریای کاسپین محسوب می‌شود.رشت سومین شهر گردشگر پذیر ایران است.

جمعیت این شهر در تعطیلات و ماه‌های گردگشری سال بالغ بر دو میلیون نفر است. رشت فشرده‌ترین شهر ایران به لحاظ نسبت جمعیت به وسعت است و ازلحاظ نسبت جمعیت در روز و شب نیز رتبه نخست کشور را دارد.

در شهر رشت لهجه‌های گوناگون از گویش بیه‌پس زبان گیلکی توسط مردم تکلم می‌شود.

آب و هوای رشت ازجمله آب و هوای معتدل کاسپین و شبه مدیترانه‌ای است که دارای تابستان‌های گرم و شرجی و زمستان‌های سرد و مرطوب است. همچنین شهر رشت دارای رتبهٔ اول میزان بارش مراکز استان‌های ایران و به شهر باران شهره است.

1.4/5 - (96 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات