پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » شماره اختصاصی مادام العمر

شماره اختصاصی مادام العمر

بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بعضی از کاربران تصویر می کنند شماره‌ اختصاصی که برای ارسال پیامک ثبت می کنند به صورت مادام العر هستند، اما شما می بایست دقت داشته باشید که اپراتور شماره های اختصاصی برای ارسال پیامک انبوه را به صورت سالیانه واگذار می کند.

البته ذکر این نکته مهم است که چندین سال است که اپراتورهای  مختلف 1000 – 2000 -3000 برای تمدید خط اختصاصی هزینه ای را دریافت نکرده اند و تا زمانی که هزینه ای برای تمدید خط از سمت اپراتور درخواست نشود، سامانه پیام کوتاه فراز اس‌ام‌اس هم هیچ هزینه ای را درخواست نمی کند.

شاید برای شما تعجب برانگیز باشد که برخی از شرکتهای ارائه دهنده سامانه های پیام کوتاه، ادعای مادام العمر بودن و یا مالکیت صد در صد شماره ختصاصی را می نمایند.

شماره های اختصاصی فارغ از در نظر گرفتن پیش شماره و اپراتور ارائه دهنده، بر اساس قرارداد امضا شده بین اپراتور و شرکت ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه، به صورت سالیانه واگذار می شوند. این بدان معناست که شرکت ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه نیز باید تعهدی با زمان حداکثری یکساله به مشتری مستقیم خود بدهد. با توجه به مدت زمان قرارداد امضا شده بین اپراتور و شرکت طرف قرارداد آن، از نظر حقوقی دادن تضمین فعال بودن خطوط بیش از یک سال امکان پذیر نمی باشد. اما با توجه به مورد ذکر شده، باز هم برخی شرکتها از عدم اطلاع مشتریان سوء استفاده نموده و با ذکر این نکته که شماره به صورت دائمی و مادام العمر ارائه می شود، به نوعی مشتریان خود را فریب داده و تعهدی که از نظر عملی امکان پذیر نمی باشد را به وی ارائه می دهند.

شاید در ابتدا هیچ مشکلی نه برای مخاطب و نه برای شرکت ارائه دهنده به وجود نیاید، اما هیچ تضمینی برای ادامه این روند برای مشتری وجود ندارد. چرا که این حق برای اپراتور وجود دارد که شماره ارائه شده را پس از سپری شدن مدت زمان یکساله تمدید نکند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • ربیعی
    6 ژانویه 2021 پاسخ دهید

    سلام و عرض ادب
    اگر زمان تبلیغات مشتری شما، شماره پیامکی هم چاپ بشه روی بسته ها و بروشورهاش ممکنه بعد از یکسال شماره درج شده قابل استفاده نباشه؟
    راه حلی داره ؟

    بعد از پایان مورد نظر اعلام میشه که بشه تمدیدش کرد؟

    • سیدمحمود غفاری
      10 ژانویه 2021

      سلام
      خطوط اختصاصی اکثر به صورت دائمی هستند ( به جز اپراتور ۲۰۰۰) در صورتی که نیاز به تمدید سالانه باشد اولویت با شما است و از قبل به شما اعلام می شود در صورتی که تا موعد مقرر هزینه تمدید را پرداخت نکنید خط ازاد می شود.
      با احترام

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات