پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » معرفی سامانه پیامکی بسیج، ابزاری امن برای ارسال پیامک پایگاه بسیج

معرفی سامانه پیامکی بسیج، ابزاری امن برای ارسال پیامک پایگاه بسیج

پنل اس ام ام اس - ارسال پیامک انبوه
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۹ فروردین ۱۴۰۳

پایگاه‌ بسیج یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی است که مراسم و همایش‌های زیادی در راستای توسعه فرهنگ و ایجاد ارزش‌های فرهنگی در پایگاه بسیج برگزار می‌کند. اطلاع‌رسانی برای تمامی اعضای پایگاه بسیج از طریق تلفن غیرممکن است از این رو خرید یک سامانه پیامک برای صرفه جویی در وقت و انجام صحیح اطلاع رسانی برای هر پایگاه بسیج ضروری است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی سامانه پیامکی بسیج و مزایای استفاده از این پنل بپردازیم. با ما در فراز اس ام اس همراه باشید و با یکی از قوی‌ترین سامانه‌های ارسال پیامک انبوه آشنا شوید.

سامانه پیامکی بسیج، راهکاری برای سریع‌تر شدن اطلاع‌رسانی

پایگاه بسیج همواه مراسمات متعددی برگزار می کند که شکوه برگزاری مرسمات وابسطه به حضور اعضای پایگاه بسیج است. با خرید سامانه پیامک بسیج همواره می توانید اعضای پایگاه را در جریان اقدامات انجام شده قرار دید و با ارسال پیامک انبوه به اعضای بسیج در بین اعضای بسیج شور و شوق شرکت در مراسم مورد نظر را ایجاد کنید.

سازمان بسیج برای اطلاع‌رسانی همایش و مراسمات به اعضای پایگاه بسیج از سامانه پیامکی بسیج استفاده می‌کنند و پنل پیامک بسیج به یکی از ملزومات مهم در دفاتر بسیج تبدیل شده است. در ادامه در مورد کاربردهای پنل پیامک بسیج با شما صحبت می‌کنیم و یک کدتخفیف (ارزشمند) برای پنل اس ام اس بسیج در نظر گرفته‌ایم که از طرف فراز اس ام به خریداران این سامانه تقدیم می‌کنیم.

کاربردهای پنل اس ام اس بسیج، اطلاع‌رسانی‌های بدون مرز با سامانه پیامک بسیج

پنل اس ام اس بسیج می‌تواند فرایند اطلاع‌رسانی مراسم برای اعضا پایگاه بسیج را به ساده کند. در اینجا چند نمونه از کاربردهای پنل پیامکی بسیج نوشته شده است.

  • اطلاع‌رسانی برای اعضای پایگاه بسیج جهت اعلام مکان مراسم و همایش
  • ارسال پیامک تبلیغاتی برای اعضای پایگاه بسیج
  • ارسال پیامک فرهنگی و اطلاع‌رسانی به اعضا پایگاه بسیج
  • برگزاری مسابقات پیامکی
  • ایجاد سیستم انتقادات و پیشنهادات پیامکی برای پایگان بسیج
  • تبریک اعیاد مذهبی به اعضای پایگاه بسیج
  • ارسال پیامک هفتگی فرهنگی برای اعضای بسیج
  • ارسال پیامک در سطح شهر برای فرهنگ‌سازی و بزرگداشت یادواره شهدا
  • اطلاع‌رسانی از برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های جدید
  • ارسال خودکار پیامک تبریک تولدبرای اعضای پایگاه بسیج
  • ارسال پیامک گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دهه فجر، 22 بهمن و….
  • راه اندازی سیستم ختم قران با ارسال پیامک

با توجه به اینکه دفاتر بسیج یک سازمان رسمی هستند، برای سامانه پیامک پایگاه بسیج یک خط خدماتی با قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست در پنل اضافه می‌شود با این خط می‌توانید پیامک‌های اطلاع‌رسانی را به اعضای پایگاه بسیج ارسال نمایید، حتی در صورتی که مخاطب شما دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشند پیامک برای مخاطب ارسال می‌شود.

هدیه فراز اس ام اس برای خریداران سامانه ارسال پیام کوتاه بسیج

دفاتر بسیج با وارد کردن کد تخفیف basij می‌توانند از 20% تخفیف در خرید سامانه پیامکی بسیج برخوردار شوند. (همین الان پنل پیامک را سفارش دهید)
همچنین ذکر این مورد ضروری به نظر می‌رسد؛ با توجه به اهمیت محرمانگی اطلاعات در پایگاه بسیج بهتر است از یک سامانه پیامکی مطمئن خرید پنل پیامک بسیج را انجام دهید، قبل از خرید سامانه پیامک برای بسیج از نماد اعتماد الکترونیک، گواهی تایید وزارت ارشاد و عضویت در انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی مطمئن شوید.

3.8/5 - (14 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات