پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » ارسال پیامک انبوه برای غرفه داران در نمایشگاه

ارسال پیامک انبوه برای غرفه داران در نمایشگاه

پنل اس ام ام اس - ارسال پیامک انبوه
مقالات فراز اس‌ام‌اس ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
راهنمای مطالعه

    امروزه برای کسب و کارهای مختلف نمایشگاههای زیادی بر گزار می شود تا فعالان در کسب و کارهای مختلف بتوانند با ارئه خدمات خود به رقابت پرداخته و به جذب مشتری بپردازند. مسلما حضور در نمایشگاه نیز مانند هر کاری نیاز به مقدمات و تجهیزاتی دارد. علاوه بر تجهیزات فیزیکی که در مقاله ای جداگانه به آن خواهیم پرداخت.در این مقاله می خواهیم به جمع آوری اطلاعات بازدیدکنندگان بپردازیم.

    مسلما در نگاه اول کسانی که به غرفه شما می آیند یک بازدید کننده هستند، شما باید با جمع اوری اطلاعات آن ها و ایجاد ارتباط با آن ها، آن ها را به مشتری تبدیل نمایید.

    قطعا هدف اصلی شرکت در نمایشگاه معرفی خود و جذب مخاطب و مشتری بیشتر می باشد. نمایشگاه ها بهترین مکان برای جمع آوری اطلاعات مشتریان و کسانی است که به هر نحوی می توانند مشتری شما باشند.مسلما نمایشگاه بیشتر از آن که مکانی برای فروش و کسب درامد باشد، مکانی است که شما خود را به کسانی که به حرفه شما علاقه مند هستند معرفی می کنید و راه ارتباطی جدیدی با آن ها ایجاد می کنید. مسلما تنها حضور در نمایشگاه باعث نمی شود که فرایند تبلیغاتی شما به فروش منجر شود بلکه در این مرحله شما فقط باید به برند سازی خود توجه کنید و اطلاعات کسانی که به غرفه شما می آیند را جمع اوری کنید.

    در بسیاری مواقع افراد خود را با حضور در غرفه ی شما معرفی کرده و اطلاعاتی از نیازهایشان به شما ارائه می دهند که به دلیل جمعیت بالا و یا عدم جمع آوری دقیق اطلاعات ، بسیاری این اطلاعات مهم و کاربردی از بین می روند. همانطور که می دانید با توجه به حجم زیاد کاری و مراجعات بالا جمع اوری اطلاعات مشتریان بر روی کاغذ جواب گو نیست و نمی توان اطمینان داد که این اطلاعات تا زمانی که نیاز دارید از آن استفاده کنید باقی بمانند.مسلما همه کسانی که به غرفه شما می آیند کسب و کار یکسانی ندارند و باید به صورت جداگانه دسته بندی شوند که این کار با استفاده از قلم و کاغذ دشوار و وقت گیر است.

    پنل پیامکی فراز اس ام اس به شما این امکان را می دهد تا بلافاصله پس از حضور افراد شماره ی آنان را در دفترچه تلفن سامانه پیامکیتان ذخیره نمایید و اطلاعات کامل کاربر را به صورت حضوری از وی دریافت نموده و با توجه به نوع فعالیت و درخواست وی در گروه های مختلف ذخیره نمایید. حتی شما می توانید از ویژگی متمایز و پر طرفدار پنل پیامکی فراز اس ام اس که ماژول باشگاه مشتریان می باشد استفاده نمایید.

    با قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست سامانه پیامکی فراز اس ام اس نگران نرسیدن پیامکتان به دست مخاطب نیز نباشد.

    با استفاده از این ماژول می توانید به مشتریان اعلام نمایید تا با ارسال کلیدواژه ی ثبت نام که توسط شما انتخاب می گردد به آسانی عضو مخاطبین باشگاه مشتریان شما شوند و شما برای تمامی این افراد امکانات متمایز و یا ویژه ی نمایشگاه را ارائه دهید.

    ماژول باشگاه مشتریان علاوه بر اینکه با ارسال پیامک توسط مشتریان به آنان امکان عضویت در مخاطبین ویژه ی شما را می دهد ، امکان عضو نمودن مخاطبین مانند دفترچه تلفن و یا به صورت کلی همراه با فایل اکسل را برای شما نیز امکان پذیر می سازد.

    از ویژگی های مهم ماژول باشگاه مشتریان ارسال پیامک به لیست سیاه و یا بلک لیست ها می باشد که با این امکان شما می توانید به تمامی مشتریانتان حتی افرادی که پیامک تبلیغاتیشان را مسدود کرده اند پیامک ارسال نمایید.

    امکانات دیگر سامانه ی پیامک مانند دریافت پیامک ، امکان دریافت پیشنهادات کلیه شرکت کنندگان و بررسی نظرات آنان را نیز بعد از زمان حضور در نمایشگاه برای شما میسر می سازد. امکانات ذکر شده تنها گوشه ای از امکانات پنل پیامکی فراز اس ام اس می باشد و قطعا قابلیت های ویژه ای جهت ارائه ی امکانات به مخاطبینتان را با استفاده از این سامانه به دست خواهید آورد.

    در ادامه کاربر پنل اس ام اس برای نمایشگاه ها را بررسی می کنیم:

    • ارسال پیامک کلی و به نام به مراجعین پس از پایان نمایشگاه

    • ایجاد کلوب پیامی مشتریان و برگزاری قرعه های کشی ها دوره ای

    • برگزاری قرعه کشی آنلاین در محل غرفه با ارسال یک عدد به شماره شما توسط مراجعه کننده

    • جمع آوری طبقه بندی شده اطلاعات مراجعین در غرفه نمایشگاه به صورت آنلاین

    • ارسال پیامک تشکر از حضور به مراجعین غرفه پس از بازدید غرفه

    • ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه

    • کاهش هزینه های تماس با مشتریان (هر پیامک ۱۰تومان هر تماس با موبایل ۱۴۰ تومان)

    • تبریک اتوماتیک تولد مشتریان

    • ایجاد بانک اطلاعاتی جامع در مورد اثار هنری و….و ارسال با استفاده از دریافت کلمه کلیدی

    • ارائه کد ویژه تخفیف با ارسال پیامک

    [su_box title=”فراز اس ام اس چیست؟!” style=”noise” box_color=”#719430″ title_color=”#ffffff”]
    ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌و‌جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در فرازاس‌ام‌اس انجام می دهیم.

     

    [/su_box]

    اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه فراز اس ام اس، می تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

    5/5 - (2 امتیاز)

    در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

    با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

    برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

    تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

    نظر شما چیه؟!

    سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

    خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

    دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

    دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

    مشاهده امکانات