پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » پنل اس ام اس اراک

پنل اس ام اس اراک

بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قصد ارسال پیامک به شهر اراک را دارید و یا میخواهید یک پنل اس ام اس در اراک تهیه کنید، به صفحه درستی هدایت شده اید. ما در این صفحه تمامی توضیحات لازم جهت ارسال پیامک انبوه در اراک را بیان کرده ایم تا شما به راحتی بتوانید سامانه پیامک برای شهر اراک را خریداری کنید و به ارسال پیام تبلیغاتی در اراک بپردازید.

سامانه پیامک اراک به شما این امکان را می دهد که بتوانید به افرادی که در اراک هستند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، برای ارسال پیامک در استان مرکزی و شهر اراک دو روش وجود دارد که در ادامه توضیح می دهیم:

سفارش ارسال پیامک انبوه برای اراک

اگر قصد دارید به شهر اراک پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و نیازی به خرید پنل اس ام اس ندارید، می توانید سفارش خود را به شرکت فراز اس ام اس بسپارید تا بدون نیاز به خرید سامانه پیامک، پیامک تبلیغاتی خود را در شهر اراک ارسال کنید. در سامانه پیامک فراز اس ام اس این امکان وجود دارد بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بپردازید.

سامانه پیامک در اراک

اگر قصد خرید پنل اس ام اس در شهر اراک را دارید، می توانید از سایت فراز اس ام اس پنل اس ام اس مورد نظر خود را تهیه کنید و به ارسال پیامک بپردازید. توجه داشته باشید که با خرید سامانه پیامک اراک، بانک شماره موبایل استان مرکزی و شهر اراک به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

پنل اس ام اس فراز اس ام اس قابلیت های ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه عنوان شده است:

قابلیت های سامانه پیامک اراک

  • بانک شماره موبایل اراک (رایگان)
  • ارسال پیامک به تفکیک کدپستی
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره
  • ارسال پیامک به تفکیک کدپستی، سن و جنسیت (هر سه فیلتر با هم)
  • ارسال پیامک از طریق دکل  مخابراتی BTS

بانک شماره موبایل شهر اراک

همچنین در صورتی که نیاز به خرید بانک شماره موبایل های همراه اول و ایرانسل شهر اراک جهت بازاریابی تلفنی و یا عضویت در کانال و پیج خود  دارید، می توانید از طریق لینک زیر بانک شماره موبایل را خریداری کنید.

بانک شماره موبایل ایرانسل اراک

بانک شماره موبایل همراه اول دائمی اراک 

بانک شماره موبایل همراه اول اعتباری اراک

 

 

برای مطالعه بیشتر:

اراک یکی از کلان‌شهرهای ایران و از بزرگترین شهرهای مرکز ایران و مرکز استان مرکزی و شهرستان اراک است. اراک نسبت به بسیاری از شهرهای ایران، شهر جوانی محسوب می‌شود.

استان مرکزی از قطبهای صنعتی و مهم کشور بحساب می آید، چراکه کارخانجات بزرگی همچون ماشین سازی اراک، کارخانه هپکو، آلمینیوم، و آذراب در شهرستان اراک قرار دارند و علاوه بر این پالایشگاه شازند، نیروگاه و اخیراً هم آب سنگین اراک در این استان مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند.

 

1.4/5 - (93 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • احمد
    17 فوریه 2020 پاسخ دهید

    سلام

    برای استان مرکزی شهر اراک که نوشتید می توان به تفکیک سن و جنسیت پیامک ارسال کرد هم برای شماره های ایرانسل هم همراه اول امکان پذیر است؟

    • سیدمحمود غفاری
      17 فوریه 2020

      سلام بله، امکان ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت در اراک وجود دارد بعد از خرید سامانه پیامک اراک حتما از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا قابلیت ارسال پیامک سن و جنسیت در اراک برای شما فعال شود، همچنین قابلیت ارسال پیامک به تفیک همزمان سن + جنسیت + منطقه نیز وجود دارد.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات