پنل اس ام اس » مقالات فراز اس‌ام‌اس » بازاریابی پیامکی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی

بازاریابی پیامکی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی

مقالات فراز اس‌ام‌اس ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

 

صنعت بهداشت و درمان نقش مهمی را در جامعه ایفا میکند، وجود ارتباط فوری بین بیمار و ارائه دهنده خدمات ضروری است، و بهترین راه ارتباط با بیماران از طریق ارسال پیامک است. پیامک ابزاری شخصی و مؤثر است و به شما این امکان را میدهد که هم روابط بلندمدتی را با بیماران خود ایجاد کنید و هم رضایت آنان را نسبت به خود در سطح بالایی قرار دهید.
بازاریابی پیامکی برای همه کسب و کارها منفعت دارد به خصوص ارائه دهندگان خدمات سلامت همچون پزشکان، بیمارستان ها، دندان پزشکان، پزشکان کایروپراکتیک، متخصصین ماساژ درمانی، و فیزیوتراپیست ها که اینها تنها مثال های کمی هستند. برقراری ارتباط با همه بیماران در مورد وقت ملاقات، ساعات کاری کلینیک و هشدارهای خبری به صورت همزمان سخت و زمانبر است. با ارسال پیامک در وقت کارمندان شما صرفه جویی میشود، هزینه کلینیک شما پایین می آید و پیام به صورت آنی به دست بیماران شما میرسد.

ارسال پیامک میتواند با اهداف مختلفی باشد:

• یادآوری وقت ملاقات

قرارهای ملاقات سوخت شده یکی از بزرگترین مشکلات کلینیک هاست، این مسئله میتواند از لحاظ مالی بر کلینیک شما تاثیر بگذارد، چرا که بیماران خود مشتریان شما هستند. پیامک یک روش مؤثر برای ارتباط با بیماران است، چرا که با ار سال اس ام اس میتوانید قرار ملاقات شخصی را یادآوری کنید؛ با این روش بیمارانی که غیبت میکنند حذف شده و کارمند میتواند این زمان را به بیماران دیگری تخصیص دهد تا آنها استفاده کنند. یادآور قرار ملاقات را میتوان از قبل زمان بندی کرد تا در وقت کارمندان صرفه جویی شود و بتوانند بر زمینه های دیگر کسب و کار تمرکز کنند.

• ساعات کاری و تعطیلی

در وقت های به خصوص همچون کریسمس و تعطیلات بانکی، ساعات اداری و تعطیلی تا حدی با روزهای عادی که از ساعت ۹ تا ۵ است تفاوت دارد. ارسال پیامک انبوه یک روش عالی برای ارتباط با بیماران تان است، به سادگی میتوانید از طریق پنل اس ام اس یک پیامک انبوه به همه بیماران ارسال کنید و آنها را از ساعات کاری و تعطیلی آگاه کنید.

• اطلاعیه ها

روش خوب دیگری که میتوان از پیامک استفاده کرد، ارسال اطلاعیه هایی در مورد واکسن آنفولانزا، هشدارهایی در مورد هپاتیت، هشدارهای آنفولانزای خوکی و غیره است. در این صورت بیماران همیشه از اطلاعیه ها آگاه شده و مطمئن هستید که هیچ اطلاعیه مهمی را از دست نداده اند.

• پیشنهادات خاص/تخفیف ها

اگر یک کلینیک ماساژدرمانی، فیزیوتراپی، دندان پزشکی و انواع دیگر را اداره میکنید، و یک پیشنهاد خاص یا تخفیف دارید، برایتان مهم است که همه بیماران از این موارد آگاه شوند. چگونه میتوانید این کار را انجام دهید؟ به سادگی میتوانید با ارسال پیامک انبوه به بیماران آنها را از پیشنهاد خاص یا تخفیف مطلع سازید. مزیت اصلی ارسال پیامک انبوه آن است که این بیماران خواهان مطلع شدن از شما هستند و شما این اطمینان را دارید که مخاطبان صحیح را در چند دقیقه مورد هدف قرار داده اید. همچنین بازاریابی پیامکی این امکان را فراهم میکند تا با ارائه یک امکان با ارزش برای افراد، برای کسب و کار خود مشتریان جدیدی جذب کنید، با این کار اطمینان می یابید که آنها در لیست بازاریابی پیامکی شما قرار میگیرند.

• چکاپ ها

سلامت شما اهمیت دارد، رفتن به پزشک یا دندان پزشک برای چکاپ هر شش ماه یکبار ضروری است. بیماران اغلب این اوقات را فراموش میکنند، بنابراین ارسال پیامک خودکار به آنها میتواند اوقات چکاپ را به آنها یادآوری کند، این روش نیز یک روش عالی برای ایجاد کسب و کار برای کلینیک شماست.

• نکات سلامتی هفتگی

ارسال نکات سلامتی هفتگی به بیماران تان یک روش عالی برای ایجاد روابط قوی است. اس ام اس ها یک فرم شخصی ارتباطی هستند که کلینیک شما را در ذهن بیماران به طور منظم نگه می دارند.

• نتایج آزمایش

بسیاری از اوقات بیماران برای آماده شدن نتایج آزمایش خود با کلینیک ها تماس میگیرند، این روش وقت بیهوده ای از کارمندان میگیرد. کلینیک ها میتوانند با ارسال پیامک به این بیماران آنها را مطلع سازند. این خود یک موقعیت بُرد-بُرد است، چرا که در آن هم بیمار و هم ارائه دهنده خدمات سلامت راضی است.
قبل از استفاده از روش پیامکی به عنوان ابزار ارتباطی با بیماران، سازگار بودنِ داده ها و ایجاد پایگاه داده پیامکی بسیار اهمیت دارد. بازاریابی پیامکی به اجازه بیمار برای ایجاد ارتباط با او از طریق پیامک نیاز دارد. در اینجا چند روش آمده که به کلینیک شما کمک میکند تا یک پایگاه داده قوی از مشتریان ایجاد کنید.
• در وقت ملاقات یا در هنگام پذیرش شخصاً از بیمار بخواهید تا برای هشدارها بازاریابی پیامکی ثبت نام کند.
• ثبت نام برای هشدارهای پیامکی را در تمام فرم ها و وبسایت کلینیک ها قرار دهید.
• با یک کلمه کلیدی که ایجاد کردید از بیمار دعوت کنید تا اطلاعیه های پیامکی شما را انتخاب کند.
• به همه بیماران نامه ای ارسال کنید و در آن توضیح دهید که میخواهید با آنها از طریق پیامک در ارتباط باشید، سپس از آنها بخواهید این نامه را با رضایت خود به کلینیک بیاورند.
• یک سیستم هشدار پیامکی جدید با ایجاد پوسترهایی که در معرض دید باشند در پیرامون کلینیک توسعه دهید.
• سالن انتظار در هر کلینیکی یک راه فوق العاده برای جذب توجه افراد است، یک سری علامت ها و بروشورهایی را برای بیماران قرار دهید تا متوجه بازاریابی پیامکی شوند، این خود یک روش عالی برای برقراری ارتباط فوری با بیماران است، این روش در زمان صرفه جویی کرده و هزینه کلینیک را کاهش میدهد، در این صورت دیگر لازم نیست کارمندان شما به صورت تلفنی قرارهای ملاقات را تایید کنند یا اینکه به همه بیماران نامه ارسال کنند. همچنین بازاریابی پیامکی به تبلیغ دهان به دهان کمک کرده و باعث ایجاد آگاهی در جامعه میشود. مزیت اصلی استفاده از پیامک آن است که اطمینان دارید پیام شما فارغ از اینکه بیمار کجاست به دست او میرسد.

 

 

 

 

فراز اس ام اس مجری واگذاری سامانه پیامک انبوه نمایندگی در استان تهران می باشد، همچنین ما این توانایی را داریم تا به شما سامانه پیام کوتاه اختصاصی نمایندگی بدون هیچ گونه نام و لوگویی از خودمان را ارائه کنیم،
فراز اس ام اس قادر است در هر ساعت از شبانه روز برای شما پیامک های انبوه تبلیغاتی ، اطلاع رسانی و تشییع جنازه ( پیامک ترحیم ) را ارسال نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

در کمتر از چند ثانیه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید!

با خرید پنل پیامک می‌توانید از طریق اینترنت به صورت گروهی و انبوه پیامک ارسال کنید حتی پیامک خود را به شماره‌های مسدود ارسال کنید. علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، می‌توانید سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید و پیامک های اعتبارسنجی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

برای خرید پنل اس ام اس همین الان با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

تعرفه و قیمت پنل اس ام اس

نظر شما چیه؟!

سوال یا نظرتان را برای ما بنویسید، کامنت‌ها برای ما مهم هستند و سریع به انها پاسخ می‌دهیم! ما پاسخ نظرات را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

خرید سامانه پیامک پیشنهاد ویژه

دستگاه‌ ثبت شماره موبایل زرین (پیشنهاد ما)

دستگاه ثبت شماره موبایل زرین یکی از بهترین و قدرتمندترین دستگاه‌های ثبت شماره موبایل در ایران است که با گارانتی شرکت زرین ارتباطات آسیا ارائه می شود و این دستگاه…

مشاهده امکانات