پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » پنل اس ام اس سیستان و بلوچستان

پنل اس ام اس سیستان و بلوچستان

پنل اس ام ام اس - ارسال پیامک انبوه
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۹ فروردین ۱۴۰۳

استان سیستان و بلوچستان بعنوان دومین استان پهناور کشور در جنوب شرقی ایران واقع است. این استان با حدود ۱۸۱٬۷۸۵ کیلومتر مربع وسعت کمابیش اندازه کشور سوریه بزرگی دارد و بیش از ۱۱ درصد وسعت ایران را دربرمی‌گیرد. سیستان شامل زابل و شهرهای شمال استان است که البته بخش بزرگ سیستان قدیم در افغانستان بوده که هم اکنون جزو خاک افغانستان می‌باشد و بلوچستان دربرگیرنده بقیه شهرها اززاهدان تا چابهار می‌باشد،البته بخش بزرگی از بلوچستان بر اساس قرارداد گلدسمید از ایران جدا شد و تا مدت‌ها به نام بلوچستان انگلیسشناخته می شد،ولی در حال حاضر تحت عنوان ایالت بلوچستان بخشی از پاکستان است.

 

امکانات  پنل اس ام اس در سیستان و بلوچستان

با خرید پنل اس ام اس در سیستان و بلوچستان؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری زاهدان پیامک ارسال نمایید.

با خرید پنل اس ام اس در سیستان و بلوچستان؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در زاهدان پیامک ارسال نمایید.

با خرید پنل اس ام اس در سیستان و بلوچستان؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف زاهدان دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.

با خرید پنل اس ام اس در سیستان و بلوچستان؛ میتوانید در شهر زاهدان بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.

با خرید پنل اس ام اس در سیستان و بلوچستان؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.

با خرید پنل اس ام اس در سیستان و بلوچستان؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر زاهدان دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

 

1.2/5 - (33 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات