پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » بازاریابی برای شغل واردات و صادرات

بازاریابی برای شغل واردات و صادرات

پنل اس ام ام اس - ارسال پیامک انبوه
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 

این کسب و کار توزیع کنندگان را از یک بازار به سازندگان بازار دیگری وصل می کند. سازندگان کالاهای خانگی به دنبال توزیع خارجی هستند و سازندگان خارجی می خواهند به بازارهای بین المللی مختلف دسترسی یابند. بنابراین باید این بازارها را پیدا کنید و ارتباط محکمی با آنها برقرار کنید و رابطه تجاری با این شرکت ها ایجاد کنید. برای اینکه این کسب و کار دو شرکت و دو کمپانی را بهم وصل کند، معمولاً کمیسیون بالایی به اندازه 5 تا 10 درصد می گیرد.
این بازار نامحدود است و صدها سازنده و تولیدکننده وجود دارد که به دنبال توزیع خارجی هستند. محصولات ورزشی، ساعت، بازی های الکترونیکی، رادیو، لوازم خانگی، پوشاک، ابزارآلات و هر چیزی که فکرش را بکنید قابل وارد کردن یا صادر کردن است، تنها در صورتی که تقاضای آن در کشوری وجود داشته باشد و شما بتوانید آنها را برایشان جور کنید.

1. نوع بازاری که می خواهید در آن تخصص یابید را پیدا کنید. مثلاً ببینید که می خواهید در حوزه قالی، اسباب بازی یا … تخصص پیدا کنید. در اصل باید بازار هدف را بیابید. از آنجائیکه بازار بسیار بزرگ است، اغلب اهالی این کسب و کار در حوزه های خاصی تخصص دارند.

3. ارتباطات خود را قوی کنید. راه های زیادی برای برقراری ارتباط با کمپانی های مختلف وجود دارد. می توانید از اتاق بازرگانی کمک بگیرید یا از شبکه های اجتماعی استفاده کنید که پر از میلیون ها کسب و کار کوچک است.

یکی از بهترین راه های برای ایجاد ارتباط با مشتریان دائمی خود و جذب مشتری جدید ارسال پیامک به بازار هدف خود است. با استفاده از قابلیت ارسال پیامک هدفمند به تفکیک مشاغل، سن وجنسیت و شهر و محله و … شما می توانید تنها به بازار هدف خود پیامک ارسال کنید و با کمترین هزینه مشتری جدید جذب کنید.
همچنین شما می توانید با ارسال پیامک به مشتریان ثابت خود ارتباط خود را با انها حفظ کنید و حتی ادرس شبکه های اجتماعی خود را به آنها ارسال کنید.

ارسال پیامک یکی از کم هزینه ترین و موثرترین روش های بازاریابی و تبلیغات است. فراز اس ام اس با قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست این اطمینان را به شما می دهد که پیامک شما به دست تمامی مخاطبین شما خواهد رسید.

 

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌و‌جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در فرازاس‌ام‌اس انجام می دهیم.

 

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه فراز اس ام اس، می تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

1.1/5 - (33 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • علی
    20 دسامبر 2020 پاسخ دهید

    به پاراگراف آخرتون دوباره نگاه کنین کداتون جا مونده

    • سیدمحمود غفاری
      24 دسامبر 2020

      سلام
      ممنون از دقت نظر شما این مورد اصلاح شد.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات