پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » افزونه استعلام گارانتی سریر

افزونه استعلام گارانتی سریر

یکی از قابلیت‌های سامانه پیامک فراز اس ام اس ماژول کدخوان پیامکی است که امکان استعلام وضعیت گارانتی و اصالت محصولات برای مشتریان شما فراهم می کند و مشتریان شما هم می‌توانند از اصل بودن محصول مطمئن شوند. کد خوان خصوصا برای محصولات که نمونه تقلبی آنها در بازار وجود دارد بسیار کاربردی است. مثلا برای روغن موتور یا لوازم یدکی ماشین، تشک و… که ممکن است محصولات تقلبی با برند شما فروخته شود این ماژول برای اطمینان به مشتری بسیار ضروری می‌باشد و به مشتریان قوت قلب می دهد که محصول اصلی را خریداری کرده است.

اگر قصد دارید به جای سامانه پیامکی از استعلام وضعیت گارانتی به صورت انلاین استفاده کنید یا اعتبارسنجی کدسریال را به صورت آنلاین انجام دهید می‌توانید از افزونه استعلام وضعیت گارانتی و اعتبارسنجی تراست | Trust استفاده نمایید.

این افزونه به سامانه پیامکی فراز اس ام اس نیز متصل شده و حتی به مشتریان شما پیامک تاریخ ضمانت محصول و معتبر بودن محصول را از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌کند و پیامک های ارسال شده از طریق این افزونه وردپرسی با خط خدماتی اشتراکی سامانه ارسال می‌شود که پیامک به شماره موبایل افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز ارسال شود.

روش کار ماژول کدخوان به این صورت است که مشتری سریال محصول را به خط اختصاصی سامانه پیامکی شما ارسال می‌کند و پیامک پاسخ پس از بررسی از طریق خطوط خدماتی به مشتری ارسال می‌شود.

کدخوان پیامکی

 

معرفی افزونه پیگیری و ثبت گارانتی ووکامرس و وردپرس

اغلب فروشگاه های اینترنتی هر محصول دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش بوده،افزونه ثبت و پیگیری گارانتی برای محصولات ووکامرس  به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید برای محصولاتی که دارای گارانتی می‌باشند،امکان درج گارانتی را برای مشتریانی که محصول را خریداری کرده اند فعال کنید و یا اینکه به صورت دستی یا با استفاده از اکسل کد های گارانتی را درج نمایید.

توجه : هر سامانه ی پیامکی  که قابلیت ارسال انتقال دهنده از طریق متد url داشته باشد برای استعلام امکان پذیر است و اگر متد دیگری بود از طریق تیکت اعلام کنید اضافه گردد.

ویژگی های افزونه سریر | ثبت و پیگیری گارانتی برای وردپرس و محصولات ووکامرس

  • امکان پیگیری گارانتی توسط فرم با شماره موبایل و کد گارانتی
  • قابلیت استعلام پیامکی با کد گارانتی و شماره موبایل (سامانه فراز اس ام اس و سامانه پیامکی shabnam.co)
  • قابلیت اتصال به محصولات ووکامرس
  • قابلیت فعال سازی توسط کاربر
  • قابلیت بارگزاری با اکسل و درج به صورت دستی
  • قابلیت ارسال پیامک هنگام فعال سازی با افزونه پیامک ووکامرس فارسی (پشتیبانی از پترن)
  • نمایش جزییات گارانتی در پنل مدیریت سفارشات ادمین و کاربر
  • دارای نوار پیشرفت روز های باقیمانده در نمایش جزییات
  • قابلیت نمایش هر تعداد محصول گارانتی شده توسط جستجو با موبایل
  • دارای سرچ و جستجوی ایجکسی
  • شخصی سازی رنگ های قالب پیگیری
  • دارای کپچا ورژن 3 گوگل
  • دارای شورتکد اختصاصی برگه برای نمایش فرم در برگه مجزا
  • قابلیت جستجو و ویرایش کد های گارانتی برای مدیر
  • دارای تقویم شمسی جهت درج تاریخ ها توسط کاربر و مدیر

افزونه ثبت و پیگیری گارانتی سریر چگونه کار میکند ؟

روش اول : مدیر میتواند به صورت دستی (در قسمت مدیر تصویر ضمیمه) و یا با استفاده از اکسل کدهای گارانتی با مشخصات کدگارانتی، اسم ، تاریخ شروع، تاریخ اتمام، مدل محصول، شرکت گارانتی کننده را درج نماید.

روش دوم : مدیر میتواند تعیین کند که کدهای گارانتی توسط کاربر فعال سازی شوند به اینصورت که در کدهای گارانتی را وارد میکند و به طور مثال تعیین میکند هر کد چقدر دارای مدت گارانتی است مثلا 24 ماه و کاربر با استفاده از کد در فرم پیگیری مشخصات اعم اسم نوع کالا تاریخ شروع شماره موبایل را وارد میکند و پیامک فعال سازی ارسال میگردد.(این مورد برای شرکتهایی که کارت گارانتی را درون جعبه محصول جهت فعال سازی توسط کاربر قرار میدهند کاربرد دارد).

روش سوم : در این روش که مربوط به محصولات ووکامرس هست درون محصولات تعداد ماه گارانتی دار مثلا 12 ماه! همراه با نام شرکت گارانتی کننده (این مورد دلخواه است) را وارد میکند و سفارشاتی که محصولات آنها دارای گارانتی میباشد از وضعیت تکمیل شده و یا وضعیت تحویل شد(وضعیت جدید اضافه میشود) گارانتی آنها شروع و پیامک (جزییات تاریخ شروع و پایان) ارسال میشود همچنین در پنل کاربری سفارشات کاربر مدت زمان گارانتی برای کاربر نمایش داده میشود.

 مدیر میتواند کد های گارانتی را جستجو  ، ویرایش و حذف کندو همچنین امکان جستجو با شماره موبایل نیز وجود دارد.

نرم افزار استعلام اصالت کالای اصلی

 

فرم رهگیری (به تعداد کدهای گارانتی و محصولات درج شده با یک شماره موبایل هنگام جستجو با موبایل قابل نمایش است )

 

نرم افزار استعلام اصل بودن کالا

نمونه استعلام گارانتی (قابلیت استعلام با شماره موبایل و کد گارانتی)

نمونه متن پیامک ارسال شده بعد از سیستم استعلام گارانتی کالا

 

 

 

نمایش در سفارش ووکامرس

نمایش وضعیت گارانتی محصول در بخش سفارشات ووکامرس

محل درج برای محصولات ووکامرس

سیستم استعلام انلاین اصالت و گارانتی کالا

محل درج کدها در قسمت مدیریت

گارانتی اصالت محصولات در وردپرس و ووکامرس

تصاویر محیط تنظیمات افزونه

 

5/5 - (1 امتیاز)
سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات