پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » سامانه پیامک ویژه نمایشگاه اتومبیل

سامانه پیامک ویژه نمایشگاه اتومبیل

پنل اس ام ام اس - ارسال پیامک انبوه
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

نمایشگاه داری خودرو در ایران به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد و لوکس در کشور به حساب می آیند. اما برای راه‌اندازی این شغل لوکس و پردرآمد چه راه‌هایی را باید سپری کرد؟ رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران اتومبیل در این باره معتقد است که اگرچه راه اندازی یک نمایشگاه نیازمند سرمایه ای قابل توجه است اما در ادامه راز ماندگاری در این صنف را اعتماد در بین مشتریان عنوان می کند. به گفته او برپایی نمایشگاه ماشین علاوه بر سرمایه نیازمند تجربه کافی است؛ چرا که اگر بدون تجربه کسی وارد این عرصه شود نمی تواند موفق باشد.

یکی از موارد مهم در راه اندازی نمایشگاه اتومبیل که شاید خیلی از افراد تازه وارد از آن بی اطلاع باشند و با ندانستن این موضوع از رقیب های خود عقب بمانند و نتوانند سهم زیادی زا بازار را بدست آوردن داشتن یک سامانه پیامکی اختصاصی است. شما نیاز دارید که زمانی که خودروهای جدیدی برای فروش دارید مردم را با خبر سازید.مسلما اگر بخواهید با ارسال پیامک انبوه تمامی مردم را با خبر سازید، در کنار هزینه زیادی که بابت تبلیغات میپردازید، پیام شما را افرادی دریافت می کنند که علاقه ای به خرید ماشین ندارند و یا اصلا بودجه و سن خرید ماشین را ندارند.با استفاده از بانک شماره های هدفمند سامانه پیامکی فراز اس ام اس شما می توانید با کمترین هزینه تبلیغاتی بالاترین بازخورد را دریافت کنید.سامانه پیامکی فراز اس ام اس این امکان را به شما می دهد که پیامک های تبلیغاتی خود را در مناطق و یا حتی محله های خاصی ارسال کنید و همچنین شما می توانید فقط به کد پستی های مناطق خاصی پیام ارسال کنید از جمله امکانات دیگر سامانه پیامکی فراز اس ام اس این است که شما میتوانید به رده سنی خاصی پیامک ارسال کنید تا هزینه تبلیغاتی شما صرف ارسال پیامک به کسانی که موقعیت خرید ماشین را ندارند ارسال نشود و در واقع در هزینه های تبلیغاتی خود صرفه جویی کنید. همچنین سامانه پیامکی فراز اس ام اس با قابلیت ارسال به بلک لیست این امکان را به شما فراهم می کند که در صورتی که مشتریان شما پیام های تبلیغاتی خود را بلاک(مسدود) کرده باشند، شما باز هم امکان ارسال پیامک به آنها را داشته باشید و در واقع ارتباط شما با مشتریانتان حفظ شود.

1.1/5 - (33 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات