پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » ارسال پیامک انبوه با موبایل و یا تبلت

ارسال پیامک انبوه با موبایل و یا تبلت

بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران ما برای استفاده از سامانه پیامک ترجیح می دهید به جای استفاده از لپتاپ یا کامپیوتر از موبایل و تبلیت استفاده نمایید سامانه پیامک فراز اس ام اس خواسته شما را کاملا براورده می کند.

در سامانه پیامک انبوه فراز اس‌ام‌اس ۲ راه برای ارسال از طریق موبایل و یا تبلت شما وجود دارد که هر کدام معایب و مزایای خود را دارد که در ادامه به روش های استفاده از سامانه پیامک با موبایل خواهیم پرداخت.

روش اول: استفاده از اپلیکیشن اندروید سامانه پیامک انبوه

از آنجا که دسترسی به لپ تاپ برای ارسال پیامک از طریق اینترنت ممکن است همیشه مقدور نباشد، ما در فراز اس ام اس اپلکیشن اندروید ارسال پیامک را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید در هرساعتی از شبانه روز از طریق اپلیکیشن ارسال پیامک، اقدامات ارسال پیامک تبلیغاتی را نیز انجام دهید.

شما بعد از خرید سامانه پیامک فراز اس ام اس نرم افزار اندروید ارسال پیامک انبوه را دریافت می کنید که می توانید از طریق این اپکلیشن اندروید برای ارسال پیامک اقدام نمایید، برای دریافت نرم افزار اندروید کافی است بعد از خرید سامانه پیامک تیکت پشتیبانی ارسال نمایید تا نرم افزار اندروید برای شما ارسال شود با نصب نرم افزار اندروید هر زمان که بخواهید می توانید وارد سامانه پیامک شوید و نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایید.

 

روش روش دوم :ورود به سایت فراز اس ام اس از طریق موبایل

این روش هم مانند روش استفاده از اپلیکیشن اندروید زمانی کاربرد دارد که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید. تنها کافیست از طریق مرورگر (ترجیحا گوگل کروم) وارد سایت فراز اس ام اس شده و از بخش ورود به سیستم وارد پنل کاربری خود شوید.

سامانه پیامکی فراز اس‌ام‌اس ریسپانسیو بوده و در تمامی تلفن های همراه و تبلت ها قابل استفاده می باشند. شما می توانید به آسانی پیامک مد نظرتان را به مخاطبینتان ارسال نمایید.

 

روش سوم : ارسال پیامک انبوه از طریق سامانه پیامک بدون نیاز به اینترنت

این روش آفلاین بوده و برای ارسال پیامک انبوه نیازی به اینترنت نیست! برای این کار یک مرتبه مخاطبین خود را در ماژول تعریف می کنید حال هر زمان که اراده نمایید بدون نیاز به اینترنت می توانید از طریق ارسال اس ام اس به خط اختصاصی سامانه پیامکی پیامک با  متن دلخواه به گیرندگان خود که از قبل در تنظیمات ماژول قرار داده اید ارسال می گردد.

 

 

نحوه اسال پیامک انبوه به صورت آفلاین (بدون اینترنت)

 

  • صندوق دریافت

برای گرفتن اطلاعات صندوق دریافت کلمه دریافت یا inbox را برای یکی از شماره های اختصاصی خود ارسال کنید.

 

  • صندوق ارسالی ها

برای گرفتن اطلاعات صندوق ارسالی کلمه ارسالی یا outbox را برای یکی از شماره های اختصاصی خود ارسال کنید.

 

  • مشاهده اعتبار

برای مشاهده اعتبار کنونی کلمه اعتبار یا credit را برای یکی از شماره های اختصاصی خود ارسال کنید.

 

  • ارسال پیامک تکی

برای ارسال پیامک از یکی از شماره های اختصاصی خود از فرمت زیر استفاده کنید، و این پیام دستوری را برای یکی از شماره های اختصاصی خود ارسال کنید:
send,from,mobile,message
مثال : send,9810002020,989123456789,Salam

 

  • ارسال پیامک گروهی

برای ارسال پیامک گروهی از یکی از شماره های خود به یکی از دفترچه ها ابتدا کد دفترچه را از دو طریق بیان شده در زیر به دست آورده، سپس به صورت بیان شده در مثال زیر درخواست ارسال را به پنل خود ارسال کنید.

 

  • روش های به دست آوردن کد دفترچه
    برای به دست آوردن کد دفترچه میتوانید وارد بخش مدیریت گروه ها شده و یا کلمه book را به یکی از شماره های اختصاصی خود ارسال کنید. توجه داشته باشید درصورتی که تعداد دفترچه های شما بیش از 17 مورد باشد، سیستم لیست 17 مورد از پر شماره ترین گروه ها را برای شما ارسال خواهد کرد.
    مثال ارسال گروهی
    book,from,code,message
    مثال : book,9810002020,333,Salam

چرا سامانه پیامک می بایست می بایست با موبایل سازگار باشد؟

ایا ارسال ها را به صورت زماندار تنظیم نمایند تا در زمانی که نیاز به ارسال پیامک دارند و دسترسی برای ارسال فراهم نیست پیامک ها به صورت اتوماتیک ارسال گردند. اما ارسال زماندار زمانی کاربرد دارد که از زمان و متن پیامکی که به گیرندگان مد نظرمان ارسال می نماییم اطلاع داشته باشیم. در غیر این صورت راه حل چیست؟

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات