پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » براحتی پیامک هایتان را به ایمیل ارسال کنید

براحتی پیامک هایتان را به ایمیل ارسال کنید

پنل اس ام اس - سامانه پیامک
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که روزانه ایمیل خود را چک می کنید و کار با ایمیل برای شما راحت تر از کار با سامانه پیامک است، با استفاده از قابلیت ارسال پیامک به ایمیل در سامانه پیامک فراز اس ام اس به راحتی پیامک های دریافتی شما به صورت خودکار به ایمیلتان منتقل می شود و نیازی نیست برای مشاهده پیامک های دریافتی وارد سامانه پیامک خود شوید.

ماژول انتقال پیامک به ایمیل به صورت رایگان در تمامی پنل های فراز اس ام اس فعال است و تمامی کاربران می توانند به راحتی از ماژول انتقال پیامک استفاده کنند.

نحوه کار ماژول انتقال پیامک به ایمیل

برای فعالسازی این ماژول نیازی نیست شما اقدام خاصی را انجام دهید بلکه تنها با وارد کردن ایمیل خود در بخش مربوط، پیامک های دریافتی شما به محض دریافت علاوه بر ذخیره سازی در پنل اس ام اس، به ایمیل شما نیز منتقل می شود.

یکی از ویژگی های مهم ماژول انتقال پیامک سادگی آن می باشد که هر فردی با هر سطحی از دانش می تواند از این قابلیت استفاده کند.

ماژول انتقال پیامک به تلفن همراه

گاهی اوقات اهمیت پیامک های دریافتی از طریق سامانه پیامک بسیار بالا است و نیاز است که شما به محض دریافت پیامک از آن مطلع شوید. سامانه پیامک فراز اس ام اس با ایجاد امکان انتقال پیامک هیا دیریافتی به تلفن همراه شما این امکان را ایجاد می کند که بدون نیاز به وارد شدن به سامانه پیام کوتاه خود، از پیامک های دریافتی باخبر شوید.

 

3.7/5 - (3 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات