پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » ثبت نام وردپرس با تایید کدفعالسازی پیامکی

ثبت نام وردپرس با تایید کدفعالسازی پیامکی

ثبت نام وردپرس با تایید کدفعالسازی پیامکی
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۹ فروردین ۱۴۰۳

خیلی از کاربران فراز اس‌ام‌اس که صاحب سایت وردپرس هستند و سایت انها با سیستم سایت ساز وردپرس ساخته شده است، در مشاوره‌هایی که با آنها داشتیم، مایل بودند، تا افزونه‌ای به آنها معرفی کنیم، تا زمان ثبت نام کاربر در سایت برای کاربر کدفعال سازی ارسال شود تا کاربر زمان ثبت نام در سایت شماره موبایل اصلی را وارد نماید.

همچنین بعضی کاربران ما درخواست داشتند به انها افزونه ای را معرفی کنیم، تا زمان عضویت کاربر در سایت به کاربر پیامک خوش آمدگویی ارسال شود و از عضویت کاربر در سایت تشکر کند.

 

بعضی از کاربران نیز از این موضوع گلایه داشند، که اکثر افراد پیامک های تبلیغاتی را بسته‌اند و نمی توان برای انها پیامک ارسال کد تاییه بفرستیم ، زیرا دریافت پیامک های تبلغاتی توسط کاربر غیرفعال است و کد تاییده را دریافت نمی کند.

 

 

تیم فراز اس‌ام‌اس برای رفع این مشکل تصمیم گرفتیم تا افزونه محبوب دیجیتس را با سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس هناهنگ کند با این کار

  • زمان عضویت کاربر برای شماره موبایل وارد شده کدتایید ارسال می شود و کاربر با وارد نمودن کدتایید در سایت عضو شود.
  • افزونه دیجیتش با خط خدماتی قابل استفاده است تا حتی در صورتی که کاربر سایت شما پیامک تبلغاتی را غیرفعال کرده باشد پیامک  کد تایید برایش ارسال شود.

 

به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید.

1.4/5 - (45 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • ممد
    4 سپتامبر 2018 پاسخ دهید

    سلام
    ایا میتواند علاوه بر تایید ثبت نام هنگام ثبت سفارش ویادر هر فرم دیگری نیز این مورد را اضافه کنیم؟

  • کامران مظفری
    1 سپتامبر 2018 پاسخ دهید

    سلام
    لینک افزونه رو پیدا نکردم و در سایت همیار وردپرس هم اونو حذف کردن.

  • یزدانی
    19 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام نماینده شما هستم، در زمانی که به کاربر پنل میفروشم برای تایید شماره موبایل یک کدفعال سازی از طرف سامانه روی گوشی شخص ارسال می شود که هزینه این پیامک از پنل من کسر میگردد.
    امکانش هست که کد فعال سازی رو حذف کنیم نیازی به ارسال کد فعال سازی نباشد؟

    • سیدمحمود غفاری
      20 آگوست 2018

      سلام جناب یزدانی
      متاسفانه از نظر ایمنی و امنتی کدفعال سازی برای تایید شماره موبایل کاربر باید حتما در سامانه پیامک وجود داشته باشد که اگر خدایی نکرده مشکلی پیش امد بتوانیم با end user در ارتباط باشیم و همانطور که خود شما فرمودید ، هزینه ارسال پیامک کدهای فعال سازی از طریق وب سرویس از پنل پیامک شما کسر می گردد.

  • رضا مردی
    10 آگوست 2018 پاسخ دهید

    سلام و وقت بخیر
    چطور میتونم زمان برای ارسال پیامک تعیین کنم مثلا در 3 دقیقه ارسال نشد دیگه ارسال نشه و از حساب پیامکی من هم کسر نشه

    • سیدمحمود غفاری
      10 آگوست 2018

      سلام
      پیامک هایی که شما ارسال میکنید توسط ناظر انسانی بررسی می شوند و بعد ارسال می شود و این پروسه در تیم مانیتورینگ فراز اس ام اس حدود یک دقیقه زمان می برد و بعد از تایید پیامک توسط تیم مانیتورینگ پیامک شما ارسال می شود.
      اگر قصد ارسال کدفعال سازی را دارید برای ارسال سریع کد فعال سازی ( زیر ده ثاینه ) یا هر پیامکی که مضمون خدماتی و اطلاع رسانی دارد و از طریق وب سرویس ارسال میگردد، میتوانید از وب سرویس پیامک پترن ما استفاده نمایید.
      در وب سرویس پترن چون متن پیامک از قبل تایید می شود نیاز به تایید توسط تیم مانیتورینگ ندارد و به محض ریکوئست از سمت شما بلافاصله پیامک شما ارسال میگردد.
      در بخش خدمات وب سرویس – ارسال سریع پیامک با خطوط خدماتی – لیستی از پترن هایی که میتوانید استفاده کنید در این بخش وجود دارد در صورتی که پترن مورد نظرتان در این بخش وجود نداشت لطفا تیکت بزنید تا پترن مورد نظر شما به سیستم اضافه شود.

  • نیما ابراهیمی
    24 جولای 2018 پاسخ دهید

    سلام. قبلا از وب سرویس شما برای بخش عضویت در سایت استفاده کرده بودم و به درستی کار می کردم. چند روزیه که این وب سرویس به مشکل خورده. ممنون میشم رسیدگی کنید

    • سیدمحمود غفاری
      24 جولای 2018

      سلام جناب ابراهیمی ، مشکل شما چیست ؟ لطفا مشکل خود را به صورت جامع شرح دهید تا بتوانیم شما را در زمینه با ثبت نام با شماره موبایل و ارسال کدهای فعال سازی پیامکی راهنمایی کنیم

  • سیدمحمود غفاری
    13 جولای 2018 پاسخ دهید

    سلام این افزونه از فیلدهای اختصاصی خودش برای ارسال پیامک کد تایید استفاده میکند و نیازی به افزونه user pro نمی باشد.
    با نصب این افزونه و تهیه پنل پیامک از فراز اس ام اس ، حتی فیلد ایمیل نیز در وردپرس به صورت غیر ضروری در می اید و کاربر میتواند فقط با شماره موبایل و وارد کردن یک رمز ( مانند اپ دیوار و…) در سایت شما ثبت نام کند و بعد از عضویت به مرور زمان در بخش پروفایل سایر اطلاعات را اپدیت کند.

  • حسام
    12 جولای 2018 پاسخ دهید

    سلام
    ایا این افزونه با افزونه userpro هم هماهنگی داره؟

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات