پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای

پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای

مقالات فراز اس‌ام‌اس ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کاربرد پنل اس ام اس برای فروشگاه های زنجیره ای را می توان یکی از مصادیق بازاریابی پیامکی بشمار آورد.

صاحبین فروشگاهای زنجیره ای و یا فروشگاه آنلاین با اطلاع از کاربرد پیامک و پنل پیام کوتاه برای فروشگاه های زنجبره ای می توانند برنامه ریزی بهتری برای بازاریابی و فروش خود داشته باشند.

مغازه ها و فروشگاه های زنجیره ای یکی از مشتریانی هستند که از پنل اس ام اس استفاده فراوانی میکنند ، در زیر به برخی از موارد استفاده از پنل پیامک در فروشگاه های زنجیره ای بیان شده است

ارسال هدفمند پیامک تخفیف به صورت دوره ای و منظم

ارسال اس ام اس تخفیف بر روی یک سری از کالاهای خاص برای مناطق مشخص از روی نقشه گوگل

معرفی کالاهای خاص به گروه های خاص

اعطای نمایندگی فعال از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی

معرفی شعب جدید در سطح شهر از طریق ارسال اس ام اس

و نیز میتوانید یک منشی پیامکی در پنل ارسال اس ام اس خود ایجاد نمایید تا با ارسال عدد خاص آدرس به صورت اتوماتیک برای خریداران شما ارسال شود

در بالا مختصری از امکانات پنل اس ام اس برای فروشگاه ها ذکر شد.

اگر دقت کرده باشید استفاده از ارسال اس ام اس تبلیغاتی روشی ارزان و زود بازده میباشد که امروزه کمتر فروشگاهی از آن بی بهره مانده است ، شما میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی فراز اس ام اس از خدمات ویژه پنل های ما بهره مند شوید .

امکانات سامانه پیام کوتاه

سامانه اس ام اس برای فروشگاه های زنجیره ای می تواند امکانات متعددی را داشته باشد که در ادامه به آن اشاره می نمائیم.

ارسال پیامک انبوه

در پنل پیامک فراز اس ام اس امکانات متعددی جهت ارسال پیامک انبوه وجود دارد که هر یک از این امکانات دارای بانک اطلاعاتی یا بانک شماره موبایل هستند که به روش های مختلف دسته بندی شده اند.

صاحبین کسب و کارهای مختلف به خصوص فروشگاه های زنجیره ای می توانند برای بازاریابی و فروش بهتر و بیشتر از بانک شماره موبایل اصناف، محله ها، کدپستی،‌ سن و جنسیت و…. استفاده کرده و پیامکهای تبلیغاتی خود را ارسال نمایند.با استفاده از این روش در واقع شما فقط به بازار هدف خود پیامک ارسال می کنید و هزینه تبلیغات بابت ارسال پیامک به کسانی که علاقه ای به کسب و کار شما ندارند هدر نمی دهید.

توجه داشته باشید که زمانی بازاریابی پیامکی شما با موفقیت روبرو خواهد شد که اصول نوشتار متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را رعایت کرده باشید.

در نظر گرفتن تاثیر کلمات کلیدی در پیامک تبلیغاتی، رعایت بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی و… می تواند تا حدود زیادی بازخورد بازاریابی و فروش پیامکی شما را تضمین نماید.

ارسال پیامک مناسبتی

با استفاده از ماژول تبریک تولد و رویداد می توانید در تاریخ تولد و یا مناسبت ها و رویداد های مختلف برای مشتریان فروشگاهتان پیامک ارسال کنید.همچنین زمانی که تخفیفی برای مشتریان خود در نظر گرفته اید می توانید با استفاده از پیامک و ارسال کد تخفیف آن ها را با خبر سازید.

فروشگاه های زنجیره ای می توانند هنگام پرداخت هزینه ی خریدهایی که مشتریان انجام داده اند نسبت به تاریخ تولد آنها اطلاع یابند و در روز تولد هر مشتری پیامکی برای او ارسال کنند که شامل درصد تخفیف و یا پیشنهاداتی از این قبیل باشد، این روش علاوه بر ایجاد وفاداری و جلب رضایت مشتری باعث گسترش تبلیغات شفاهی نیز خواهد شد.مسلما اگر شما در روز تولد خود پیامک تبریک تولد از فروشگاه ای که قبلا از آن خرید کرده اید ، پیامک دریافت کنید بدون شک حس متفاوتی نسبت به آن فروشگاه به دست می آورید.حتی اگر به مناسبت تولد شما تخفیفی برای شما در نظر گرفته شده باشد حتما از آن فروشگاه دیدن می نمایید.

در مباحث بازاریابی و فروش یکی از موثرترین عوامل ایجاد کننده فروش بیشتر، تبلیغات شفاهی و یا همان دهان به دهان است که بیشترین بازخورد را نسبت به روش های نوین تبلیغاتی را دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • علی تقی زاده
    18 سپتامبر 2019 پاسخ دهید

    سلام یکی از همکاران بنده که نمایندگی رفاه یزد است شما را به ما معرفی کرده است ما نیز به تازگی نمایندگی رفاه را در بوشهر گرفته ایم قصد داریم تخفیف های روزانه رفاه را از طریق پیامک اعلام کنیم کدام پنل پیامکی برای رفاه و شرکت های زنجیره ای مناسب است؟

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات