پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » پنل اس ام اس بانه

پنل اس ام اس بانه

پنل اس ام اس - سامانه پیامک
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۹ فروردین ۱۴۰۳

بعضی از شهرها به واسطه موقعیت جغرافیایی که دارند بیشتر مورد توجه تجار قرار می گیرند. شهرستان بانه واقع در استان کردستان یکی از شهرهایی است که به دلیل مجاورت با مرز قطب لوازم خانگی به شمار می آید. امروزه بیشتر تجار بانه از ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات و فروش کالاهای خود استفاده می کنند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات استفاده از روش های نوین تبلیغات مانند بازاریابی پیامک با استفاده از سامانه پیامک بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از سامانه پیامک بانه دیگر نیازی نیست که منتظر مشتری باشید تا به فروشگاه شما بیاید بلکه با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به شهر مورد نظر می توانید به صورت تلفنی سفارش قبول کنید و ارسال کنید. در ادامه قابلیت هایی که پنل اس ام اس بانه در اختیار شما قرار می دهد را برررسی می کنیم.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی هدفمند

در پنل اس ام اس بانه شما می توانید به روش های مختلفی از جمله ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک به تفکیک محله، ارسال پیامک به تفکیک کدپستی، ارسال از روی نقشه، ارسال پیامک براساس دکل bts … پیامک ارسال کنید.

قابلیت جدیدی که به تازگی به سامانه پیامک بانه اضافه شده است ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و منطقه می باشد. در واقع شما می توانید زمان ارسال پیامک هر سه فیلتر را باهم اعمال کنید.

از آنجایی که بانک شماره ها به تفکیک شهر و منطقه می باشد می توانید تبلیغات پیامکی خود را هدفمند انجام دهید. برای مثال اگر قصد ارسال پیامک برای فروش کولر گازی را دارید به مناطقی که آب و هوای گرمی دارند پیامک ارسال کنید. زیرا معمولا مناطق سردسیر نیازی به کولر گازی ندارند و زمانی که پیامک فروش کولر گازی را دریافت خواهند کرد زیاد استقبال نخواهند کرد. همچنین اگر قصد فروش محصولاتی را دارید که میخواهید به قشر پردرامد پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، می توانید از ارسال پیامک به تفکیک محله استفاده کید و به محله های بالاشهر پیامک ارسال کنید و یا با ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، به پیش شماره های کد یک تهران پیامک ارسال کنید.

اگر تبلیغات پیامکی را به صورت هدفمند انجام دهید مطمعن باشید که بازخورد مناسبی دریافت خواهید کرد.

از آنجایی که اکثر افراد این ذهنیت را دارند که  محصولات در شهرهای مرزی مانند بانه با قیمت بسیار مناسب تری عرضه می شود تمایل به خرید از بانه بسیار بالا است اما به دلیل بعد مسافت برای همه افراد امکان مراجعه حضوری و خرید امکان پذیر نیست. این درحالی است که اگر پیامک خرید محصول از بانه همراه با ارسال را دریافت کنند مطمعنا استقبال خواهند کرد.

متن پیامک تبلیغاتی

 

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود پیامک شما بیشتر خوانده شود و یا حتی به صورت زنجیره وار به افراد دیگر ارسال شود متن پیامک می باشد. سعی کنید متن پیامک را به گونه ای بنویسید که برای خواننده پیام جذاب باشد. در ادامه چند نمونه از پیامک های مربوط به حوزه کاری پنل اس ام اس در بانه را برای  مثال آورده ایم.

[su_note note_color=”#defbc9″]

فروش انواع کولرهای گازی نقد و اقساط با گارانتی معتبر
نمایندگی غرب مازندران_فروشگاه تنکابن و عباس آباد
بازرگانی تاسیسات یزدانی

شماره تماس …0918

[/su_note]

 

[su_note note_color=”#defbc9″]

بهت قول میدم امسال تابستونه خنکی داشته باشی
فروش انواع کولرهای گازی نقد و اقساط

شماره تماس …0918

[/su_note]

 

[su_note note_color=”#defbc9″]

بانه کولرگازی مستقیم ازاربیل عراق حذف واسطه هابا گارانتی شماره تماس

شماره تماس …0918

[/su_note]

 

علاوه بر تبلیغات که در بالا عنوان شد اگر شما برای فروشگاه لوازم خانگی خود نرم افزار حسابداری دارید، می توانید با اتصال نرم افزار حسابداری به پنل اس ام اس بانه با مشتریان خود در ارتباط باشید و مواردی مانند فاکتورها، تاریخ پرداخت و … را از طریق پیامک به آن ها ارسال نمایید.

از آنجایی که در آستانه شروع فصل تابستان هستیم و خرید و فروش کولر گازی بین مردم رواج دارد پیشنهاد می کنیم با خرید سامانه پیامک بانه محصولات خود را در سراسر ایران به فروش بگذارید.

انتخاب با شماست که در فروشگاه خود منتظر حضور مشتری باشید و یا با ارسال پیامک تبلیغاتی فروش، با هزینه اندک مشتری جذب کنید.

 

مطالعه بیشتر درباره بانه:

بانه شهری در استان کردستان واقع در مرز غربی ایران است. شهر بانه مرکز شهرستان بانه در دامنهٔ شمالی رشته کوه‌های زاگرس، ۲۰ کیلومتری نوار مرزی ایران با عراق و جنوب غربی سقز و جنوب شرقی سردشت قرار گرفته‌است.

بانه با شهرستان‌های مریوان، سردشت، سقز و کردستان عراق هم‌مرز و دارای ارتباط مناسب جاده‌ای می‌باشد؛ این شهر دارای جنگل‌های طبیعی و بزرگ بلوط می‌باشد. واردات کالاهای خارجی و صادرات کالاهای ایرانی از طریق مرز بانه – عراق، بازارچهٔ پررونقی برای این شهر به ارمغان آورده‌است. شهر بانه و برخی از آبادی‌های اطراف آن در دوران جنگ ایران و عراق توسط هواپیماهای عراقی در روز ۱۵ خرداد سال ۱۳۶۳، ساعت ۱۰:۰۵ صبح روز سه شنبه، بمباران شیمیایی شد.

 

5/5 - (3 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات