پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » این همه روش تبلیغاتی،چرا تبلیغات پیامکی ؟

این همه روش تبلیغاتی،چرا تبلیغات پیامکی ؟

پنل اس ام اس - سامانه پیامک
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۹ فروردین ۱۴۰۳

شاید شما هنوز قانع نشده باشید که تبلیغات پیامکی را انتخاب کنید یا روش های سنتی را،در این مطلب به برخی از امکاناتی که سامانه پیام کوتاه می تواند ارائه کند میپردازیم :

در زندگی امروز، ارتباطات مانیز دستخوش تغییرات شده اند. موبایل ما بیش از هر وسیله ای در دست و همراه ماست و تقریبا از زمانی که از خواب بیدار می شویم تا شب هنگام تلفن همراهمان را از خودمان دور نمی کنیم. به همین دلیل است که بهترین بیلبورد تبلیغاتی و وسیله اطلاع رسانی در دنیای امروز بهره گیری از امکانات این وسیله است.

SMS Marketing و تجارت بر مبنای بازاریابی پیامکی یکی از عادی ترین و پر کاربرد ترین شیوه های تبلیغاتی در کشورهای پیشرفته است و چند سالی است که ما ایرانیان نیز از این ابزار اطلاع رسانی در بازاریابی و تبلیغات نیز استفاده می کنیم. در یکی دو سال گذشته این ابزار تنها در دست شرکت های بزرگ مخابراتی بوده است و اشخاص حقیقی و حقوقی معدودی می توانستند با پرداخت هزینه های گزافی به این سازمانها، از امکان استفاده از این ابزار بهره مند شوند. اما امروزه پنل های ارسال و دریافت پیامک با پرداخت هزینه ای بسیار کم و حتی رایگان می تواند در اختیار صاحبان کار و سرمایه و ارائه دهندگان خدمات قرار گیرد.

برگزاری نظرسنجی ها و رای گیری های مبتنی بر پیامک، تبلیغات، اطلاع رسانی، یاد آوری زمان های خاص (مثلا زمان باز گرداندن کتاب به کتابخانه) ، اعلام نمره دانش آموزان و دانشجویان، پاسخگویی خدمات پس از فروش، ارسال و دریافت کدهای فعالسازی نرم افزارها، ارسال پیامک متناظر با نام و مشخصات مخاطب، ارسال گروهی از روی لسیت شماره ها، ارسال پیامک برای تبریک (تولد، سالگرد ازدواج و…) به کارمندان، پیامک مناسبت های خاص، اطلاع رسانی به کارمندان، اعضای باشگاه های علمی و ورزشی و تشکل های خبری، اعلام زمانهای حراج، معرفی خدمات و صاحبان مشاغل جدید و …. همگی در بستر این وسیله نوین ارتباطی فراهم شده است و بسیاری از مشتریان ما این سیستم را به عنوان بهترین راه حل موارد بالا برگزیده اند.

 

امتیاز دهید

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات