پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » ارسال پیامک منطقه ای ، کشوری

ارسال پیامک منطقه ای ، کشوری

پنل اس ام اس - سامانه پیامک
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۹ فروردین ۱۴۰۳

در این مطلب توضیحات کاملی در مورد پیامک تدریجی و نحوه عملکرد این قابلیت قرار داده شده است،اگر شما هم دارای سامانه پیام کوتاه هستید حتما از این مطلب بازدید کنید.

 برای اولین بار توسط برنامه نویسان فرا اس ام اس پنل ماژولی برای سامانه پیامک طراحی شده که شاید  بتوانیم بگوییم در نوع خود بی نظیر بوده و یکی از بهترین قسمت هایی است که تا کنون به نرم افزار ارسال پیامک موجو در بازار اضافه گردیده است .

 

در این سیستم کاربر میتواند پیامک ارسالی خود را طوری تنظیم نماید که پیامک به صورت زمان بندی خاصی ارسال گردد که در زیر به توضیح این سیستم میپردازیم .

لازم به ذکر است که این سیستم فعلا برای ارسال های انبوه برنامه نویسی شده است که در آینده در تمامی قسمت های ارسال پیامک در دسترس خواهد بود .

پس از انتخاب گزینه ارسال انبوه منطقه ای در منوی ارسال پیام کوتاه در قسمت پایین صفحه باز شده گزینه ای به نام ارســال متنــاوب (تدریجی) اضافه گردیده که شامل قسمت هایی که در زیر به نحوه کارکرد آن خواهیم پرداخت .

 

ارسال هر ساعت :

 در این قسمت شما میتوانید تعیین کنید که پیامک ها هر یک ساعت ارسال شود  وپس از انتخاب ارسال هر ساعت  در قسمت پایین تر گزینه دیگری ایجاد میشود به نام “به تعداد” که  برای مثال اگر شما ۲۰۰۰ تعداد پیامک برای ارسال داشته باشید و ارسال هر ساعت را انتخاب نمایید میتوانید تعیین کنید که هر ساعت چه تعداد پیامک ارسال شود پس اگر ۲۰۰۰ پیامک داشته باشیم و تعیین کنیم هر ساعت ۱۰۰۰ عدد ارسال شود پیامک ها پس از ۲ ساعت ارسال خواهد شد .

 

لازم به ذکر است در قسمت پایین تر میتوانید تعیین کنید که پیامک ها از چه زمانی ارسال شود در صورت ارسال گزینه هم اکنون پیامک ها همان لحظه ارسال میشود و در صورت انتخاب گزینه انتخاب زمان میتوانید تعیین کنید که پیامک های چه زمانی ارسال شود.

 توجه داشته باشید که پیامک ها از زمان شروع به ارسال خود زمان بندی خواهند شد مثلا اگر شما زمان ارسال را فردا تعیین کنید و ارسال شما ساعتی باشد پیامک ها بصورت ساعتی پس از ارسال اول ارسال میگردد.

 

ارسال هر روز(روزانه) :

این گزینه هم در اصل به مانند گزینه ارسال هر ساعت عمل خواهد کرد بدین ترتیب که بجای اینکه پیامک ها ساعتی ارسال شود بصورت روزانه ارسال خواهد شد.

 

ارسال هفتگی :

این گزینه هم باتوجه به توضیحاتی که داده شد به جای ساعتی و روزانه پیامک ها هفته ای یک بار و به تعدادی که مشخص شده ارسال خواهد شد .

 

ارسال ماهانه :

گزینه ارسال ماهانه هم به این صورت عمل میکند که به تعداد پیامک هایی که مشخص نمودید پس از تاریخ ارسال اولیه هرماه به تعداد مشخص شده پیامک های را تقسیم بندی و ارسال میکند .

3.7/5 - (3 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات