پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » طراحی سایت برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی

طراحی سایت برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی

پنل اس ام اس
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

همه می دانند داشتن کمپین انتخاباتی خوب می تواند شما را به پیروزی در انتخابات هدایت کند. با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، بسیاری از کسانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارند به این می اندیشند که باید از چه راهکارهایی برای پیروزی در انتخابات استفاده کنند. راهکارها و روش هایی که در این مدت کوتاه باقی مانده به انتخابات، ورق را به سمت آنها و حتی حزب شان برگرداند.
در چند سال گذشته، سیاستمداران در سراسر جهان به اهمیت اینترنت و فضای مجازی پی برده اند. داشتن یک وب سایت یا کمپین اینترنتی می تواند در معرفی کردن نامزدهای انتخاباتی بسیار موثر باشد. وب سایت شما می تواند در زمان انتخابات پایگاه مناسبی برای افرادی باشند که علاقه دارند از برنامه های شما مطلع شوند، از سوابق و خدمات شما در گذشته آشنا شوند و … .
همچنین، از آنجاییکه جوانان درصد بسیار بالایی از جامعه ایران را تشکیل می دهند، داشتن پایگاه تبلیغاتی مناسب می تواند در انتخابات بسیار به شما کمک کند. بیشتر جوانان به رسانه های موجود در فضای مجازی اهمیت خاصی می دهند، بنابراین شما می توانید از این طریق با آنها ارتباطی صمیمی و دوستانه را برقرار کنید.

 

سایت ساز نوین  با نزدیک شدن به ایام انتخابات تصمیم گرفته است تا همۀ بسته های سایت ساز خود را با تخفیف در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار دهد تا نامزدها بتوانند به راحتی و آسان تر از گذشته، اهداف و برنامه های تبلیغاتی خود را با دیگران به اشتراک گذارند.

 

سایت ساز نوین و انتخابات مجلس شورای اسلامی

بهتر است بدانید که طراحی سایت فرآیندی کاملا وقت گیر و پر هزینه است و شما به این نکته هم آگاه هستید که زمان چندانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است. پس باید از چه شیوه ای برای ایجاد سایت خود استفاده نمایید؟
سایت ساز نوین سامانه طراحی سایتی است که به شما این امکان را می دهد تا به آسانی و بدون داشتن هیچگونه دانش برنامه نویسی، وب سایت خود را در ۵ دقیقه ایجاد نمایید.
سامانه سایت ساز نوین با ابزارها و امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید همۀ بخش های مختلف وب سایت خود اعم از متن یا محیط های گرافیکی را تنها با چند کلیک ویرایش نمایید. این مزایای سایت ساز نوین نه تنها شما را درگیر فرآیند وقت گیر طراحی سایت و بدقولی های طراحان نمی کند، بلکه هزینه های شما را نیز کاهش می دهد. بنابراین شما می توانید وب سایت دلخواه خود را با هزینۀ بسیار پایین و در یک روز راه اندازی نمایید.
نامزدهای انتخابات مجلس دهم می توانند هم اکنون با ۵% تخفیف، وب سایت مورد نظر خود را در سامانه پرتال ایجاد نمایند و تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز نمایند.

 

امکانات سایت ساز نوین

سامانه سایت ساز نوین توسط برنامه نویسان برتر ایران و بر اساس علایق و نیازهای کاربران ایرانی طراحی شده است. بنابراین وب سایت های ساخته شده توسط این سامانه سایت ساز کاملا منطبق بر نیازهای شما هستند.

راهنمای کامل فارسی سایت ساز نوین

کارشناسان فنی پرتال، با ایجاد مطالب آموزشی در فرمت های مختلف، نحوه استفاده از سامانه پرتال را توضیح داده اند. شما می توانید در صورت داشتن هر گونه مشکل با مراجعه به این قسمت آموزش مورد نظر خود را مطالعه نمایید.

قالب های آماده و رایگان سایت ساز نوین

پرتال ماهانه بیش از ده ها قالب متنوع را در سامانه خود اضافه می کند تا کاربران بتوانند بر اساس نیازهای خود ظاهر وب سایت خود را تغییر دهند. این قالب ها همگی بر اساس استانداردهای روز جهان طراحی شده اند.

سازگاری با موبایل و تبلت

امروزه عده ی بسیاری از تلفن همراه و تبلت برای انجام امور اینترنتی خود استفاده می کنند. سازگار بودن وب سایت شما با این دیوایس ها این امکان را به مخاطبانتان می دهد تا به خوبی از تمام امکانات وب سایت شما استفاده کنند.

بهینه شده برای موتورهای جستجوگر

قالب های پرتال به گونه ای طراحی شده اند تا وب سایت شما به راحتی در نتایج جستجوی گوگل در رتبۀ بالا قرار بگیرد. این امر سبب دیده شدن وب سایت شما خواهد شد.

پشتیبانی بسیار قوی سایت ساز نوین

کارشناسان فنی پرتال به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما هستند.

 

پایداری و امنیت بالا

امنیت بالا یکی از ویژگی های بسیار مهم سامانه سایت ساز نوین است. سامانه سایت ساز نوین هر ماه سیستم امنیتی خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا به روز رسانی می کند. از آنجاییکه وب سایت های بسیاری بر روی این سامانه سایت ساز قرار گرفته اند، سایت ساز نوین سیستم امنیتی قوی را بر روی سامانه خود نصب کرده است تا مشکلی برای هیچ یک از وب سایت ها به وجود نیاید.

 

اگر قصد دارید برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شوید و می خواهید برای خود وب سایت طراحی کنید، سایت ساز نوین بهترین گزینه شما خواهد بود. سایت ساز نوین با ارائه  تخفیف در پنل های خود به تمامی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت، به استقبال انتخابات می رود. نامزدهای انتخاباتی می توانند پس از ثبت نام در سامانه سایت ساز نوین به مدت 7  روز به صورت آزمایشی از سایت ساز پرتال استفاده کنند و در صورت رضایت کافی هزینه خود را پرداخت نمایند. امیدواریم این انتخابات را هرچه با شکوه تر برگزار نماییم.
***

1.3/5 - (23 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات