پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » خط اختصاصی متناظر با موبایل

خط اختصاصی متناظر با موبایل

بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

یکی از قابلیت های سامانه پیامک ارسال و دریافت پیامک با خط اختصاصی است، در پنل پیامکی فراز اس ام اس شما می توانید سرشماره پیامکی اختصاصی متناظر با شماره موبایل خود داشته باشید، مثلا اگر شماره موبایل شما 09123456789 است شما می توانید شماره متناظر با موبایل خود را به صورت 50009123456789 یا 10009123456789 ثبت نمایید و جالب است بدانید زمانی که شما خط اختصاصی متناظر با شماره موبایل خود را ثبت می کنید زمانی که با این خط پیامک ارسال می کنید افرادی که شماره اصلی شما یعنی 09123456789 را در گوشی خود ذخیره داشته باشند پیامک شما با همان نام شما برای انها نمایش داده می شود و دریافت کننده پیامک از این موضوع که شما پیامک را به صورت انبوه و از طریق پنل اس ام اس ارسال نموده اید متوجه نمی شود.

این قابلیت برای زمانی کاربرد دارد که اکثر مشتریان شما شماره موبایل شما را در گوشی موبایل خود ذخیره کرده اند و شما قصد دارید به تمام مشتریان خود یک پیامک تبریک مثلا تبریک عید نوروز را ارسال نمایید در این حالت بهتر است از خط اختصاصی متناظر با شماره موبایل خود استفاده نمایید تا نام شما در گوشی دریافت کننده پیامک نمایش داده شود.

 

خط اختصاصی متناظر با تلفن ثابت

اگر قصد ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت شرکت خود را دارید، می توانید شماره اختصاصی متناظر با شماره شرکت را ثبت نمایید تا از طریق خط تلفن ثابت اقدام به ارسال پیامک نمایید. جالت است بدانید که با این خط اختصاصی می توانید هم ارسال و هم دریافت پیام کوتاه داشته باشید ، البته هیچ نیازی به تلفن ثابت نیست و تمام هزینه های ارسال پیامک از طریق سامانه پیام کوتاه پرداخت شده و برای تلفن ثابت شما هیچ هزینه ای منظور نمی شود.

برای ثبت خط ثابت جهت ارسال پیامک به صفحه ” ارسال پیامک با تلفن ثابت ” مراجعه نمایید

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • ربیعی
    6 ژانویه 2021 پاسخ دهید

    سلام
    از کدام منو میشه به این گزینه دسترسی داشت

    • سیدمحمود غفاری
      10 ژانویه 2021

      سلام جناب آقای ربیعی عزیز
      خط متناظر با شماره موبایل را بعد از خرید پنل اس ام اس از منو سمت راست > عملیات حساب > خرید شماره اختصاصی > ۵۰۰۰۹ می توانید ثبت نمایید تا زمانی که با این خط پیامک ارسال می کنید همان نامی که دریافت کننده پیامک شماره موبایل شما ذخیره شده است نمایش داده شود.
      موفق باشید.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات