پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » افزونه استعلام وضعیت گارانتی و اعتبارسنجی تراست | Trust

افزونه استعلام وضعیت گارانتی و اعتبارسنجی تراست | Trust

یکی از قابلیت‌های سامانه پیامک فراز اس ام اس ماژول کدخوان پیامکی است که امکان استعلام وضعیت گارانتی و اصالت محصولات برای مشتریان شما فراهم می کند و مشتریان شما هم می‌توانند از اصل بودن محصول مطمئن شوند. کد خوان خصوصا برای محصولات که نمونه تقلبی آنها در بازار وجود دارد بسیار کاربردی است. مثلا برای روغن موتور یا لوازم یدکی ماشین، تشک و… که ممکن است محصولات تقلبی با برند شما فروخته شود این ماژول برای اطمینان به مشتری بسیار ضروری می‌باشد و به مشتریان قوت قلب می دهد که محصول اصلی را خریداری کرده است.

اگر قصد دارید به جای سامانه پیامکی از استعلام وضعیت گارانتی به صورت انلاین استفاده کنید یا اعتبارسنجی کدسریال را به صورت آنلاین انجام دهید می‌توانید از افزونه استعلام وضعیت گارانتی و اعتبارسنجی تراست | Trust استفاده نمایید.

این افزونه به سامانه پیامکی فراز اس ام اس نیز متصل شده و حتی به مشتریان شما پیامک تاریخ ضمانت محصول و معتبر بودن محصول را از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌کند و پیامک های ارسال شده از طریق این افزونه وردپرسی با خط خدماتی اشتراکی سامانه ارسال می‌شود که پیامک به شماره موبایل افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز ارسال شود.

روش کار ماژول کدخوان به این صورت است که مشتری سریال محصول را به خط اختصاصی سامانه پیامکی شما ارسال می‌کند و پیامک پاسخ پس از بررسی از طریق خطوط خدماتی به مشتری ارسال می‌شود.

کدخوان پیامکی

قابلیت‌های افزونه استعلام وضعیت گارانتی و اعتبارسنجی تراست

افزونه استعلام وضعیت گارانتی و بررسی وضعیت اصالت/اعتبارسنجی وردپرس تراست، در واقع 2 افزونه جداگانه در قالب یک افزونه است.

اگر محصولات دارای گارانتی و یا لایسنس به فروش میرسانید دیگر نگران روند بررسی کد گارانتی و یا استعلام لایسنس توسط مشتریان خود نباشید. با وجود افزونه تراست نیازی به هزینه های گزاف برای راه اندازی یک سیستم استعلام گارانتی جداگانه ندارید. به سادگی با نصب این افزونه بر روی یک سایت وردپرسی از تمام امکانات مورد نیاز برای یک سیستم بررسی گارانتی برخوردار خواهید شد.

با استفاده از افزونه Trust شما می توانید لیست کدهای گارانتی یا اعتبارسنجی خود را از طریق درون ریزی فایل اکسل و یا وارد کردن به صورت دستی، در دیتابیس خود ذخیره کنید و سپس از طریق یک فرم ساده و سریع به کاربران خود اجازه دهید وضعیت کد های مختص خود را بررسی کنند.

 

قابلیت های افزونه گارانتی وردپرس تراست

  • ارسال پیامک از طریق افزونه پیامک حرفه ای ووکامرس
  • پیامک‌های ارسال شده از طریق افزونه گارانتی تراست با استفاده از خط خدماتی اشتراکی ارسال شده و به شماره‌های مسدود نیز پیامک ارسال می‌شود.
  • قابلیت استفاده از خط خدماتی اختصاصی 9000 برای افراد حقیقی و حقوقی بدون نیاز به سفته برای عبور از بلک لیست
  • گارانتی‌های مدت‌دار
  • قابلیت انتخاب بازه های روزانه یا ماهانه برای کدهای گارانتی
  • قابلیت ایجاد کدهای گارانتی بدون محدودیت تاریخ
  • قابلیت هماهنگی سازی با ووکامرس برای ایجاد خودکار کد گارانتی برای محصولات خریداری شده
  • قابلیت استفاده از بخش “اعتبارسنجی” برای کدهایی که نیاز به ثبت شدن با نام مشتری یا تاریخ ندارند

 

   تصاویر بخش افزونه گارانتی وردپرس

 

فرم ثبت دستی کد گارانتی

 

فرم بررسی کد گارانتی توسط مشتری

 

فرم ثبت کد گارانتی توسط کاربر

 

افزونه بررسی وضعیت گارانتی Trust
فرم نمایش نتیجه بررسی کد گارانتی

 

   تصاویر بخش اعتبارسنجی

فرم ثبت دستی کد اعتبارسنجی

 


 

با استفاده از قابلیت ثبت کد گارانتی این افزونه، می‌توانید به مشتریان خود اجازه دهید تا محصولاتی را که خریداری می‌کنند با نام و شماره موبایل خود ثبت کنند و تاریخ شروع و پایان گارانتی نیز به صورت خودکار توسط افزونه محاسبه و ثبت می‌شود.

قابلیت ثبت گارانتی افزونه گارانتی وردپرس Trust، با افزونه ووکامرس نیز هماهنگ شده و می‌تواند به صورت خودکار برای محصولات خریداری شده کد گارانتی ایجاد کرده و برای مشتری پیامک ارسال کند.

تنظیمات ارسال پیامک برای محصولات ووکامرسی

 

با استفاده از قابلیت اعتبارسنجی، می‌توانید یک متن شامل توضیحات و… به یک کد اختصاص دهید و این قابلیت نیازی به ثبت توسط مشتری یا ثبت تاریخ ندارد.

 

   پنل تنظیمات افزونه گارانتی وردپرس Trust

 

علاوه بر کاربردهایی چون استعلام وضعیت گارانتی یا بررسی اعتبارسنجی یک کد، از آنجا که در وارد کردن توضیحات مرتبط با یک کد اعتبارسنجی آزاد و مختار هستید، میتوانید از آن برای فروش لایسنس نرم افزار و آنتی ویروس نیز بهره ببرید. (دقت کنید که خود افزونه قابلیت فروش و اتصال به درگاه بانکی را ندارد.)

 

 

در صورتی که بخواهید سیستم استعلام آنلاین برای کدسریال محصولات و فعال سازی گارانتی داشته باشید، همانطور که افزونه به شما‌ توانید با طراحی یک سایت و خرید هاست و دامنه و…. این اقدامات را انجام دهید، در صورتی که فرصت انجام این کار را ندارید شما می‌توانید تمام این فرایند را به عهده شرکت ما واگذار نمایید تا تمام اقدامات خرید هاست و دامنه و راه اندازی سایت وردپرسی و خرید و نصب افزونه و تنظیمات افزونه همگی از جانب ما برای شما انجام شود.

برای پیاده سازی کدخوان و گارانتی چک آنلاین لطفا با شرکت شماره (02174853) تماس بگیرید.

 

5/5 - (3 امتیاز)
سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات