پنل اس ام اس » افزایش فروش و جذب مشتری » چگونه با پنل پیامکی سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات را ایجاد کنیم؟

چگونه با پنل پیامکی سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات را ایجاد کنیم؟

صندوق پیشنهادات و انتقادات با پیامک
افزایش فروش و جذب مشتری ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

شرکت‌ها، استارتاپ‌ها یا هر سازمانی باید برای اینکه از سطح کیفیت و خدمات خود مطلع شود از مخاطبان خود نظر سنجی کنند. ایجاد صندوق شکایات و پیشنهادات باعث می‌شود که حتی در صورت ناراضی بودن کاربران، با برند و شرکت مورد نظر تعامل برقرار کنند. عصر حاضر عصر گفتگو است. و برند و سازمانی موفق است که بتواند تعامل بیشتری با مخاطب خود داشته باشد.

خوشبختانه باتوجه به رشد و پیشرفت علم، تکنولوژی و فناوری امروزه زیرساخت‌هایی را در دسترس داریم که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم با مخاطبان خود ارتباط موثرتری داشته باشیم. اما با این توضیحات چگونه با پنل پیامکی سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات را ایجاد کنیم؟ در این مقاله همراه ما باشید تا صفر تا صد چگونگی ایجاد سامانه شکایات و پیشنهادات با پنل پیامکی را به‌طور ویژه بررسی کنیم.

چرا ایجاد سامانه پیامکی دریافت شکایات و پیشنهادات برای هر سازمان و شرکتی الزامی است؟

سازمان‌ها و برند‌ها محصول یا خدماتی را برای عرضه به عموم یا مخاطبان خاصی دارند. کاربران بعد از استفاده از خدمات و محصول مورد نظر حتماً بازخوردی در خصوص کیفیت خدمات و محصول در دست دارند. شرکتی موفق است که بتواند نظرات و بازخورد‌های مخاطبان خود را به طریقی جمع‌آوری کند.

شکایات و انتقادات کاربران اگر به درستی شنیده و تحلیل شود در آینده می‌تواند شرکت و سازمان را به سمت اصلاحاتی پیش ببرد. اینگونه هم مشکلات محصول و خدمات خود را شناسایی کرده‌ایم و هم با رفع آن‌ها مخاطبان خود را به مشتریان وفادار تبدیل می‌کنیم. در نهایت با پنل اس ام اس می‌توانیم به کلیه نظرات مشتریان و کاربران خود پاسخ دهیم و آن‌ها را در جریان رسیدگی به شکایات و انتقادات‌هایشان بگذاریم.

یکی از دغدغه‌های بزرگ کسب‌و‌کارها اطلاع داشتن از نظر مشتریان می‌باشد. گاهی اوقات از نظر مشتریان مشکلی وجود دارد که ممکن است باعث نارضایتی آنها و روانه شدن به سمت رقبا شود. فقط مشکلات و انتقادات نیست که برای صاحبین کسب‌وکار مهم است، مساله مهم دیگر پیشنهاداتی است که مشتریان هنگام کار در نظر دارند و در بسیاری از مواقع این پیشنهادات منجر به تغییرات اساسی در کار شده و کمک بسزایی در سرعت بخشیدن به بهبود خدمات و فروش محصولات داشته است.

استقبال از پیشنهادات و رسیدگی و مرتفع کردن انتقادات اعلام شده از سوی مشتریان نه تنها به بهبود وضعیت یک بیزینس کمک می‌کند همچنین به مشتریان احساس ارزشمند بودن را به طور کامل منتقل می‌کند و همین امر باعث افزایش تعداد مشتریان وفادار یک کسب و کار می‌گردد.

هترین راهکار برای دریافت شکایات

پنل پیامکی بهترین راهکار برای دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات کاربران برند

یکی از بهترین راهکار‌هایی که برند‌ها با استفاده از آن با کاربرانشان امکان تعامل و گفتگو دارند پنل پیامکی است. با خرید سامانه پیامکی امکانات گسترده‌ای را در اختیار خواهید داشت و می‌توانید از شیوه‌های مختلفی نظرات کاربران خود را در خصوص خدمات و محصولاتتان دریافت کنید. در ادامه چگونگی فعال‌سازی سامانه انتقادات و پیشنهادات را شرح می‌دهیم:

برای ایجاد سامانه انتقادات و پیشنهادات یک خط اختصاصی تهیه کنید

ممکن است هر برند و سازمانی در ارتباط با مشتریان ده‌ها نوع پیام را دریافت کند. به همین دلیل باید برای سامانه انتقادات و پیشنهادات یک خط اختصاصی تهیه کرد! همچنین پیدا کردن نظرات کاربران از میان همه پیامک‌های ارسالی کاری سخت و طاقت‌فرسا است. به همین دلیل در ادامه شرح می‌دهیم که چگونه با یک خط اختصاصی سامانه شکایات، انتقادات و پیشنهادات را ایجاد کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ ‌عنوان از ارسال پیامک ناشناس به مخاطبان خود استفاده کنید. ارسال پیامک ناشناس همانند چاقوی دولبه عمل می‌کند و ممکن است در مخاطبان شما احساس ناامنی ایجاد کند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که حتماً برای سامانه انتقادات و پیشنهادات از شماره اختصاصی معتبری استفاده کنید.

نکاتی در مورد فعال کردن انتقادات و پیشنهادات پیامکی:

برای دریافت انتقادات و پیشنهادات از مخاطبین خود، از قبل باید روش ارسال را به آنها اطلاع رسانی نمایید و به آنها اعلام نمایید که پیشنهادات و انتقادات خود را به خط اختصاصی پیامکی شما ارسال کنند و شما حتما به این موارد رسیدگی خواهید کرد.

پیشنهاد ما این است که بعد از دریافت پیامک از مشتری حتما به مشتری خودکار ارسال شود و از اینکه نظرش را با شما در میان گذاشته است تشکر کنید تا فرستنده پیامک مطمئن شود که پیامک به دست شما رسیده است و در متن پیامک نیز به مشتری قوت قلب دهید که با ایشان تماس خواهید گرفت و مشکل ایشان را بررسی خواهید کرد.

نحوه فعالسازی سامانه انتقادات و پیشنهادات در پنل پیامکی

روش فعال سازی صندوق انتقادات و پیشنهادات

جهت استفاده از بخش انتقادات و پیشنهادات پیامکی ابتدا می‌بایست یک خط اختصاصی خریداری کنید زیرا برای دریافت پیامک نیازمند خط اختصاصی پیامکی هستید، البته نیاز نیست از شرکت دیگری خط خریداری کنید و ما در سامانه پیام کوتاه فراز اس ام اس خطوط پیامکی را به شما عرضه می‌کنیم و نیازی به تهیه خط از شرکت دیگری نمی‌باشد.

بعد از خرید خط اختصاصی در محیط پنل پیامکی از منو سمت راست> امکانات پیشرفته> صندوق انتقادات و پیشنهادات> “جدید” را انتخاب کنید و نسبت به فعال سازی صندوق انتقادات و پیشنادات پیامکی اقدام نمایید.

در قسمت “عنوان” یک عبارت به دلخواه قرار دهید.
در قسمت “دریافت از ” یک خط اختصاصی (خطی که قابلیت دریافت دارد.) را از کادر باز شده انتخاب نمایید.
در قسمت “ارسال از” شماره خطی که می‌خواهید پاسخ پیش فرضتان از طریق آن ارسال شود را انتخاب نمایید؛ ما پیشنهاد می‌کنیم که از خط خدماتی 3000505 نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایید تا پیامک به شماره‌های مسدود و بلک لیست ارسال شود.
در قسمت “کلمات کلیدی” کلمه کلیدی مورد نظر خود را کنار هم در یک سطر وارد نمایید. (کلمه کلیدی انتخابی می‌تواند شامل عدد نیز باشد.)
همهء انتقادات و پیشنهاداتی که دریافت خواهید کرد، به شماره‌ای که در قسمت “شماره مدیر بخش” وارد می‌کنید نیز ارسال خواهد شد و مدیر بخش می‌تواند با قرار دادن شماره خود از همه ی پیام های دریافتی مطلع گردد.

در قسمت “متن پاسخ” می‌توانید پیام پیش‌فرض خود را وارد نمایید، این پیام برای مخاطبینی که انتقادات و پیشنهاداتشان را دریافت کرده‌اید به صورت خودکار ارسال خواهد شد. (توجه کنید که در صورت خالی بودن این قسمت هیچ پیامی در پاسخ برای مخاطبینتان ارسال نمی‌شود.)

در انتها وضعیت “فعال” را انتخاب کنید و دکمه ثبت را بزنید.

تبریک می‌گوییم کار تمام است و به همین راحتی شما توانستید صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی را برای خودتان فعال کنید.

 

ارسال انتقادات و پیشنهادات با پیامک

کاربران چگونه می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را برای شماره پنل پیامی اس ام اس کنند؟

بعد از اینکه سامانه انتقادات و پیشنهادات را با روش بالا فعال کردید حالا باید نحوه ارسال پیامک را به کاربران خود اطلاع دهید. کاربران برای ارسال پیامک کلیدواژه مورد نظر که در اینجا «انتقادات و پیشنهادات» است را در ابتدای پیامشان قرار دهند سپس متن پیام خود را نگارش و ارسال کنند. برای مثال کاربران برای ارسال انتقادات و پیشنهادات باید همانند مثال زیر عمل کنند.

«انتقادات و پیشنهادات_ کیفیت خدمات‌رسانی شما در بخش ارسال محصول به هیچ‌عنوان مورد رضایت اینجانب نیست». در ادامه شما می‌توانید انتقادات و پیشنهادات را در یک فضای مشخص در پنل پیامکی‌تان مشاهده کنید. در نهایت اگر قصد دارید پنل پیامکی جدیدی بسیازید پیشنهاد می‌کنیم که مقاله چگونه سامانه پیامکی بسازیم را حتما تا انتها مطالعه کنید.

با سامانه پیامکی فراز اس ام اس بهترین سامانه شکایات، انتقادات و پیشنهادات را در اختیار داشته باشید!

در این مقاله به‌طور کامل بررسی کردیم که چگونه با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید سامانه شکایات، انتقادات و پیشنهادات را ایجاد کنید. بازخورد‌هایی که مشتریان به برند و سازمانمان دارند در نهایت به سودمان تمام خواهد شد. اگر مشتریان از بخشی از خدمات و محصول ما ناراضی هستند به راحتی می‌توانیم آن را شناسایی و بررسی کنیم و اگر درست است آن را بهبود ببخشیم. با اصلاح اشکالاتی که در محصول و خدماتمان وجود دارد کاربرانمان را دلگرم می‌کنیم و در ادامه آن‌ها تمایل بیشتری برای خرید مجدد یا معرفی برندمان به شخص دیگر را خواهند داشت.

سامانه پیامکی فراز اس ام اس بهترین پنل پیامکی ایران است که با استفاده از آن به امکانات گسترده و قابل سفارشی‌سازی همسو با کسب و کار خود دسترسی خواهید داشت. چنانچه برای ایجاد سامانه شکایات، انتقادات و پیشنهادات به پنل اس ام اس نیاز دارید با کارشناسان فروش فراز اس ام اس به شماره 74853-021 تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی فراز اس ام اس آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

4.8/5 - (5 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات