پنل اس ام اس » بازاریابی پیامکی (SMS Markting) » ارسال پیامک فلش

ارسال پیامک فلش

پنل اس ام اس - سامانه پیامک
بازاریابی پیامکی (SMS Markting) ۹ فروردین ۱۴۰۳

همانطور از اسم فلش اس ام اس پیداست، این گونه پیامک‌ها، پیامک‌هایی هستند که ناگهان در گوشی موبایل بروی صفحه ظاهر می شوند. در واقع پیامک فلش هیچ وقت در گوشی مخاطب ذخیره نمی‌شود بلکه تنها بر روی صفحه اول گوشی نمایان شده و سپس خذف می‌شود.

این گونه پیامک‌ها بیشتر حاوی گونه خاصی از اطلاعات مانند رمز عبور و یا واژه گذر هستند که باید محرمانه باشند و به دلایل مسائل امنیتی قرار نیست، پس از مشاهده در گوشی گیرنده ذخیره شود.

حتی گاهی اوقات هکرها از این ابزار استفاده می‌کنند و با گنجاندن کدهایی در این نوع پیامک‌ها، گوشی کاربر ن را آلوده می‌کنند

از جمله کاربردهای پیامک فلش موارد زیر است:

  1. نمی‌خواهید پیامک در گوشی گیرنده ذخیره شود، مثلا پیامک شما حاوی کد رمزی می‌باشد که به علت مسائل امنیتی نمی‌خواهید که این پیامک، پس از مشاهده روی گوشی گیرنده ذخیره شود.
  2. در شرایطی که شما تمایل دارید اس ام اس ارسالی حتما خوانده شود.
  3. پیامک شما حاوی اطلاعات کوتاه می‌باشد. زیرا اگر پیامک شما طولانی باشد، فلش اس ام اس‌ها کاربرد نخواهد داشت .
  4. مخاطبان شما، شما را می‌شناسند و نیازی نیست که پیامک شما در گوشی آنها ذخیره شود و شما فقط می‌خواهید مطلبی را به اطلاع آنها برسانید ، مثلا عیدفطر را تبریک بگویید.

 

لازم به ذکر است که ارسال پیامک فلش در حال حاضر از سمت اپراتور غیر فعال می باشد.اما شما می توانید برای ارسال پیامک انبوه، ارسال سریع پیامک کد فعال سازی، اتصال سایت و اپلیکیشن با سامانه پیامک و بازاریابی پیامکی از پنل اس ام اس ام اس استفاده نمایید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

  • افسانه رمضان زاده
    22 اکتبر 2017 پاسخ دهید

    سلام من میخام به غنوان کاربر برای شما کار کنم.تشکر اگر راهنمایی بفرمایید.

    • سیدمحمود غفاری
      22 اکتبر 2017

      سلام میتوانید در بخش نمایندگی از پنل های نمایندگی پیامک استفاده نمایید و به عنوان نماینده ما فعالیت خود را اغاز کنید

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات