پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » چگونه با استفاده از پنل پیامکی مشارکت‎‌های مردمی را به همراه داشته باشیم؟

چگونه با استفاده از پنل پیامکی مشارکت‎‌های مردمی را به همراه داشته باشیم؟

جلب مشارکت مردمی در اجرای برنامه‌ها
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هر سازمان، ارگان، شرکت و نهادی تلاش می‌کند که با جلب مشارکت‌های مردمی برنامه‌های خود را بهتر به سرانجام برساند. در واقع اگر مشارکت مردمی در میان نباشید اجرای بسیاری از برنامه‌ها بی‌فایده و صرفاً نمادین خواهد بود. امروزه با رشد تکنولوژی و فناوری بستر‌هایی در دسترس ما قرار دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم عموم مردم را برای همراهی در اجرای انواع برنامه‌ها دعوت کنیم.

یکی از بهترین راهکار‌ها برای جذب مخاطب، استفاده از پنل پیامکی است. چراکه در دنیای امروز از پیر و جوان گرفته تا دانش‌آموز و دانشجو از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند. در ادامه این مقاله روش و راهکار‌هایی را ارائه می‌کنیم که با مخاطبان برند، سازمان و نهاد خود ارتباط بگیرید و با جلب مشارکت‌های مردمی برنامه‌های خود را پیش ببرید.

بهترین روش ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات

اطلاع‌رسانی برنامه‌ها با ارسال پیامک انبوه برای اهالی منطقه

هر برند، سازمان، شرکت و نهادی برای اجرای برنامه‌های خود به اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع نیاز دارد. در عصر تکنولوژی این امکان فراهم آمده است که با پنل sms بتوانید پیامک‌های انبوه هدفمند ارسال کنید. بعد از تهیه پنل پیامکی شما به بانک شماره موبایل مخاطبان ایرانسل و همراه اول به تفکیک منطقه، شهر، استان، جنسیت و سن دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به مخاطبان خود در منطقه خاصی پیامک ارسال کنید.

از آنجایی که امروزه فقط از پیامک برای رمز پویا بیشتر استفاده می‌شود پیامک‌های تبلیغاتی شما حتماً توسط مخاطب دیده خواهد شد. با متن پیامک جذاب و همسو با نیاز کاربران خود می‌توانید آن‌ها را دعوت به اجرای برنامه خاصی کنید.

امکان برگزاری نظرسنجی پیامکی در خصوص مشکلات منطقه

گاهی اوقات ترافیک کاری باعث می‌شود که مسئولان یک نهاد یا موسسه از مشکلات منطقه و نیاز کاربران غافل بمانند. برای مثال شهرداری، فرمانداری یا سایر ارگان‌ها می‌توانند با اجری نظرسنجی پیامکی مشکلات منطقه و نیاز شهروندان را شناسایی کنند تا بتوانند در رفع آن با جلب مشارکت‌های مردمی برنامه‌هایی را در راستای رفع موانع و مشکلات تدارک ببینند. نظرسنجی پیامکی به شما این امکان را می‌دهد که هم مشکلات را سریع‌تر شناسایی و هم در رفع آن‌ها بتوانید مردم را همسو و همراه خود کنید. همه این کار‌ها با خرید پنل اس ام اس که قیمت سامانه پیامک معمولا در حدود چند صد هزار تومان است قابل انجام است. پس هم اکنون برای تهیه بهترین پنل پیامکی برای سازمان خود اقدام کنید.

تصویر: رای گیری با استفاده از پنل پیامکی

رای‌گیری شورای شهر، مجلس و ریاست جمهوری با استفاده از پنل پیامکی!

از مدارس تا نهاد ریاست جمهوری هر گروه و سازمانی می‌توانند برای رای‌گیری از پنل پیامکی استفاده کند. پنل پیامکی امکانات گسترده‌ای دارد و از طرفی باتوجه به امکان ارسال پیامک انبوه و نظرسنجی پیامکی می‌توان میزان مشارکت مردم را در انواع رای‌گیری‌ها و برنامه‌ها به دست آورد و به همین دلیل است که پنل اس ام اس انتخابات در زمان انتخابات برای تبلیغات گسترده و اطلاع رسانی های عمومی کاربرد بسیار زیاد و گسترده ای دارد.

02174853 تماس با فراز اس ام اس

از آنجایی که امروزه بیشتر ارگان‌، سازمان‌ و شرکت‌ها وب‌سایت رسمی دارند با نصب افزونه گرویتی فرم در پیشخوان وردپرسی سایت می‌توانند تعامل بهتری با مخاطبان برقرار کنند. برای مثال در خصوص مشارکت در راگیری می‌توان فرمی را در وب‌سایت طراحی و آدرس صفحه را برای مخاطبان با پیامک ارسال کرد. بعد از اینکه کاربران فرم مورد نظر را پر کردند برای ثبت موفقیت‌آمیز یا تشکر از آن‌ها پیامک خودکاری ارسال شود.

روشهای تبلیغاتی برای انتخابات

طراحی کمپین‌ها مردمی برای کمک به آسیب دیدگان سیل و زلزله

بلایای طبیعی انکارناپذیر هستند و باتوجه به موقعیت جغرافیایی ایران هر از گاهی شاهد انواع سیل و زلزله در مناطق مختلف کشور هستیم. کمک به آسیب دیدگان سیل و زلزله فوریت خاصی دارد و باید در سریع‌ترین زمان ممکن به کمک هموطنانمان بشتابیم. به همین دلیل باید با مشارکت‌های مردمی کمپین‌هایی را برپا کنیم که به سرعت به آسیب دیدگان حوادث طبیعی خدمت‌رسانی کنیم. پنل اس ام اس در خصوص ارسال شماره حساب برای جمع‌آوری کمک یا اطلاع‌رسانی کمپین‌ها بسیار کار را آسان‌تر می‌کند.

02174853 تماس با فراز اس ام اس

با استفاده از پنل پیامک می‌توان به یک منطقه خاص پیامک ارسال کرد و از مردم برای انجام کار انسان دوستانه دعوت کرد. توجه کنید که اگر کاربرانتان پیامکی را دریافت نمی‌کنند یا پیامک به صورت ‌ام ‌ام اس برای آن‌ها ارسال می‌شود، احتمالات مشکل از تنظیمات اپلیکیشن گوشی باشد. در این خصوص پیشنهاد می‌کنیم که مقاله تنظیمات اس ام اس گوشی سامسونگ را مطالعه کنید تا بهتر و دقیق‌تر بتوانید کاربرانتان را راهنمایی کنید.

برگزاری مسابقه پیامکی

برگزاری مسابقه پیامکی برای تشویق مخاطبان برای مشارکت در اجرای برنامه‌ها

یکی از جذاب‌ترین امکانات پنل پیامکی امکان برگزار مسابقه است. برگزاری مسابقه با جوایز ارزنده می‌تواند مشارکت مردم را با آمار بالایی رقم بزند. اگر برای کمپین‌های خود استراتژی هدفمند و مشخصی داشته و مخاطبان خود را به درستی شناسایی کرده باشید به بهترین شکل ممکن می‌توانید با برگزاری یک مسابقه مشارکت بالای مردمی را شاهد باشید. در نهایت می‌توانید از مردم دعوت کنید که در پیشبرد اجرای برنامه‌هایی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید سازمان، گروه، شرکت یا نهاد شما را همراهی کنند.

با اینترنتی شدن بسیار از کسب و کار‌ها فیشینگ و هک کارت‌های بانکی نیز به مراتب افزایش یافته است. چنانچه می‌خواهید کاربران خود را از فیشینگ و هک آگاه کنید پیشنهاد می‌کنیم که مقاله فیشینگ کارت بانکی چیست را حتماً مطالعه کنید!

02174853 تماس با فراز اس ام اس

با خرید پنل اس ام اس با امکانات متعدد،‌ برای بهترین شیوه ارتباط با افراد جامعه برنامه‌ریزی کنید

در این مقاله به‌طور ویژه بررسی کردیم که برای جلب مشارکت‌های مردمی از طریق سامانه پیامک به چه طریقی می‌توانیم اقدام کنیم. واقعیت این است که امروزه هر کسب و کار، گروه، سازمان و نهادی برای ارتباط و تعامل با مخاطبانش به یک پنل پیامکی نیاز دارند. بازاریابی پیامکی بسیار به‌صرفه است و به شما کمک می‌کند که با مخاطب هدف خود تعامل سازنده و مفیدی داشته باشید. برای جلب مشارکت‌های مردمی در اجرای انواع برنامه‌ها مانند کمک به آسیب دیدگان زلزله، سیل، رای‌گیری شورای شهر، مجلس و ریاست جمهوری، نظرسنجی و برگزاری انواع مسابقه‌های هدفمند پنل پیامکی ابزار بسیار کارامدی است.

فراز اس ام اس بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده پنل پیامکی در ایران است که خدمات خود را با 30 روز گارانتی برگشت وجه در اختیار کاربران می‌گذارد. چنانچه برای تهیه بهترین پنل پیامکی با امکانات گسترده سوالی دارید با کارشناسان فراز اس ام اس از طریق شماره تلفن 74853-021 تماس بگیرید. کارشناسان فراز اس ام اس آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات