پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » علت دیده نشدن پیامک تبلیغاتی چیست؟

علت دیده نشدن پیامک تبلیغاتی چیست؟

بلاک شدن پیامک تبلیغاتی و دیده نشدن پیام ها
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا حدس می زنید که کاربران پیامک های شما را نادیده می گیرند؟ احتمالا حدس شما درست است. در حقیقت، ممکن است در شرایط خاص، مشتریان حتی پیامک های شما را باز نکنند. ما نمی خواهیم شما را از این بابت نگران کنیم. این اتفاق در شرایط عادی رخ نخواهد داد. اما اگر شما فکر می کنید که پیامک هایتان با چنین بازخوردی روبرو می شود، بهتر است راه حلی برای این مسئله بیاندیشید. به شما پیشنهاد می کنیم از راه کارهایی که در زیر برای شما پیشنهاد داده ایم استفاده کنید و مطمئن شوید که هیچ کدام از این اشتباهات را مرتکب نمی شوید.

پیامک های زیادی را برای مشتریان خود ارسال می کنید

حتی اگر شما به همان میزان پیامکی که وعده داده بودید، اس ام اس ارسال نمایید ممکن است تعداد پیامک هایتان مناسب شرایط و نیازهای برخی از مشتریانتان نباشد. فرض کنید شما به مشتریان خود وعده داده اید که در ماه ۶ پیامک به آنها ارسال می کنید، اما ممکن است ۶ پیامک برای برخی از مشتریان زیاد باشد و موجب آزرده خاطری آنها شود. برای برقرار کردن تعادل بین مشتریان خود بهتر است این رقم را به ۵ کاهش دهید. همچنین، هیچ وقت بدون هدف پیامک ارسال نکنید. همیشه هدف از ارسال پیامک تبلیغاتی را برای خود و مشتریانتان شفاف سازی کنید.

اسپم اس ام اس دلیل دیده نشدن پیامک تبلیغاتی

پیامک های شما با نیازهای مشتریانتان ارتباطی ندارند

این فرض را همیشه در ذهن داشته باشید که شاید پیامک ها و پیشنهادهای شما به علایق و نیاز های برخی از مشتریانتان در ارتباط نیستند. به این ترتیب پس از چند بار ارسال پیامک به ایشان، آنها تصمیم می گیرند که دیگر پیامک های شما را مطالعه نکنند و در نهایت نیز عضویت خود در خبرنامه پیامکی شما را لغو می کنند. بنابراین در هنگام خرید پنل اس ام اس حتما به این نکته توجه داشته باشید که مخاطبان هدف خود را درست انتخاب کنید.

اعضای خبرنامه پیامکی شما صلاحیت کافی را ندارند

این احتمال وجود دارد که پیشنهاد ها و پیامک های شما بسیار فوق العاده باشند اما شما این اس ام اس ها را برای افراد مناسب ارسال نمی کنید. در بازاریابی پیامکی باید بیشتر به کیفیت اهمیت دهید تا کمیت. اگر شما برای ۱۰۰۰ نفر پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید و تنها ۱% از آنها به پیامک های شما اهمیت می دهند، تجارت شما با مشکل روبرو خواهد شد. بهتر است که افرادی که به تجارت و فعالیت شما علاقه دارند را به فهرست خبرنامۀ پیامکی خود دعوت کنید. علاوه براین ممکن است بسیاری از اعضای خبرنامه پیامکی شما به دلیل بلاک کردن تبلیغات پیامکی، قادر به دیدین پیام های شما نباشند. در این صورت مطالعه مقاله از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده را توصیه می کنیم.

با فراز اس ام اس دیده شوید

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی فراز اس ام اس می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

1.2/5 - (20 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات