پنل اس ام اس » آموزش کار با پنل اس ام اس » بهترین زمان برای ارسال پیامک چه زمانی است ؟

بهترین زمان برای ارسال پیامک چه زمانی است ؟

پنل اس ام اس - سامانه پیامک
آموزش کار با پنل اس ام اس ۹ فروردین ۱۴۰۳

هیچ قانون طلایی در مورد بهترین زمان برای ارسال کمپین پیامکی وجود ندارد. برای پاسخ به این سوال، به فرستندگان توصیه می کنیم منطقی فکر کنند که چه زمانی ممکن است گیرندگان بیشترین علاقه را به پیام شما داشته باشند.

تعدادی مقاله تحقیقاتی وجود دارد که تأیید می کند کمپین های پیامکی بهترین شکل بازاریابی برای نرخ باز و خواندن هستند. تحقیقات انجمن بازاریابی موبایلی نشان می دهد که 94 درصد از پیامک ها در واقع باز و خوانده می شوند.

سایر تحقیقات مخابراتی به تفصیل نشان می دهد که تلفن های همراه بیشتر بین ظهر تا 6 بعد از ظهر استفاده می شوند. به عنوان یک پیشنهاد کلی، اواخر صبح تا اواسط بعد از ظهر مفیدترین زمان برای ارسال کمپین متنی شماست. با این حال، در نظر گرفتن دقیق زمان تحویل پیام متنی خود برای محتوای خود، به افزایش شانس شما برای پاسخ مثبت کمک می کند و همچنین خطر واکنش منفی را به حداقل می رساند.

نمونه هایی از کمپین های خاص زمان:

یادآوری‌های قرار: اگر یادآوری‌های قرار را ارسال می‌کنید، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که بین 48 تا 24 ساعت قبل ارسال می‌شوند. این به گیرنده این امکان را می دهد که با هر گونه لغو پاسخ دهد. در برخی موارد، مانند قرار ملاقات های پزشکی یا دندانپزشکی که به سختی می توان آنها را تغییر داد، ممکن است بخواهید آنها را با چند روز قبل ارسال کنید.

پیشنهادات رستوران: اگر در حال تبلیغ برای زمان ناهار هستید، بهترین زمان برای ارسال آن ممکن است اواسط صبح باشد. اما برای اقلام با ارزش بیشتر، مانند تخفیف شام، 2 عدد ویژه برای 1 عدد و غیره، ممکن است بخواهید این موارد را حداقل 5 روز قبل ارسال کنید. گذاشتن زمان کافی برای پاسخگویی به مشتریان و انجام هرگونه هماهنگی شخصی، جذب بیشتر را تشویق می کند.

فروشگاه های خرده فروشی: اگر قصد فروش ویژه آخر هفته را دارید، چرا سعی نکنید پیام کمپین خود را در اوایل هفته ارسال کنید. بازاریابی مکمل می تواند با این اطلاعیه ها بسیار خوب عمل کند. یک متن یادآوری لحظه آخری که در اوایل بعدازظهر روز جمعه ارسال می‌شود، که شامل یک کد تخفیف ویژه در متن برای همه کسانی است که چیزی را در حین فروش خریداری می‌کنند، می‌تواند برای ایجاد کسب و کار بیشتر در فروشگاه در آخر هفته آینده بسیار خوب عمل کند.

در نهایت، همیشه بهترین کار این است که از اوقات به طور کلی «خصوصی» روز، مانند زمان شام یا عصر، اجتناب کنید تا از واکنش های منفی جلوگیری کنید. نشان دادن چنین حسن نیت ساده ای می تواند تا حد زیادی به بهبود تجربه و وفاداری مشتریان شما کمک کند.

3.2/5 - (4 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • محمد مجید
    15 دسامبر 2023 پاسخ دهید

    سلام و وقت بخیر من یک پنل نمایندگی فئق پیشرفته خریداری کرده ام متاسفانه هنوز نام کاربری و رمز عبور برای من ارسال نشده است لطفا در اسرع وقت ارسال کنید ممنون

    • سیدمحمود غفاری
      17 ژانویه 2024

      سلام
      لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید ممکن است که شماره موبایل را اشتباه وارد کرده باشید.
      شماره شرکت: 02174853

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات