پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » نرم افزار ختم قرآن کریم به صورت گروهی

نرم افزار ختم قرآن کریم به صورت گروهی

قران کریم
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

در خصوص فضیلت ختم قران بسیار سفارش شده است؛ چند روایت در بیان فضیلت ختم قران را برای شما آورده‌ایم سپس به معرفی نرم افزار ختم گروهی قران می‌پردازیم.

۱. رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم فرمودند: «اذا ختم القران صلی علیه عند ختمه ستون الف ملک؛ وقتی کسی قرآن را ختم کند، در آن هنگام شصت هزار فرشته بر او درود می‌فرستند».
۲. امام صادق علیه‌السّلام می‌فرمایند: «ومن ختمه کانت له دعوة مستجابة؛ کسی که قرآن را ختم کند، برایش نزد خدا دعای مستجابی است».
۳. امام حسین علیه‌السّلام فرمودند: «کسی که قرآن را در شب ختم کرده باشد، ملائکه تا صبح بر او درود می‌فرستند».
۴. شخصی به نام علی بن مغیره می‌گوید: خدمت امام موسی بن جعفر علیه‌السّلام عرض کردم: «در ماه رمضان چند بار قرآن را ختم می‌کنم و در روز عید فطر یکی از آن‌ها را به پیامبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم، یکی را به علی علیه‌السّلام، دیگری را به فاطمه سلام‌الله‌علیهم و بقیه را برای سایر ائمه علیه‌السّلام تا برسد به شما اهدا می‌کنم. ثواب این عمل برای من چیست؟ » حضرت موسی بن جعفر علیه‌السّلام فرمودند: «ثواب تو آن است که در روز قیامت با آن بزرگواران خواهی بود». عرض کردم: «الله اکبر! آیا چنین ثوابی برای من هست؟ » حضرت سه مرتبه فرمودند: «آری»

مراحل ایجاد یک ختم قرآن با سامانه پیامک

برای راه اندازی نرم افزار ختم گروهی قران شما می بایست از سایت فراز اس ام اس سامانه پیامکی خریداری کنید، بعد از خرید سامانه پیامک فراز، وارد پنل پیامکی شده و یک خط اختصاصی ثبت نمایید. (می‌توانید از خطوط اختصاصی 14 رقمی رایگان استفاده نمایید)

بعد از ثبت خط اختصاصی از منو سمت راست امکانات پیشرفته > هدایا می توانید کد جزء قران را در سیستم بارگزاری نمایید.

بعد از کلیک روی این قسمت وارد بخش هدایا می‌شوید، روی دکمه جدید کلیک نمایید تا بتوانید یک سیستم ختم قران ثبت نمایید. (می توانید چندین سیستم ختم قران به صورت همزمان با کلمه‌های کلیدی متفاوت داشته باشید.)

تنظیمات سیستم ختم قران با ارسال پیامک

دریافت از: شماره اختصاصی خود را قرار دهید تا کاربران بتوانند به شماره اختصاصی شما پیامک ارسال کنند و درخواست ختم قران را ثبت کنند.

ارسال از: منظور این است که پیامک پاسخ به کاربر با چه خطی ارسال شود؟ پیشنهاد می‌شود خط خدماتی 3000505 را قرار دهید تا ارسال پیامک به شماره‌های لیست سیاه با موفقیت انجام شود و جزئی که باید آن‌ها مطالعه کنند را به راحتی دریافت کنند.

کلمه کلیدی: کلمه ای که قصد دارید سیستم نسبت به ان کلمه حساس بوده و در پاسخ شماره جزء قران را ارسال کند ما در اینجا از کلمه ختم قران استفاده کردیم شما می توانید حتی از اعداد مثلا عدد1 استفاده نمایید.

متن پاسخ: متنی که می خواهید بعد از ارسال پیامک کاربر به ایشان ارسا شود می بایست کلمه [A] را قرار دهید که به معنی شماره جزء قران مورد نظر برای این شماره موبایل است.

متن پیامک در صورت تکرار: می‌توانید تنظیم کنید که هر شماره موبایل فقط یک جزء را مطالعه کند یا بتواند روزانه فقط یک جزء بگیرد و… در صورتی که شماره موبایلی مجددا نسبت به دریافت جزء قران برای ختم اقدام کرد “نرم افزار ختم گروهی قران” چه واکنشی نشان دهد؟

متن پیام در صورت عدم وجود: در صورتی که ختم قران به پایان رسیده باشد چه پیامکی برای کاربر ارسال شود؟ مثلا بنوسیم درود به شما که قصد داشتید در پویش ختم قران شرکت کنید، به لطف خدا ختم این دوره به پایان رسیده  است و در پویش ‌های بعدی ختم قران از طریق پیامک  به شما اطلاع  رسانی می‌شود.

و در نهایت تنظیمات را ذخیره می‌کنید. فقط می‌بایست از قسمت ارسال فایل شماره فایل جزءهای قران را در سیستم بارگزاری نمایید.

بارگزاری فایل شماره جزء قران برای ختم قران با پیامک

از این به بعد هر کسی که کلمه ختم قران را به شماره اختصاصی شما ارسال کند می‌تواند در پویش ختم قران با ارسال پیامک شرکت کند، این ویژگی برای پنل اس ام اس مساجد بسیار کاربردی است.

اگر قصد دارید ختم قران را در ماه رمضان انجام دهید و می‌خواهید حلول ماه رمضان را تبریک بگویید می‌توانید از نمونه متن پیامک برای حلول ماه رمضان که آماده کرده‌ایم استفاده کنید.

در صورتی که در استفاده از ماژول ختم قران پیامکی مشکلی داشتید می‌توانید از طریق دیدگاه های این مقاله با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا با شرکت فراز اس ام اس و شماره 74853-021 و 78584000-021 تماس بگیرید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات